Gå til innhold
Hundesonen.no

Pulien Nico og Alaska Husky Toddy


Mud
 Share

Recommended Posts

Har fått tatt litt bilder av søte tøtta , siden det faktisk var sooool når vi tok en liten treningsøkt i dag tidlig.

Hun er så inderlig takknemlig å trene med,men det at vi er to stk på en hund kløner til litt siden vi trener forskjellig.

Stå

20141122_092926.jpg

Innkalling

20141122_093008.jpg

Sitt og bli

20141122_093039.jpg

Det kom et helikopter , så da fikk jeg et bilde med profil :P

20141122_093040.jpg

Den er - tro det eller ei - faktisk litt tynn :P

20141122_093238.jpg

"Prøv å ta den da! Bare prøv! Kom igjen, ta den!!"

20141122_093700.jpg

"Den er MIN!!!!"

20141122_093724.jpg

20141122_093639.jpg

Som dere ser så er hun ikke hel sort, men sort med rust.

Det er delte meninger, men jeg synes det er finere da snorene hennes vil bleke ganske mye slik at hun ikke ser ut som en sort masse , men får litt fargespill i pelsen :)

Vi venter spent på løpetid, hannhundene har ment den er like rundt hjørnet lenge nå, ev er hun bare så himla søøøt :wub:

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 497
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nico er en Ungarsk Puli fra Kennel Häxeboet

Toddy er en Alaska Husky på 1 år som ble vår litt sånn tilfeldig. Han er ikke særlig glad i å løpe fort og langt, han vil mye heller kose. Sånt blir det tidlig pensjon av. Enn så lenge bor ha

Advarsel : skryt! Siste runden i valperingen er unnagjort og det ble BIR og en dommer som var fornøyd med det han så. Men det jeg er mest fornøyd med er hodet på lille krapylet. Selv på dogs4a

Posted Images

Så stor hun er blitt! Og veldig søt :)

Var det dere som trente i hundeparken i går? Lurte litt på om det ikke var vesle Nico.

Ja? Var du der?

Vi trente egentlig mest på å slappe av når andre trener, det trenger hun litt *kremt* trening på :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var der med malamutene :) Trente i samme hall som dere.

Nico så veldig søt ut! :wub:

Ah!syntes det så ut som en husky jeg, derfor jeg ikke koblet *rødme*

Hun er søt :P

Vi har bestemt oss for å få oss dit hver fredag, barn eller ei.

Men det er liksom midt i leggetiden, så spørs hvor godt A takler det.

De har vafler der da heldigvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah!syntes det så ut som en husky jeg, derfor jeg ikke koblet *rødme*

Hun er søt :P

Vi har bestemt oss for å få oss dit hver fredag, barn eller ei.

Men det er liksom midt i leggetiden, så spørs hvor godt A takler det.

De har vafler der da heldigvis.

Husky! *fornærma* :sleep:

Hehe, neida. Mayah er totalt nedrøyta, så du er ikke den første som tror hun er en husky for tiden :P

Da sees vi kanskje da! Vi er en liten gjeng som skal prøve å trene der hver fredag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husky! *fornærma* :sleep:

Hehe, neida. Mayah er totalt nedrøyta, så du er ikke den første som tror hun er en husky for tiden :P

Da sees vi kanskje da! Vi er en liten gjeng som skal prøve å trene der hver fredag.

Så bra! Vi har faktisk vært der alene noen ganger, så jeg var overrasket ( og takknemlig, god trening ) over antall hunder :P

Og jeg var faktisk imponert over "huskyen " din. God lek og fokus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! Vi har faktisk vært der alene noen ganger, så jeg var overrasket ( og takknemlig, god trening ) over antall hunder :P

Og jeg var faktisk imponert over "huskyen " din. God lek og fokus!

Så koselig å høre! :ahappy: Begge "huskyene" er ganske så flinke!

Jeg får komme bort og hilse på neste gang da! Er jo nysgjerrig på denne pelsdotten din :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å høre! :ahappy: Begge "huskyene" er ganske så flinke!

Jeg får komme bort og hilse på neste gang da! Er jo nysgjerrig på denne pelsdotten din :)

Bare å komme bort. Bare vær forberedt på at hun kan være litt voldsom i løøøven sin *host*

Det hender folk skvetter...

