Enits Skrevet 3. April 2014 Rapporter Skrevet 3. April 2014 Jeg er Stine, og er nå hele 29 år gammel. Her var jeg 25 år gammel og lekte modell: Her er familyen i mai i fjor: Jeg og Mezzi i september i fjor: Og sånn som dette ser jeg ut nå: 10 Siter
Rocket Skrevet 3. April 2014 Rapporter Skrevet 3. April 2014 I finstas i en dåp for 1år siden. ideelt sett ser jeg mer slik ut: 2år siden 9 Siter
Monab88 Skrevet 3. April 2014 Rapporter Skrevet 3. April 2014 Jeg egner meg ekstremt mye bedre bak kameran enn foran, så bilder av meg utenfor utstillingsringen er så og si ikke-eksisterende Men etter litt leting på fb så fant jeg disse to. Det første er en god del år gammelt, det andre er tatt for et drøyt år siden tror jeg. Meg i nisselue.. Med Bella i ringen: Med Oliver i ringen: 10 Siter
Margrete Skrevet 3. April 2014 Rapporter Skrevet 3. April 2014 Jeg egner meg ekstremt mye bedre bak kameran enn foran, så bilder av meg utenfor utstillingsringen er så og si ikke-eksisterende Men etter litt leting på fb så fant jeg disse to. Det første er en god del år gammelt, det andre er tatt for et drøyt år siden tror jeg. Meg i nisselue.. Du er å feil Men vakker 1 Siter
Monab88 Skrevet 3. April 2014 Rapporter Skrevet 3. April 2014 Du er å feil Men vakker Er jeg feil? Hvordan skulle jeg ha vært? Siter
Rocket Skrevet 3. April 2014 Rapporter Skrevet 3. April 2014 Jeg er stort sett også en slik som holder meg bak kameraet, da ser jeg slik ut på vinterstid. Midt i en setning å sånn... fotogen hva er det? Ble snikfotografert.... 7 Siter
maysofie Skrevet 3. April 2014 Rapporter Skrevet 3. April 2014 Er jeg feil? Hvordan skulle jeg ha vært? Rundt 40år med stramme ansiktslinjer og ganske kort hår, men søt som dagen er lang 3 Siter
Monab88 Skrevet 3. April 2014 Rapporter Skrevet 3. April 2014 Rundt 40år med stramme ansiktslinjer og ganske kort hår, men søt som dagen er lang :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Siter
Benedicte Skrevet 3. April 2014 Rapporter Skrevet 3. April 2014 Jeg egner meg ekstremt mye bedre bak kameran enn foran, så bilder av meg utenfor utstillingsringen er så og si ikke-eksisterende Jeg skjønner ikke det. Du har alltid vært en av de vakreste jeg kjenner! 1 Siter
Mirai Skrevet 3. April 2014 Rapporter Skrevet 3. April 2014 St. Hans i fjor Sommerfest med jobben til samboer, også i fjor . 9 Siter
Margrete Skrevet 3. April 2014 Rapporter Skrevet 3. April 2014 Er jeg feil? Hvordan skulle jeg ha vært? Stor, rund og med lyst krøllete hår og midt i livet. 2 Siter
Taz Skrevet 3. April 2014 Rapporter Skrevet 3. April 2014 (endret) Ekstremt kamerasky! Så pass mye at selv med alkohol innabords så skjer dette av ren refleks så snart det er et kamera innen 5 km radius. Men når "jeg" (aka tattisen min) vant "Best of friday" på tattoo convention så måtte jeg bli tatt bilde av sammen med tattovøren, under tvang! Så siden bildet er så pass lite, så kan jeg til nøds tørre å legge det ut her. Under tvil! Og sånn til opplysning så er det veeeldig vanskelig å stå normalt samtidig som man skal vise underarmen til fotografen. Endret 3. April 2014 av Taz 11 Siter
Sprettballen Skrevet 3. April 2014 Rapporter Skrevet 3. April 2014 Til det utheva: Bare tull! Og en ting til, det siste bildet var et utrolig flott bilde! Vel, da sier man vel bare takk da kanskje? Jeg er utrolig kresen på hvilke bilder jeg synes jeg ser OK ut på, og hvor jeg bare ikke ser ut. De jeg har lagt ut her er under "ok-kategorien", hehe Siter
