Wanderlust Skrevet 6. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 6. Juni 2014 Hver gang jeg ser for meg deg så ser jeg for meg deg som Amanda Seyfried Og sånn ser du ut: Edit: too late 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 6. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 6. Juni 2014 @ er ei søt og uskyldig rødhåra jente Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 6. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 6. Juni 2014 Jeg vet jo hvordan alle her ser uut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 6. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 6. Juni 2014 Jeg vet jo hvordan alle her ser uut http://digital-art-gallery.com/oid/69/640x426_12462_Hunter_girl_2d_fantasy_character_girl_woman_warrior_hunter_picture_image_digital_art.jpg Badass hunter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 6. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 6. Juni 2014 http://digital-art-gallery.com/oid/69/640x426_12462_Hunter_girl_2d_fantasy_character_girl_woman_warrior_hunter_picture_image_digital_art.jpg Badass hunter Haha niice! i wish! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 7. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2014 @ingvildoline Ser litt sint ut (men er egentlig bare snill) og er blond. I 20årene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 7. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2014 @Kaja 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 7. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2014 Jeg inbiller meg at alle ser ut som på avataren de har på sonen jeg, men andre ord er mange hunder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 7. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2014 Jeg inbiller meg at alle ser ut som på avataren de har på sonen jeg, men andre ord er mange hunder I look like an ass. 11 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 7. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2014 I look like an ass. En fin rumpe i det minste! jeg er jo et blurry bilde av 2 haler og rumper 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 7. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2014 I look like an ass. Neida, du ser sånn ca sånn ut: 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalierflat Skrevet 7. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2014 Neida, du ser sånn ca sånn ut: Satt og googlet bilder og det er sånn jeg tenker på Mari også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 7. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2014 Riktig friss, feil farge. Kunne godt sett ut som hun der da. Tipper hun har fin rumpe også. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 7. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2014 @ - nå vet jo jeg hvordan du ser ut, men jeg pleide alltid å tenke at du så omtrent ut som denne frøkna her 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laikamor Skrevet 7. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2014 (endret) @Aya Ser for meg deg som noe slik: Endret 7. Juni 2014 av laikamor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 7. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2014 @Aya Ser for meg deg som noe slik: Oi, det hadde ikke vært meg i mot! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 7. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2014 @ - nå vet jo jeg hvordan du ser ut, men jeg pleide alltid å tenke at du så omtrent ut som denne frøkna her Men ikke helt på jordet det da (sånn mtp brunt hår og slikt. ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khela Skrevet 7. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2014 @Aya Ser for meg deg som noe slik: Ser ut som at hun har fingermerker på puppen 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 7. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2014 Tenker alltid trekkhunder på deg, så 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 7. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2014 Tenker alltid trekkhunder på deg, så Sånn er Aslan: 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 7. Juni 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2014 Poter du ser ca slik ut: En glad jente med mørkt hår i tjue års alderen Fordi avataren din ser ut som en som er glad og hunden din er mørk i fargen. Uti fra hvordan du skriver tipper jeg tjue års alderen. Jeg vet ikke om du noen sinne har postet bilde av deg selv her inne, jeg har ihvertfall ikke sett det Rett hårfarge! Vet ikke om jeg skal ta det som en kompliment eller ikke at det virker som jeg er i tjueårene siden jeg er i tredveårene @Enits ser jeg for meg som dette: Fresh med litt spunk I slutten av tjueårene eller kanskje akkurat fylt tredve. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 7. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2014 Rett hårfarge! Vet ikke om jeg skal ta det som en kompliment eller ikke at det virker som jeg er i tjueårene siden jeg er i tredveårene @Enits ser jeg for meg som dette: Fresh med litt spunk I slutten av tjueårene eller kanskje akkurat fylt tredve. Åhh så gøy å se du tror jeg er så vakker Er ikke så langt unna sannheten tror jeg for jeg er minst like bleik med blå øyne. Riktignok brunt hår da, men jeg er 29 Hehe 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 7. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2014 Skjønner visst ikke denne tråden, jeg. Tror dere virkelig at alle andre ser ut som modeller og supervakre damer? Eller er det bare på tull? Minner meg veldig om sånne lister vi lagde på barneskolen, der den som spurte om hvem vi syns var penest, alltid sto øverst. Uansett hvos stygg hun var Ikke meningen å ødelegge moroa, altså. Her er @Margrete på en god dag : Her er @madam mim 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 7. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2014 Nå vet jeg hvordan Ida ser ut, men hvis jeg skal se for meg hvordan hun ser ut basert på hvordan hun framstår her inne, ville jeg sagt at hun minner meg om Undis (moren til Ronja Røverdatter). 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 7. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2014 @Ingvild har alltid sett for meg deg som noe ala dette Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts