Gå til innhold
Hundesonen.no

Crufts 2014


Artemis
 Share

Recommended Posts

  • Svar 743
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Norsk dommer på siberian, Karsten Grønås! Mannen har eid, kjørt og oppdrettet SH i en årrekke, så det at han er invitert for å dømme Crufts, er flott!

Jippi!! Pappaen til valpene ble beste hannhund i dag! :D Og hans kullsøster (valpenes tante) ble BIR!! Gjett om jeg må få med meg dette senere i dag

*stolt av gutten sin som ble 3 beste veteran hannhund*

 

Jo!

 

Hva er egentlig grunnen til at portugisisk vannhund ikke går i denne gruppa? Trodde det var fuglehund det også, men det er kanskje ikke det? :P

De er egentlig aldri brukt på fugl. De har apportert mye annet, men er ikke spesielt ofte brukt i noen jaktsammenheng.

Jeg synes det er rart at de skiller vannhundrasene. De har mye felles. Så for meg er FCI-inndelingen mer logisk. Men men.

Jeg synes am. cockeren var sjarmis altså. Har en guilty pleasure ift dem. De beveger seg jo helt vilt :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den amerikanske cockeren var jo dritsøt, og jeg pleier vanligvis ikke å like de :ahappy:

I BIS-finalen er mine favoritter storpuddelen (selvsagt), amerikansk cocker, rottweileren og samojeden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Hmmm er ett par der jeg ikke har fått sett. Så får vente og se hvem favorittene blir.

Jeg vet det ikke blir pomen, samojed eller cocker. Så får jeg bestemme meg for de andre (eller om det har vært ekstrem forvandling på de andre siden sist, det har skjedd før det :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Er det bare hos meg sendingen hakker og får plutselige pauser?

Og ja, jeg har oppdatert :P

Ser den helt fint i HD her.

Kanskje du bør sjekke kvaliteten? Mulig for høy til din fart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...