Gå til innhold
Hundesonen.no

Crufts 2014


Artemis
 Share

Recommended Posts

Gordonsetteren så bedre ut enn tidligere. Fortsatt ikke slik jeg liker dem, men det går an å skille denne fra en afghansk mynde. :P

Synes at setterne kunne slanket seg litt. Umulig å si uten å ta på dem, men det ser ut som om de er i litt for godt hold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 743
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Norsk dommer på siberian, Karsten Grønås! Mannen har eid, kjørt og oppdrettet SH i en årrekke, så det at han er invitert for å dømme Crufts, er flott!

Jippi!! Pappaen til valpene ble beste hannhund i dag! :D Og hans kullsøster (valpenes tante) ble BIR!! Gjett om jeg må få med meg dette senere i dag

*stolt av gutten sin som ble 3 beste veteran hannhund*

Guest Jonna

Syns faktisk ikkje setterene var så overdrevet i pelsen som de iblant er velpelset og tydelig stelt i pelsen. Men ikke den pelsen som ser ut som er brukt rettetang og aldri vært ute en dør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns faktisk ikkje setterene var så overdrevet i pelsen som de iblant er velpelset og tydelig stelt i pelsen. Men ikke den pelsen som ser ut som er brukt rettetang og aldri vært ute en dør.

Enig. Gikk glipp av engelsksetteren, men både gordon og irsk så mer moderate ut enn hva jeg har sett tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sukk. Så mange flotte hunder som har fått altfor mye mat.

Liker ellers denne gruppen. Atletiske hunder som kan bevege seg. De vralter ikke rundt i ringen mens det ser ut som om de holder på å omkomme av overanstrengelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Liker labbisen. Men det jeg likte best med han i fjor at han var mer atletisk selv om han var massiv, ser dessverre ut til å være litt borte i år. Det var litt mer mastiff over han i år, men helt klart godt bygget og kan bevege seg. Jeg er bare litt mer i tvil i år om han kunne klart å gjøre jobben han skal...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vorsteh strihår, labrador, amerikansk cocker og irsk vannspaniel er favorittene

Tre av de videre.

Da blir det sånn for min del:

Labrador

Amerikansk cocker spaniel

Irsk vannspaniel

Golden retriever

Ikke nødvendigvis i den rekkefølgen, jeg likte alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...