Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvordan personen bak nicket EGENTLIG ser ut :P


Poter
 Share

Recommended Posts

Det kom et godt forslag i tråden om hvodan personen bak nicket ser ut, nemlig å google bilde av hvordan vi ser for oss at den enkelte ser ut. Kan vi ikke gjøre det likevel? Det er jo ikke alle som har svart i tråden og vi kan jo være litt glemske eller bare rett og slett finne et bilde eller en beskrivelse av hvordan vi tenkte at personen så ut. Hadde vært gøy!

Foreslår at vi tar den som har postet rett før en selv skriver og om vi har noen andre vi har klare forestillingsbilder om, så tar vi dem med også :)

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 82
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

I look like an ass.

Omg hvor fant du bilde av meg! Hellas 2012, pynta meg før bingoen

@Ozzy

Posted Images

Poter du ser ca slik ut:

brown-hair-girl-hair-happy-music-photo-F

En glad jente med mørkt hår i tjue års alderen :ahappy: Fordi avataren din ser ut som en som er glad og hunden din er mørk i fargen. Uti fra hvordan du skriver tipper jeg tjue års alderen.

Jeg vet ikke om du noen sinne har postet bilde av deg selv her inne, jeg har ihvertfall ikke sett det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poter du ser ca slik ut:

brown-hair-girl-hair-happy-music-photo-F

En glad jente med mørkt hår i tjue års alderen :ahappy: Fordi avataren din ser ut som en som er glad og hunden din er mørk i fargen. Uti fra hvordan du skriver tipper jeg tjue års alderen.

Jeg vet ikke om du noen sinne har postet bilde av deg selv her inne, jeg har ihvertfall ikke sett det :P

@MegaMarie - jeg ser alltid for meg deg slik…. lys og vakker :)

Tips-for-langt-og-vakkert-haar_sectionpa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@ er en voksen, sprek dame :)

Female_Doctor_for_Provider_Ads_on_Novasa

Ha ha - det bildet der ligner faktisk på min mor da hun var yngre :ahappy:

Og meg for to år siden :D Nå er jeg en del kilo tyngre etter to år med inaktivitet og nesen er endret - lite BEN i den for å si det slik. :P Men gi meg et år... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@ingvildoline

Jeg er ikke spesielt party-jente :lol: @Wachita sitt forslag likte jeg bedre :lol: Og det er kanskje litt likere? Ikke voldsomt likt, men litt nærmere...

@Wachita tror jeg ser omtrent sånn her ut!

woman-wearing-blue-red-hair.jpg

Edit: Nå lyver jeg, ansiktsformen på blondinen der er vel kanskje ganske lik min egen, faktisk. Men jeg har rødt, kort hår, ikke langt, blondt, og ville neppe vært å finne på et sånt utested! :lol:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@MegaMarie - jeg ser alltid for meg deg slik…. lys og vakker :)

Tips-for-langt-og-vakkert-haar_sectionpa

Takk takk! :ahappy: Jeg er lys ihvertfall, så score! Blå øyne har jeg også.

@Tinkie ser slik ut

108100.jpg

En gal asiater! Hahah :lol: Neida, jeg måtte bare gjøre tråden litt morsom. Men jeg tenker du er litt gal, fordi Kuro (er det det hunden din heter?) ser litt gal ut på bildet, også tenker jeg at du er veldig bereist, kanskje er du halvt ett eller annet utenlandsk, så siden du har en asiatisk hund, så sier vi halvt asiatisk! Jeg tror heller ikke du er redd for å være deg selv, og kler deg som du selv vil :ahappy:

Asian-Smile-Girl-ipad-4-wallpaper-ilikew

Hvis du en dag får deg en forvokst Shiba eller Husky ser du slik ut :lol:

1273050-asian_girl_with_crazy_dog.jpg

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@ingvildoline

Jeg er ikke spesielt party-jente :lol: @Wachita sitt forslag likte jeg bedre :lol: Og det er kanskje litt likere? Ikke voldsomt likt, men litt nærmere...

@Wachita tror jeg ser omtrent sånn her ut!

woman-wearing-blue-red-hair.jpg

Edit: Nå lyver jeg, ansiktsformen på blondinen der er vel kanskje ganske lik min egen, faktisk. Men jeg har rødt, kort hår, ikke langt, blondt, og ville neppe vært å finne på et sånt utested! :lol:

Er vel kun øyenbryna som er ca like på det bilde der xD Pluss jeg har litt mer rødt hår enn det der ;P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid sett for meg @Khela omtrent sånn her:

fMUGafg.png

Voksen, jordnær og sporty :D

Woho, liker. Ser aldeles ikke slik ut, men liker at du har det inntrykket av meg :D Føler jeg er ganske jordnær/sporty/voksen, men jeg er blond og har mer firkanta ansiktsform :lol:
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rødtopp i midten av tyveårene med en definert stil! Litt røff i kantene.

redhead__by_thehangoverrr-d5pohux.jpg

Hehe! Jeg har rødskjær i håret og er i slutten av tyveårene :) Men den røffe stilen har jeg sluttet med :P Nå er det mer rosa og perler når jeg ikke går i hundeklær eller arbeidsuniform.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...