Guest Snusmumrikk Skrevet 5. August 2015 Rapporter Share Skrevet 5. August 2015 Han er fra en hundekjører i Karasjok som visstnok har bra hunder. Aner ikke hvem..Han har stamtavle, men den har jeg ikke fått enda. Det er visst mye siberian på linjene , noe som har slått fult ut hos Toddy. Han sparer litt for mye på kreftene etter forrige eiers smak. H*n foretrekker hunder som ivrer etter mer i pausene, ikke legger seg ned for å se på de fine blomstene. Kullbror skal få prøve seg hos en annen hundekjører som liker hunder med veldig god avknapp Å legge seg ned i pausene er jo bare positivt da. Det var vel kanskje heller at han fortsatte å ha lyst til å snuse på blomstene når de skulle kjøre videre? Ingen vil ha hunder som ikke kan slappe av i pauser? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 5. August 2015 Rapporter Share Skrevet 5. August 2015 Hurra! Han virker som en herlig hund. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 5. August 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. August 2015 Å legge seg ned i pausene er jo bare positivt da. Det var vel kanskje heller at han fortsatte å ha lyst til å snuse på blomstene når de skulle kjøre videre? Ingen vil ha hunder som ikke kan slappe av i pauser? Det er vel graden av det Når man begynner å lure på om bikkja i det hele tatt synes det er gøy skjønner jeg jo at det er demotiverende, liksom. Resten av spannet står og hyler når de skal starte opp, Toddy gidder ikke reise seg før han må *ler* Han var visst flink når de først var i gang da... Svoger tok med bikkjene på joggetur når vi var i Kongsberg, Nico hoppet og spratt når hun skjønte hva de skulle, Toddy krøp under trappa. Han ER lat, altså ... Han liker veldig godt å trekke akebrett visstnok , også liker han godt å få kos av barnehender. Perfekt for vårt bruk Edit: og så et han genial lekeplass-hund. "Bare ligger her og chiller litt i mens barna leker jeg..." 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 5. August 2015 Rapporter Share Skrevet 5. August 2015 Det er vel graden av det Når man begynner å lure på om bikkja i det hele tatt synes det er gøy skjønner jeg jo at det er demotiverende, liksom. Resten av spannet står og hyler når de skal starte opp, Toddy gidder ikke reise seg før han må *ler* Han var visst flink når de først var i gang da... Svoger tok med bikkjene på joggetur når vi var i Kongsberg, Nico hoppet og spratt når hun skjønte hva de skulle, Toddy krøp under trappa. Han ER lat, altså ... Han liker veldig godt å trekke akebrett visstnok , også liker han godt å få kos av barnehender. Perfekt for vårt bruk Når du forteller om han så får jeg ferdinan i enga følelsen med en gang Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 5. August 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. August 2015 Når du forteller om han så får jeg ferdinan i enga følelsen med en gang Han er litt der kan man si *ler* Jeg tror han kommer til å trives hos oss, siden han har fått sansen for å Være inne og han elsker barn og skogsturer 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 5. August 2015 Rapporter Share Skrevet 5. August 2015 Han er litt der kan man si *ler* Jeg tror han kommer til å trives hos oss, siden han har fått sansen for å Være inne og han elsker barn og skogsturer JA høres virkelig ut som rett valg for dere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 5. August 2015 Rapporter Share Skrevet 5. August 2015 Jeg (og Aiko) liker Toddy veldig godt alt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 5. August 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. August 2015 Jeg (og Aiko) liker Toddy veldig godt alt. Ikke Imouto? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 5. August 2015 Rapporter Share Skrevet 5. August 2015 Ikke Imouto? Joda, men Todd høres ut som Aiko, Imouto har litt mer fres i stumpen. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 5. August 2015 Rapporter Share Skrevet 5. August 2015 Yasmine hadde sikkert elsket å gå i spann med Toddy... like late begge to :lol:. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 5. August 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. August 2015 Yasmine hadde sikkert elsket å gå i spann med Toddy... like late begge to :lol:. Han har en pangstart da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 5. August 2015 Rapporter Share Skrevet 5. August 2015 Han har en pangstart da! Skulle starta med Willy da - og fortsatt med Yasmine . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 5. August 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. August 2015 Skulle starta med Willy da - og fortsatt med Yasmine . Det hadde blitt et fint spann. Sette Nico og Willy I front da *ler * Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 5. August 2015 Rapporter Share Skrevet 5. August 2015 Skulle starta med Willy da - og fortsatt med Yasmine . Det hadde blitt et fint spann. Sette Nico og Willy I front da *ler * Her føler jeg to shibafrøkner mangler. Aiko har tilogm egen vogn til å sitte i om hun blir for sliten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 5. August 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. August 2015 Her føler jeg to shibafrøkner mangler. Aiko har tilogm egen vogn til å sitte i om hun blir for sliten. Finnmarksløpet neste! Må bare iberegnet ørten stopp for å fjerne snøklumper fra pulien og kose huskyen 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 5. August 2015 Rapporter Share Skrevet 5. August 2015 Det hadde blitt et fint spann. Sette Nico og Willy I front da *ler * Hadde blitt helt perfekt!!!! Her føler jeg to shibafrøkner mangler. Aiko har tilogm egen vogn til å sitte i om hun blir for sliten. Yasmine sier at hun også ønsker seg sånn vogn!!! Finnmarksløpet neste! Må bare iberegnet ørten stopp for å fjerne snøklumper fra pulien og kose huskyen Det er vel et par til som må fjerne litt snøklumper antar jeg . 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 5. August 2015 Rapporter Share Skrevet 5. August 2015 Grattis! Har guttungen vokst av seg allergien? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 5. August 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. August 2015 Grattis! Har guttungen vokst av seg allergien? "Allergien " var en reaksjon mot muggsopp Den forsvant mirakuløst når vi flyttet. Hvis ikke hadde vi ikke hatt Nico heller, han reagerte jo på Mozza 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 5. August 2015 Rapporter Share Skrevet 5. August 2015 "Allergien " var en reaksjon mot muggsopp Den forsvant mirakuløst når vi flyttet. Hvis ikke hadde vi ikke hatt Nico heller, han reagerte jo på Mozza Så utrolig deilig! Jeg kan bare forestille meg følelsen av å oppleve det. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pringlen Skrevet 5. August 2015 Rapporter Share Skrevet 5. August 2015 Finnmarksløpet neste! Må bare iberegnet ørten stopp for å fjerne snøklumper fra pulien og kose huskyen Trenger en haldenstøver og da, så dere har en dregg.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 5. August 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. August 2015 Trenger en haldenstøver og da, så dere har en dregg.... Team Hundesonen FTW ! Fritt for å ikke kjøre spannet 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meg Skrevet 5. August 2015 Rapporter Share Skrevet 5. August 2015 Team Hundesonen FTW ! Fritt for å ikke kjøre spannet 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 5. August 2015 Rapporter Share Skrevet 5. August 2015 Han virker så god det med kosingen høres ut som Casper, helt ekstremt hvor glad han er i kroppskontakt. Høres ut som dette virkelig er hunden for dere! Sent fra min SM-T525 via Tapatalk 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 5. August 2015 Rapporter Share Skrevet 5. August 2015 Team Hundesonen FTW ! Fritt for å ikke kjøre spannet 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rosinbolle Skrevet 5. August 2015 Rapporter Share Skrevet 5. August 2015 Så fin Toddy! Han høres fantastisk ut 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts