Gå til innhold
Hundesonen.no

Pulien Nico og Alaska Husky Toddy


Mud
 Share

Recommended Posts

Guest Snusmumrikk

Han er fra en hundekjører i Karasjok som visstnok har bra hunder. Aner ikke hvem..Han har stamtavle, men den har jeg ikke fått enda.

Det er visst mye siberian på linjene , noe som har slått fult ut hos Toddy. Han sparer litt for mye på kreftene etter forrige eiers smak. H*n foretrekker hunder som ivrer etter mer i pausene, ikke legger seg ned for å se på de fine blomstene.

Kullbror skal få prøve seg hos en annen hundekjører som liker hunder med veldig god avknapp :)

Å legge seg ned i pausene er jo bare positivt da. Det var vel kanskje heller at han fortsatte å ha lyst til å snuse på blomstene når de skulle kjøre videre? :lol: Ingen vil ha hunder som ikke kan slappe av i pauser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 497
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nico er en Ungarsk Puli fra Kennel Häxeboet

Toddy er en Alaska Husky på 1 år som ble vår litt sånn tilfeldig. Han er ikke særlig glad i å løpe fort og langt, han vil mye heller kose. Sånt blir det tidlig pensjon av. Enn så lenge bor ha

Advarsel : skryt! Siste runden i valperingen er unnagjort og det ble BIR og en dommer som var fornøyd med det han så. Men det jeg er mest fornøyd med er hodet på lille krapylet. Selv på dogs4a

Posted Images

Å legge seg ned i pausene er jo bare positivt da. Det var vel kanskje heller at han fortsatte å ha lyst til å snuse på blomstene når de skulle kjøre videre? :lol: Ingen vil ha hunder som ikke kan slappe av i pauser?

Det er vel graden av det :P Når man begynner å lure på om bikkja i det hele tatt synes det er gøy skjønner jeg jo at det er demotiverende, liksom.

Resten av spannet står og hyler når de skal starte opp, Toddy gidder ikke reise seg før han må *ler*

Han var visst flink når de først var i gang da...

Svoger tok med bikkjene på joggetur når vi var i Kongsberg, Nico hoppet og spratt når hun skjønte hva de skulle, Toddy krøp under trappa. Han ER lat, altså ...

Han liker veldig godt å trekke akebrett visstnok , også liker han godt å få kos av barnehender. Perfekt for vårt bruk :wub:

Edit: og så et han genial lekeplass-hund.

"Bare ligger her og chiller litt i mens barna leker jeg..."

20150728_170728.jpg

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest lijenta

Det er vel graden av det :P Når man begynner å lure på om bikkja i det hele tatt synes det er gøy skjønner jeg jo at det er demotiverende, liksom.

Resten av spannet står og hyler når de skal starte opp, Toddy gidder ikke reise seg før han må *ler*

Han var visst flink når de først var i gang da...

Svoger tok med bikkjene på joggetur når vi var i Kongsberg, Nico hoppet og spratt når hun skjønte hva de skulle, Toddy krøp under trappa. Han ER lat, altså ...

Han liker veldig godt å trekke akebrett visstnok , også liker han godt å få kos av barnehender. Perfekt for vårt bruk :wub:

Når du forteller om han så får jeg ferdinan i enga følelsen med en gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du forteller om han så får jeg ferdinan i enga følelsen med en gang :)

Han er litt der kan man si *ler*

Jeg tror han kommer til å trives hos oss, siden han har fått sansen for å Være inne og han elsker barn og skogsturer :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest lijenta

Han er litt der kan man si *ler*

Jeg tror han kommer til å trives hos oss, siden han har fått sansen for å Være inne og han elsker barn og skogsturer :)

JA høres virkelig ut som rett valg for dere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her føler jeg to shibafrøkner mangler. :lol: Aiko har tilogm egen vogn til å sitte i om hun blir for sliten.

Finnmarksløpet neste! :lol:

Må bare iberegnet ørten stopp for å fjerne snøklumper fra pulien og kose huskyen :aww:

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde blitt et fint spann. Sette Nico og Willy I front da *ler *

Hadde blitt helt perfekt!!!!

Her føler jeg to shibafrøkner mangler. :lol: Aiko har tilogm egen vogn til å sitte i om hun blir for sliten.

Yasmine sier at hun også ønsker seg sånn vogn!!!

Finnmarksløpet neste! :lol:

Må bare iberegnet ørten stopp for å fjerne snøklumper fra pulien og kose huskyen :aww:

Det er vel et par til som må fjerne litt snøklumper antar jeg :aww:.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...