rosinbolle Skrevet 1. Juli 2016 Rapporter Skrevet 1. Juli 2016 Hvis Jon er en Targaryen, da kan vel han også kontrollere drager? Så han og Daenerys kan jo bare slå seg sammen, fly og finne hæren med white walkers og sette fyr på alle sammen fra lufta... Poff, kvitt det problemet! 4 Siter
Chako Skrevet 2. Juli 2016 Rapporter Skrevet 2. Juli 2016 Jeg er veldig spent på hvordan historien til Jon vil utvikle seg nå som vi vet at han er en Targaryen. Jeg antar at han vil treffe på Bran, som vil fortelle ham hvem som er hans ekte foreldre. Lurer på hvordan det eventuelt vil endre de rundt ham når de finner ut at han er arving til hele Jerntronen. Hvordan han skal kunne få bevist at han er sønn av Rhaegar, og hvordan Dany vil reagere når hun finner ut at hun har en nevø som har et sterkere krav på tronen. Jeg tror ikke Jon vil kjempe mot henne om å få regjere, jeg tror heller at han da gir henne tronen, eller at de ender opp med å gifte seg. A Son(g) of Ice and Fire - vi vet alle hvem denne sagaen dreier seg om! George R.R Martin har sagt at slutten på serien vil ha en bittersweet slutt, som ringenes herre sagaen. Jeg tror kanskje Jon er Martins Frodo karakter. 1 Siter
MaritaS Skrevet 3. Juli 2016 Rapporter Skrevet 3. Juli 2016 Jeg er vanligvis lite interessert i fotball, men etter å ha sett et bilde på 9gag i går så håper jeg inderlig at island og wales møtes i finalen til "A song of ice and fire" 2 Siter
Chako Skrevet 4. Juli 2016 Rapporter Skrevet 4. Juli 2016 Jeg kom over en interessant video på youtube med en teori om hvordan serien vil ende. Virkelig noe å tenke over, for slik som vi ser for oss at det skal fortsette nå så blir det jo veldig klisje - og det er vel ikke egentlig George R.R Martins stil? 1 Siter
TonjeM Skrevet 5. Juli 2016 Rapporter Skrevet 5. Juli 2016 14 timer siden, Chako skrev: Jeg kom over en interessant video på youtube med en teori om hvordan serien vil ende. Virkelig noe å tenke over, for slik som vi ser for oss at det skal fortsette nå så blir det jo veldig klisje - og det er vel ikke egentlig George R.R Martins stil? Ååååå den var bra - og spennende tanker! Kanskje det ja... men kanskje Tyrion ville slenge seg på den ledige plassen da.. (Kryptisk I know, men kikk på filmsnutten - den er er også veldig morsom!) 1 Siter
Guest 2ne Skrevet 5. Juli 2016 Rapporter Skrevet 5. Juli 2016 Den var befriende annerledes enn andre teorier jeg har sett, i hvert fall Siter
rosinbolle Skrevet 5. Juli 2016 Rapporter Skrevet 5. Juli 2016 På Monday, July 04, 2016 at 5:09 PM, Chako skrev: Jeg kom over en interessant video på youtube med en teori om hvordan serien vil ende. Virkelig noe å tenke over, for slik som vi ser for oss at det skal fortsette nå så blir det jo veldig klisje - og det er vel ikke egentlig George R.R Martins stil? Den var jammen ikke så dum! Siter
Ozzy Skrevet 18. Juli 2016 Rapporter Skrevet 18. Juli 2016 http://www.vg.no/nyheter/utenriks/utsetter-neste-sesong-av-game-of-thrones/a/23743431/ Blir utsatt til sommeren 2017 eller no... Siter
Emmy Skrevet 18. Juli 2016 Rapporter Skrevet 18. Juli 2016 Og bare 7 episoder Men nå må jeg si at jeg er mer utålmodig etter neste bok enn neste sesong ... Kom igjen, George Martin 1 Siter
Pringlen Skrevet 10. Mars 2017 Rapporter Skrevet 10. Mars 2017 17 juli, dere (ja, boka har jeg gitt opp. Den kommer aldri. Gubbej** kommer til å daue først) 3 Siter
anitalovik88 Skrevet 10. Mars 2017 Rapporter Skrevet 10. Mars 2017 Som det vart kommentert under issmeltinga; George Martin ser nok på dette i staden for å skrive![emoji6]Sent fra min SM-G930F via Tapatalk Siter
Chako Skrevet 19. Mars 2017 Rapporter Skrevet 19. Mars 2017 Kjenner GOT feberen begynner å vokse igjen. Så mens jeg pleier forkjølelsen, utforsker jeg diverse fan teorier på youtube. Gleder meg til ny sesong i juli Siter
Poter Skrevet 19. Mars 2017 Rapporter Skrevet 19. Mars 2017 Så på facebook at det er bestemt at det bare er to sesonger igjen. Om jeg ikke husker feil var det syv episoder i hver. Siter
Chako Skrevet 19. Mars 2017 Rapporter Skrevet 19. Mars 2017 7 i sesong 7, og 6 episoder i siste sesong. Så snart slutt[emoji44]Sent fra min SM-G925F via Tapatalk Siter
Ozzy Skrevet 24. Mai 2017 Rapporter Skrevet 24. Mai 2017 Gleder meg mer enn jeg gjør til bursdagen min og julaften til sammen! 10 Siter
Chako Skrevet 24. Mai 2017 Rapporter Skrevet 24. Mai 2017 Gleder meg så mye nå! Ser rått ut[emoji16]Sent fra min SM-G925F via Tapatalk Siter
Snøfrost Skrevet 24. Mai 2017 Rapporter Skrevet 24. Mai 2017 Blir sikkert bra, men må innrømme at jeg er langtifra like blodfan som mange andre Siter
tillien Skrevet 24. Mai 2017 Rapporter Skrevet 24. Mai 2017 Gleder meg fantastisk mye! Før GOT opererte jeg med A, B og C- serier (av de med såpass kvalitet at de var verdt å se) - GOT ble en kategori helt for seg selv. Når det er sagt, så synes jeg kvaliteten har falt merkbart etter at serien tok igjen bøkene. Karakterene mer endimensjonale, dialogen simplere og ikke så gjennomarbeidet og historiene ikke riktig like fantastiske. Og de henger ikke like godt sammen på en måte. Merk, dette er bare en generell følelse - har ikke satt meg ned og dybdeanalysert dette. Uansett så holder det fremdeles utrolig høyt nivå, og klarer nesten ikke vente til juli! 3 Siter
Teserere Skrevet 28. Mai 2017 Rapporter Skrevet 28. Mai 2017 Gleder meg jeg og! Og så tror jeg kanskje spinoffene som de har sagt skal komme også kan bli kule å se Men de kommer ikke før GOT-serien er ferdig. Siter
Poter Skrevet 28. Mai 2017 Rapporter Skrevet 28. Mai 2017 2 timer siden, Teserere skrev: Gleder meg jeg og! Og så tror jeg kanskje spinoffene som de har sagt skal komme også kan bli kule å se Men de kommer ikke før GOT-serien er ferdig. Spennende med spinoffer! Hvilke er det snakk om? Siter
Teserere Skrevet 28. Mai 2017 Rapporter Skrevet 28. Mai 2017 8 minutter siden, Poter skrev: Spennende med spinoffer! Hvilke er det snakk om? Leste bare på nett at det jobbes med 4 spinoffer, det sto ikke så mye mer enn at de tidligst kommer i 2019 https://consequenceofsound.net/2017/05/hbo-is-developing-four-game-of-thrones-spin-offs-simultaneously/ 1 Siter
Chako Skrevet 28. Mai 2017 Rapporter Skrevet 28. Mai 2017 Det spekuleres vel om at de fire alternativene er dunc and egg, aegon's conquest, a dance of dragons og en fortsettelse av nåværende serie. Det skal utvikles fire alternativer, som tilslutt blir kokt ned til en spin off serie. Sent fra min SM-G925F via Tapatalk 1 Siter
Recommended Posts