Zitka Skrevet 3. April 2014 Rapporter Skrevet 3. April 2014 Okey da, mulig litt mye duckface da..Sent from my iPhone using Tapatalk 5 Siter
Khela Skrevet 3. April 2014 Rapporter Skrevet 3. April 2014 @Taz Du har virkelig ikke en pøkk å være redd for, smashing på bildet med tatovøren! Ser bildet ganske godt siden jeg sitter på mobil Og awesome tattoo! *sikle* 1 Siter
Taz Skrevet 3. April 2014 Rapporter Skrevet 3. April 2014 @Taz Du har virkelig ikke en pøkk å være redd for, smashing på bildet med tatovøren! Ser bildet ganske godt siden jeg sitter på mobil Og awesome tattoo! *sikle* Takk. Det er en irrasjonell frykt, som sitter langt inne. Og det at jeg på generelt grunnlag misliker bilder av meg selv hjelper ikke heller da. Siter
:)Kine Skrevet 3. April 2014 Rapporter Skrevet 3. April 2014 Bilde av meg på jobb. Og sånn ser jeg ut på fritida. 14 Siter
Monab88 Skrevet 3. April 2014 Rapporter Skrevet 3. April 2014 Jeg skjønner ikke det. Du har alltid vært en av de vakreste jeg kjenner! Whaaaat??!?? :| Det var litt surrealistisk og veldig koseligt å høre Stor, rund og med lyst krøllete hår og midt i livet. Da er jeg ganske feil ja. 1 Siter
Aya Skrevet 3. April 2014 Rapporter Skrevet 3. April 2014 Ekstremt kamerasky! Så pass mye at selv med alkohol innabords så skjer dette av ren refleks så snart det er et kamera innen 5 km radius. Men når "jeg" (aka tattisen min) vant "Best of friday" på tattoo convention så måtte jeg bli tatt bilde av sammen med tattovøren, under tvang! Så siden bildet er så pass lite, så kan jeg til nøds tørre å legge det ut her. Under tvil! Og sånn til opplysning så er det veeeldig vanskelig å stå normalt samtidig som man skal vise underarmen til fotografen. Flotta!! 1 Siter
Margrete Skrevet 3. April 2014 Rapporter Skrevet 3. April 2014 Whaaaat??!?? :| Det var litt surrealistisk og veldig koseligt å høre Da er jeg ganske feil ja. "Feil" = vakker Siter
Red Merle Skrevet 3. April 2014 Rapporter Skrevet 3. April 2014 Å misunner dere som er så fotogene og vakre! Jeg må være Norges minst fotogene person haha Jeg heter Ida og er 26 år gammel. Mitt rævva profilbilde på face : 5 Siter
Guest Snusmumrikk Skrevet 3. April 2014 Rapporter Skrevet 3. April 2014 Hvorfor må alle jenter unnskylde seg med at de er stygge på bildet når de legger ut? Sier hun som ikke vil legge ut bilde i det hele tatt Men hallo folksens. Når dere skriver hvor stygge dere er mange nok ganger kommer dere til å tro på det til slutt. Snakk om å lure seg selv Siter
Gro Skrevet 3. April 2014 Rapporter Skrevet 3. April 2014 willy.jpg Bilde av meg på jobb. Hva? Er det du som er Willy? Du var lett å finne på det bildet der i hvert fall 2 Siter
Tommy Skrevet 3. April 2014 Rapporter Skrevet 3. April 2014 Agreed! Jeg er meget fornøyd med hva jeg har sett hittil! Ingen har noe å skjemme seg over 8 Siter
Gjest Skrevet 3. April 2014 Rapporter Skrevet 3. April 2014 (endret) Hei! Jeg heter Vims (helt sant ), og jeg er 25 år gammel. Jeg liker ikke så godt å bli tatt bilde av, men egentlig er jeg ganske søt. *øve seg* edit: hvorfor spiller den tubaen "69"? Er ikke det et litt... rart tall å spille? jeje. (egentlig hadde jeg ikke tenkt å legge ut bilde, men når alle ble sånn "åh nei se, jeg er ikke egentlig noe pen, altså!" så måtte jeg bare. ) Endret 3. April 2014 av Vims Siter
Recommended Posts