Aya Skrevet 1. April 2014 Rapporter Skrevet 1. April 2014 En liten funfact eller to om du vil! Jeg kan begynne. Jeg later som jeg er tøff fordi jeg ikke er redd for edderkopper, rotter eller slanger - men i virkeligheten er jeg en kjempepyse når det kommer til flyvende ting. Særlig møll! Jeg hater møll!! Siter
Kaja Skrevet 1. April 2014 Rapporter Skrevet 1. April 2014 Jeg er mørkredd ute når jeg er alene men er tidenes tøffing og ler av andre om de er redde for det samme om vi er flere 3 Siter
Gjest Skrevet 1. April 2014 Rapporter Skrevet 1. April 2014 Jeg er kjemperedd for å stå ved siden av store båter og skip Siter
SandraNH Skrevet 1. April 2014 Rapporter Skrevet 1. April 2014 Jeg hater å svømme på plasser hvor jeg ikke helt vet hva som finnes under meg. I hav har jeg på en måte akseptert dette, men det er verre i elver og i vann o.l. Dersom jeg kan skimte noen ekle gamle rør liggende langs elvebunnen, får jeg noia. Det samme gjelder hvis jeg svømmer og dulter borti noe med foten - som jeg ikke aner hva er.. grøss... 3 Siter
Marthe Skrevet 1. April 2014 Rapporter Skrevet 1. April 2014 Jeg er verdens største pyse i mørket. Jeg klarer så vidt å gå i en mørk skog når jeg går tur med hundene... Legger jeg spor, trener hund eller er på ettersøk så tenker jeg ikke på det en gang 1 Siter
tm100021 Skrevet 1. April 2014 Rapporter Skrevet 1. April 2014 Jeg kan ikke navna på alle søskene mine på farsiden i hodet 5 Siter
Guest bikkje1 Skrevet 1. April 2014 Rapporter Skrevet 1. April 2014 Jeg er 156 cm lav. + at jeg er utrolig dårlig til å huske nye navn. Siter
mokken Skrevet 1. April 2014 Rapporter Skrevet 1. April 2014 Jeg er flink til å male! (Har jeg blitt fortalt ) Siter
monica_n Skrevet 1. April 2014 Rapporter Skrevet 1. April 2014 Jeg er sinnsykt dårlig på å huske alder til folk, må til og med dobbeltsjekke hvilket år det er før jeg husker hvor gammel jeg selv er. Aner ikke hvor gammel pappa, eller søsknene mine er, men tror mamma ble 50 i fjor.. eller i forfjor... Ellers elsker jeg å måke snø. Liker snø, men hater å være kald, liker sol, men hater å bli varm. 1 Siter
soelvd Skrevet 1. April 2014 Rapporter Skrevet 1. April 2014 Jeg klarer bare ikke å tråkke på streker på sånne litt større ruter ute i gaten. Jeg går nok rart men skjuler det så godt jeg kan 2 Siter
Tommy Skrevet 1. April 2014 Rapporter Skrevet 1. April 2014 Jeg hører ikke gjennom vegger og dører. På en annen side må jeg alltid ha hodet inntil en skapdør eller en vegg når jeg er på kjøkkenet. Siter
SandraNH Skrevet 1. April 2014 Rapporter Skrevet 1. April 2014 Jeg trør ikke på komlokk - eller prøver å unngå å trø på dem såvidt det er mulig. Når jeg hilser på folk, er jeg så opptatt av å si mitt eget navn riktig, at jeg ikke får med meg/ikke husker hva personen jeg hilste på het.. og da tør man seff ikke å spørre på nytt.. 2 Siter
Anette Skrevet 1. April 2014 Rapporter Skrevet 1. April 2014 Dette er sikkert nytt for noen Det er fra før jeg ble for syk. Jeg har gull i kammermusikk og orkestermusikk på trekkspill + diverse sølv, og gull/sølv fra Distrikstsmesterskap. 9 Siter
Mardina Skrevet 1. April 2014 Rapporter Skrevet 1. April 2014 - Jeg snakker mye med meg selv - hele tiden og klarer ikke slutte med det.... - Jeg liker husarbeid... - Jeg har sterk matteangst og har hatt det i mange år. Jeg HATET det faget så intenst når jeg gikk på skolen..... Siter
maysofie Skrevet 1. April 2014 Rapporter Skrevet 1. April 2014 Jeg hadde Norges beste tid på 100m butterfly i min årsklasse i nesten to år. Jeg har ikke anelse hva jeg vil utdanne meg som i en alder av 19år. 1 Siter
Kaja Skrevet 1. April 2014 Rapporter Skrevet 1. April 2014 Var kaptein på 8klasses svømmelag på skolen haha Siter
Wednesday Skrevet 1. April 2014 Rapporter Skrevet 1. April 2014 Jeg medvirker i en film! (En undervisningsfilm om Hans Nielsen Hauge) 3 Siter
SandyEyeCandy Skrevet 1. April 2014 Rapporter Skrevet 1. April 2014 Jeg spiser smågodt hver eneste dag. Jeg leser ca to bøker i mnd, og synes det er skammelig lite sammenligna med tidligere. Gud, jeg er kjedelig. Siter
Raksha Skrevet 1. April 2014 Rapporter Skrevet 1. April 2014 Jeg må snakke høyt med meg selv når jeg er sint eller frustrert. 1 Siter
tm100021 Skrevet 1. April 2014 Rapporter Skrevet 1. April 2014 Jeg elsker å lese bøker. Leser sikkert to bøker i uken, alt etter størrelsen på dem Jeg leser veldig raskt (Ble testet på ungdomskolen ) og får med meg alt til tross for det. Kan lett sluke bøker, og er de spennende ofrer jeg lett sovetimer for å lese. 1 Siter
Artemis Skrevet 1. April 2014 Rapporter Skrevet 1. April 2014 Det slo meg brått at hvis Soppen noen gang ønsker å skrive flere sonenhistorier så kan hun finne mange ideer i denne tråden her. 10 Siter
Heidihj Skrevet 1. April 2014 Rapporter Skrevet 1. April 2014 Jeg er utrolig dårlig på å gjenkjenne og koble ansikter.. Ikke forvent at jeg kjenner deg igjen etter et par møter (eller, kan kanskje huske noen jeg har pratet med, men aner ikke hvor jeg har de fra. Blitt endel kleine møter pga av dette) 1 Siter
Anette Skrevet 1. April 2014 Rapporter Skrevet 1. April 2014 Jeg elsker å lese bøker. Leser sikkert to bøker i uken, alt etter størrelsen på dem Jeg leser veldig raskt (Ble testet på ungdomskolen ) og får med meg alt til tross for det. Kan lett sluke bøker, og er de spennende ofrer jeg lett sovetimer for å lese. Denne gjelder meg også :-P 1 Siter
Guest Gråtass Skrevet 1. April 2014 Rapporter Skrevet 1. April 2014 Jeg er hysterisk redd for høner... Siter
Recommended Posts