Guest Jonna Skrevet 9. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2014 Rottis og puddel vist seg best til nå! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 9. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2014 Veldig overrasket om puddelen ikke kommer til topp 3. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 9. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2014 Veldig overrasket om puddelen ikke kommer til topp 3. Blir bare plassert to. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 9. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2014 Eeelsker pommen også, herregud jeg er glad jeg ikke er dommer! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malinka Skrevet 9. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2014 Jeg syns halen til pommen ser så rar ut. Kanskje den skal være slik, men likevel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 9. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2014 Hva skjer med pesinga til ulvehunden? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 9. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2014 Jeg liker am.cockeren når den ikke blir kvalt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 9. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2014 Rottis, IW, pomme og cocker er mine favoritter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 9. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2014 Holder fortsatt på de to helsvarte fra samme eier Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 9. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2014 Hvorfor løper de med børste i ringen? Pelsen kan da umulig bli så rufsete etter en runde i ringen? Det værste er når det står 10 hunder på rekke, foran dommer som børster for harde livet (bla. pekingneserringen..) Det må jo ødelegge hele bildet? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 9. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2014 Samojeden er litt kjedelig synes jeg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 9. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2014 Jeg har faktisk ingen formening om hvem som kommer til å bli plassert! Klarer ikke å bestemme meg!!! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 9. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2014 Rottis og puddel for meg ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 9. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2014 Men holder en knapp på fox terrieren... Og puddelen eller am.cockeren. Kanskje. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 9. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2014 Beautifully handled, foxen?? Nja. Å kvele er ikke så innmari beautiful spør du meg.. Litt samme greia med storpudder'n. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 9. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2014 DAMN YOU Nugguren Jeg vil ha internett for å se på dette!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 9. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2014 Ulvehunden virker ikke frisk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 9. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2014 Rottis og puddær'n! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 9. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2014 Jeg hadde aldri klart å bestemme meg om jeg hadde vært dommer! Elsker ulvehunden, pommen, puddelen og cockeren! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 9. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2014 Den amerikanske cockeren er ganske kul hun og, altså Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 9. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2014 Puddel vinner Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 9. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2014 Velfortjent!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 9. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2014 Juhuuuuu!! Nydelig hund Puddel-duddel <3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 9. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2014 HA HA HA Jeg sa jo han var pen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 9. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2014 JA! Puddel og samjoed 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts