Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

• Svar 242
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Alv, til tross for for schæfer 43 år Rett etter kom noen i hvite frakker å la meg inn her: Har heldigvis både pen og snill pleier som passer på meg i tykt og tynt da

Dette er meg; jeg er gammel nok til å være moren til de fleste her inne... Jeg jobber bla annet i brannvesenet ... og så pusler jeg på med blodsporkurs

Heeeeeeeei! Soppen, 25 år Bildene er tatt av Monica og Vivere! Også et mobilbilde sammen med Skinny, sånn at dere ikke tror jeg ikke er glad i henne!

Posted Images

Skrevet

jo dere være dritt lei av å se trynet mitt snart!

post-12096-0-72643200-1396472261_thumb.j

Ooooog bilde nr 2523523525 jeg tok da jeg en gang hadde sukkerprofil og sukker er som kjent mer nazi på bilder enn naziene selv.

post-12096-0-04300000-1396472454_thumb.j

• Like 15
Guest bikkje1
Skrevet

6tn6sm.jpg

Står alltid bak kamera, så har jo ingen bilder av hele meg. :P

Jeg heter i hvertfall Therese, og er 15 år. Og Simba heter Simba, og blir 1 år om noen uker. :) Vi ser ikke ut som fiskeboller til vanlig, altså. Og ja, Simba har grått hår på hodet.

Skrevet

Anette, 23 år med Monti. Lilledill var ikke født når bildet ble tatt ;-)

531947_10151850318152225_424336445_n.jpg

Mangler bare mannen, så hadde jeg hatt hele familien med :ahappy: Heelerdill med:

1374301_10152226876422225_1271678587_n.j

• Like 15
Skrevet

2,5 år gammelt bilde, håret har blitt kortere (men jeg sparer det lengre igjen), ansiktet har blitt rundere (men jobber det ned igjen) og hunden har blitt større :)

269998_10150737779505341_4792411_n.jpg

• Like 14
Skrevet (endret)

Helååå! Kjersti, snart 21, blånd og billi' (neida joda tulla)
1150991_10151767580215141_1200319176_n.j

Jeg lager alt for ofte duckface for å slippe å smile
be7c8632-eee5-4874-9934-1c7bcc68581e_zps

Jobber i klesbutikk
1508196_10152035621675141_797825897_n.jp

Også har jeg verdens søteste Khela som også har æren for nicket :wub:
455_10151247022510141_1759472267_n.jpg

Edit: holy mother så schvære bildene ble. Fins det kode for å få de mindre? Er kopiert fra fb.

Endret av Khela
  • Like 13
Skrevet

Liker meg helst bak kameraet...

kt5r6.jpg
Gjemmer mag bak denne jeg!

m7rlfl.jpg
Men så er det jo selfies da, ekstra artig med slike bilder når man har skjeggehund

ohjlt4.jpg
Noen ganger lar jeg meg avbilde, men bare visst du gir meg en valp!
Dette ble tatt av oppdretter den første gangen jeg var å besøkte Deica, sååå liten!

• Like 8
Skrevet

Meg og lillemor

12891737173_2d439b8987.jpg

Meg, Kahlo og Zougo - fineste jentene. :wub:

5644326313_6dfbd58473.jpg

Åh skulle ha med info og ja? Jeg er 30 på øverste bildet og 27 (?) på nederste. Hundene lever desverre ikke lenger, riesendyret Kahlo, min øyensten, ble borte for et år siden og Zougo @tulip sin grande ble borte i november (?) Lillemor er 7 mnd på det bildet.

• Like 14
Skrevet

Tok det siste profilbildet på facen,ser nå at det er to år siden jeg tok det :icon_redface: Men tror ikke jeg ser så aaaaltfor anderledes ut.

Og siden andre legger ut litt info,så heter jeg Kathrine og blir 26år på fredag :) (Men de fleste jeg spør tror jeg er 18-20 :lol: )

184562_10151125120366981_313266104_n.jpg

994261_10151477692691981_611872392_n.jpg

• Like 9

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Dette avhenger nok en del av individ, men jeg tenker nå at både puddel og bichon-rasene er gode alternativer. Jeg mistenker at puddel generelt er mindre sære enn bichon, men de har også sine særegenheter. Jeg vil anbefale dere å dra på utstilling eller rasetreff for de ulike rasene og møte ulike individer og oppdrettere og eiere av alternativene, så får dere litt mer følelse med hvordan de er. En del av de små terrierrasene kan også være allergivennlig. De er strihåret og må nappes. Men de kan også være en del striere, ha mye jaktlyst og krever mer aktivitet.
    • Det kan være verdt å prøve ut ulike fôrtyper, men også gi lakseolje som tilskudd. Hvis hunden allerede er sensitiv så kanskje prøve ut sensitiv-fôr fra noen merker? RC er stort og kommersielt, og er nok helt greit fôr. Selv brukte jeg svenske Robur kombinert med Vom de siste årene og var veldig fornøyd med det. Acana og Orijen er populære merker som er ganske bra. 
    • Hei! Jeg har en Engelsk Toy Terrier gutt på litt over 4år. Han mister nesten all pels på vinteren for så å bli litt bedre på sommeren. Har pels på hodet og labber og litt på ryggen. Men han er så å si nakenhund nå. Pratet med ei som hadde samme problemet med sin Dvergpincher. Men så var det ei venninne av hu som passet hunden i en måneds tid. Og hun hadde visst byttet ut fôret og hunden hadde plutselig fått fin pels over hele. Hun husket ikke hvilket fôr det var, men hun trodde det ble solgt på butikken. Jeg bruker Royal Canin Small Dogs. Og det hadde hun og brukt, men hun synes ikke det var et bra fôr... Har en gutt til som har helt fin pels. De spiser de samme tingene. Ingen av de tåler noe med and i, de blir skikkelig dårlige i magen av det. Lurer på om det er noen andre som har hatt samme problem med sin hund og funnet en løsning?  Det skal sies at han er veldig følsom til vaskemiddelet vi bruker når klærne hans vaskes så vi bruker Nautral for det er det mildeste jeg har funnet.
    • Hei! Vi har en hund som begynner å bli en gammel mann og jeg er derfor på leting etter det som skal bli familiens neste familiemedlem etter han blir borte. I den forbindelse trenger jeg deres kloke hoder. Vi er en familie på tre, med et barn på 8 år. På grunn av allergi har vi vurdert det slik at Bichon Havanais og dvergpuddel fremstår som de mest aktuelle rasene.   Vi har en Havanais nå og han er litt spennende eksemplar. Fra han var valp har han vært ganske sær. Han er blant annet veldig lite kosete, ekstremt lite tilpasningsdyktig og har alltid hatt vanskeligheter med å slå seg til ro, så jeg kjenner vel han egentlig ikke igjen når jeg leser typiske rasebeskrivelser (nå fikk jeg dårlig samvittighet, så må legge til at han selvfølgelig er verdens beste hund!). Sønnen min har noen utfordringer blant annet på skolen og han trenger derfor å komme hjem til en bestevenn. Det var i søken på dette jeg kom over puddel, som jeg ser ofte blir brukt som terapihunder. Men når jeg leser rasebeskrivelser virker det som om Havanaise i all hovedsak er fantastiske med barn, mens det for puddler fremstår mer som om de kan være gode med barn. Så jeg lurer på om dere har noen erfaringer med disse rasene, gjerne begge? Vi kommer til å dele ansvaret med min mor som bor i samme hus, så den kommer ikke til å være noe særlig alene. Pelsstell er heller ikke noe problem. Krysser fingrene for at noen kan hjelpe oss i valget:)
    • Da er operasjon utført og alt gikk fint, vi er snart igjennom første døgnet og ho har gjort sitt benødne også slapper mye av i senga si. Ho har ikke spist enda men det kommer med tiden tenker jeg etter narkose og sånt så er jo det veldig normalt så. Godbiter har ho spist men ikke veldig mat interessert enda. Men alt i alt virker det veldig bra med ho ettersom forholdene. 
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...