Gå til innhold
Hundesonen.no

Ustream


Ane
 Share

Recommended Posts

  • Svar 260
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

hm... nope. Men det med pappesker og bein høres lurt ut.. Er jeg rar som synes Meesha er kul? Jeg hører liksom 'reparere, separere, makulere.....' med pompel og pilt- stemme i hodet mitt av å se

Jeg får lyst til å gi deg et for å skrive dette. Åh, det er så deilig. I forgårs lukket jeg burdøra med en gang jeg kom hjem. Den har ikke vært åpnet siden. I helgen skal jeg putte buret i boden

hahahahaha, hundefolk er gale <3

Jeg håper ingen så på min for bittelitt siden, glemte at den sto på og der satt jeg på do :lol: Jaja, man dauer ikke av det.

Jeg er helt imponert over Ymse, han har fått fra å være makulator med stor M, og utbryterkonge, til å sove hele dagen på badet :D Han sutret litt så jeg tidligere idag, men det var i 2 min så la han seg ned igjen. Valpen har så vidt jeg vet sovet hele dagen (skal se igjennom opptakene) og Kua er jo rolig alene så hun er jo grei :)

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min er også på! Bare å søke på Terho ;-)

Og misunnelig på dere andre to! Sovende bernere og Kajas bare kikker! Lupin ligger og tygger på puta...

Det kommer opp en million andre ting :(

Men jeg følger deg så jeg fant deg alikevel!

Jeg ser ingen hunder :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...