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Husky! *fornærma* :sleep:

Hehe, neida. Mayah er totalt nedrøyta, så du er ikke den første som tror hun er en husky for tiden :P

 

Da sees vi kanskje da! Vi er en liten gjeng som skal prøve å trene der hver fredag.

For et konplement for en malamute!! Den bør du være glad for synes jeg :D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For 2 år siden kom det en sh-oppdretter bort og kommenterte at jeg hadde en så fin husky. Mayah hadde pels da faktisk

Skal ikke være lett! :lol:

:lol: :lol: :lol:

@Kaja : hun tar fluffy til et nytt nivå :lol:

Det at det har begynt å snore seg i rota her og der gjør henne bare enda mer fluffy :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mer bilder...

Var og trente på Drammen Hundepark igjen i går og måtte ha med kidden.

Hun ELSKER å trene og lærer fort, men er slurvete av natur :P

Innsitten feks får vi aldri helt 100% for hun er mer opptatt av fart enn presisjon for å si det slik.. Vi jobber med saken da :lol:

Fvf begynner å bli lekker når hun har blitt gått ned litt.

Ellers har hun lett for å kaste seg ned i dekk før jeg har sagt ferdig sitt osv..

Jeg skal prøve å få gått mer spor med henne for å "samle henne" litt.

Med andre hunder er hun fantastisk.

Vi avtalte å møte en dachsblanding som sliter mye med frykt i går og planen var å ikke la de leke sammen siden Nico er av den busete typen.

Vel,hun er busete når man kan være busete, små engstelige gutter kan man fint legge seg ned for så de får snust osv.

De ble bestevenner på no time og lekte fantastisk sammen :wub:

Hun aksepterer også andres hunder grenser uten problem , vil de ikke leke så er det helt greit.

Det er bare nabobikkja som får gjennomgå stakkars..

Hun fikk ny leke i går.

20141128_194842.jpg

20141128_194845.jpg

20141128_194840.jpg

20141128_194841.jpg

  • Like 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • En C-hund kan være symptomfri, eller den kan ha plager. Det er jo veldig individuelt. En annen ting er at skjelettproblemer gjerne forplanter seg. Min hund har ikke forkalkninger, men hun har avlastet hoftene såpass mye at hun har fått subluksasjon i en skulder foran. Og hun får til stadighet låsninger i ryggen som må knekkes opp. HD er noe man må ta hensyn til hele tiden, mtp. at all aktivitet må tilrettelegges. Min hund har stort sett vært symptomfri og klart seg greit til tross for HD, men det har jo krevd en middels formue i massasje, laserbehandling, fysioterapi, svømming, injeksjoner, kosttilskudd osv. 
    • Jeg skjønner. Jeg synes på en måte ikke at 3/6 med C (uten forkalkninger) er så ille, men jeg har sett på fryktelig mye hunder i det siste. Mulig jeg har sett meg blind og at jeg må stikke fingeren i jorda
    • Jeg tenker at hvis du må velge mellom de ulempene, og heller få en mindre risiko for de senere, så ville jeg ventet. Ja, tidsmessig er det optimalt, men det er snakk om litt tilrettelegging bare. Jeg vet ihvertfall at om jeg hadde stått der med en 4 år gammel hund enten skuddredd eller med HD, og hadde hatt disse valgene, så ville jeg angret på å ikke bare ha ventet noen måneder. Noen garanti er det såklart aldri. Om du kan leve med en skuddredd hund som ikke kan brukes til det den er tenkt til, så ville jeg gått for det. HD går utover helsa og hverdagen til hunden i mye større grad.
    • For å være ærlig: Jeg ville stått over begge kullene. Det er ganske kjipt å sitte med hund om to/tre år som viser tegn på sjukdom som du kunne vært uten om du ikke hadde hatt dårlig tid.  Både skuddreddhet og leddsjukdom kan korte ned/stoppe både konkurranse og redningsplaner. Vent til det kommer et kull hvor du heller blir misfornøyd med noe som ikke kan være fysisk/psykisk begrensende. For eksempel farge og kjønn. 
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...