Gå til innhold
Hundesonen.no

Ustream


Ane
 Share

Recommended Posts

Skjer det for dere også at streamen kan ligge et minutt bak virkeligheten? Er jo ikke noe problem hvis man bare skal sjekke hvordan det går, men litt kjipt når jeg vil vite at han er rolig før jeg går inn.

jeg telte en gang at min ligger ca 20 sekunder bak.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • Svar 260
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

hm... nope. Men det med pappesker og bein høres lurt ut.. Er jeg rar som synes Meesha er kul? Jeg hører liksom 'reparere, separere, makulere.....' med pompel og pilt- stemme i hodet mitt av å se

Jeg får lyst til å gi deg et for å skrive dette. Åh, det er så deilig. I forgårs lukket jeg burdøra med en gang jeg kom hjem. Den har ikke vært åpnet siden. I helgen skal jeg putte buret i boden

hahahahaha, hundefolk er gale <3

Guest bikkje1

Simba skal trenes til å være hjemme alene i gangen (istedenfor buret), så da vurderer jeg å filme.. Men hvordan gjør jeg det? :P

Edit: er det bare å trykke "go live", sette macen der jeg vil ha den, og gå? Og hvordan kan jeg se på fra iphonen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Simba skal trenes til å være hjemme alene i gangen (istedenfor buret), så da vurderer jeg å filme.. Men hvordan gjør jeg det? :P

Edit: er det bare å trykke "go live", sette macen der jeg vil ha den, og gå? Og hvordan kan jeg se på fra iphonen?

pretty much :) legg ut link da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er påå! :o tror jeg.

(Ble bur i dag siden mamma ønsket det).

Funker fint og ser ganske chill ut, så på litt nå, og fikk se Simba drikke vann og så krølle seg opp... jeg blir alltid så trøtt av å se på hunder sove hele dagen at jeg nok må skru av nå :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest bikkje1

Funker fint og ser ganske chill ut, så på litt nå, og fikk se Simba drikke vann og så krølle seg opp... jeg blir alltid så trøtt av å se på hunder sove hele dagen at jeg nok må skru av nå :ahappy:

Åja, høres bra ut. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde satt veldig pris på om noen kunne titte innom på Keo da han har vært dårlig idag. Naboen har sagt seg villig som pass hvis han begynner å kaste opp igjen, men jeg har ikke mulighet til å sitte og se stadig vekk da jeg skal på møte :(

http://www.ustream.tv/channel/keo-s-home-alone-adventures

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde satt veldig pris på om noen kunne titte innom på Keo da han har vært dårlig idag. Naboen har sagt seg villig som pass hvis han begynner å kaste opp igjen, men jeg har ikke mulighet til å sitte og se stadig vekk da jeg skal på møte :(

http://www.ustream.tv/channel/keo-s-home-alone-adventures

Skal ha han i sidesynet en periode framover :)

Han sover nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Meesha er tilbake på stream! Jeg drar på jobb nuh, er ferdig kl 21 og hjemme ca 21:30. Jeg får nok tid til å følge litt med på telefonen, men quote/mention meg gjerne og gi oppdateringer dersom noen har lyst til å se på! :)

http://ustre.am/1eD4w

Jeg fikk nettop mail fra ustream om at nå går Meesha live :lol: Han ligger så søtt i sofaen og ser på tv så :wub:

Edit: jeg jinxa det så syykt! Fremtidsutsiktene for sofaen din er litt usikre for øyeblikket :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg fikk nettop mail fra ustream om at nå går Meesha live :lol: Han ligger så søtt i sofaen og ser på tv så :wub:

 

Edit: jeg jinxa det så syykt! Fremtidsutsiktene for sofaen din er litt usikre for øyeblikket :P

Beit han i den? Ser han hviler igjen nå ihvertfall.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meesha er tilbake på stream! Jeg drar på jobb nuh, er ferdig kl 21 og hjemme ca 21:30. Jeg får nok tid til å følge litt med på telefonen, men quote/mention meg gjerne og gi oppdateringer dersom noen har lyst til å se på! :)

http://ustre.am/1eD4w

Ser ut som det er noe som lager lyder utenfor (retning mot tv'en- ikke vinduet) som gjør at han våkner litt innimellom og "venter" på mer lyd. men så legger han seg ned igjen og dormer videre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beit han i den? Ser han hviler igjen nå ihvertfall.

Ja han reiv og sleit i rygg- og bunnputene. Men så bra at det stoppa, det ble for spennende for min del, så jeg turte ikke se mer! (neida, jeg skulle ut på tur)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Favorittplassene å grave er i sofaen og de er tildekket med pledd :D Kan hende det var noen av nabohundene han hørte, de pleier å bjeffe og da står han og kikker på dem.

Ser ut som om det ligger noe blått i sofaen, jeg lurer på hva det er :P

Sent fra min GT-I9506 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...