Gå til innhold
Hundesonen.no

Crufts 2014


Artemis
 Share

Recommended Posts

  • Svar 743
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Norsk dommer på siberian, Karsten Grønås! Mannen har eid, kjørt og oppdrettet SH i en årrekke, så det at han er invitert for å dømme Crufts, er flott!

Jippi!! Pappaen til valpene ble beste hannhund i dag! :D Og hans kullsøster (valpenes tante) ble BIR!! Gjett om jeg må få med meg dette senere i dag

*stolt av gutten sin som ble 3 beste veteran hannhund*

Stemmer det at Dobermann ikke er ferdig dømt?

Dobermann var enda ikke ferdig, når de kalte opp til gruppering samling... :ahappy: Det har vært nedgang i antall påmeldte, så kun en dommer på 197 dobere. BIR hunden løp bokstavelig talt fra rasering til gruppering. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Michellus

Visste det! Men det er greit, puddelen showet seg fantastisk! :ahappy: Og veldig sjarmerende at den strakk seg og var sååå komfortabel :D Glad for at sammyen ble reserve :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ting jeg ikke forstår her..

For det første; det ble stilt en Aussie med kupert hale? Skal det virkelig være slik?

For det andre; jeg skjønner ingenting av det britiske versjonen av grupper! Har i hele helga lett etter tollere på Crufts, men ikje sett en eneste. Fikk vite at retrieverne var i gundog gruppa, men når den ble vist så var det bare golden utav retrieverne som var med! Har jeg gått glipp av noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ting jeg ikke forstår her..

For det første; det ble stilt en Aussie med kupert hale? Skal det virkelig være slik?

For det andre; jeg skjønner ingenting av det britiske versjonen av grupper! Har i hele helga lett etter tollere på Crufts, men ikje sett en eneste. Fikk vite at retrieverne var i gundog gruppa, men når den ble vist så var det bare golden utav retrieverne som var med! Har jeg gått glipp av noe?

Regner med at aussien som ble vist hadde naturlig kort hale? De kan bli født med lang hale eller en kortere hale(som kan variere fra helt kort til lengre).

Tolleren ble vist i gruppen i dag. Du kan ikke ha sett på gruppen i dag, for der var alle retrieverne med. Her er en liste over rasene som hører til denne gruppen: gundog

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter og ser på reprisen, så jeg skriver alt i ett mens jeg ser på :aww:

Jeg likte disse fra gundog group:

strihårete vorsteh, den var vakker :wub:

golden retrieveren, lekker! :drool:

labrador

cocker spaniel

irsk setter

welsh springer spaniel

pointer

Etter shortlisten til dommeren gjetter jeg at rekkefølgen blir

1. Golden retriever

2. Labrador retriever

3. Americansk cocker

4. Irsk setter

Favoritter fra BIS i denne rekkefølgen

Jeg virkelig ELSKET Stor puddelen :wub: Den var lekker!

Pomerainian og Americansk cocker spaniel på delt andre

Samojed

JAAAA :D Puddelen vant! Så fortjent! Herregud, den var vakker :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dobbelposter

Det er en nervøs greie for noen handlere faktils :lol: du ser det spesielt hos noen handlere før de skal i ringen. De børster og børster og børster og børster. Også tar de den med k ringen og børster mer. Noe. Tygger tyggis andre børster :P

Dette gjør jeg ofte med Blondie før jeg skal inn i ringen :lol: Ikke bare fordi jeg er nervøs, nervene når det gjelder henne er ganske små (i forhold til da jeg skulle stille Tidi :lol: ), men og fordi jeg blir så perfeksjonist. "Ånei, et hårstrå feil!" *børste børste børste* Så går jeg litt rundt, trene henne litt før vi skal inn i ringen, så rister hun seg: "Ånei, nå må jeg børste hele deg igjen!" :P Men jeg har sjeldent med børste inn i ringen da :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...