Guest 2ne Skrevet 9. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2014 Hmm.. Burde jeg se noe nå? De ler og applauderer, men ejg ser bare tomme store-ringen jeg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 9. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2014 Lurer på hvor mange av disse såkalte jakthundene som faktisk jakter jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malinka Skrevet 9. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2014 ser dere nå eller bare mørk storring? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 9. Mars 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2014 I all verden... Hva er dette for noe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 9. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2014 Hmm.. Burde jeg se noe nå? De ler og applauderer, men ejg ser bare tomme store-ringen jeg.. Forstod det sånn at de viste noe for publikum på storskjermen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malinka Skrevet 9. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2014 Forstod det sånn at de viste noe for publikum på storskjermen Nå er det oppvisning Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 9. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2014 Må jo bare bli imponert! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 9. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2014 Nå er det oppvisning Ja, mente isted når det var latter og applaus til tomt gulv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 9. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2014 Herlig. Ser jo lett at det er litt igjen før Norge er på det nivået når det kommer til koreografi og utførelse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 9. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2014 Herlig. Ser jo lett at det er litt igjen før Norge er på det nivået når det kommer til koreografi og utførelse eh ja... Dette var jo direkte imponerende! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malinka Skrevet 9. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2014 Ja, mente isted når det var latter og applaus til tomt gulv Ah, her måtte jeg nemlig oppdatere feeden for å se noe annet. Fikk se litt publikum en stund før de startet da, men likevel. Disse 'friends for life' nominerte er så herlige! Blir rørt av alle sammen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 9. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2014 *snufs* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MissHeike Skrevet 9. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2014 Hunder er fantastiske for mennesker altså <3 :') Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 9. Mars 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2014 De fortjener en pris alle sammen, men jeg heiet på førerhunden og servicehunden. Uansett kjempeflott at de setter fokus på dette. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 9. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2014 De er jo alle vinnere, egentlig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 9. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2014 Blåser i om den går ut som sistemann, men jeg gleder meg til å se ulvehund i BIS-ringen! Det er sjeldent! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 9. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2014 Jeg ønsker meg en hund som vinner den pokalen en gang Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 9. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2014 Nå er det snart i gang Heier på cockeren, storpuddelen og... Kanskje IWen?! Veit ikke!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 9. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2014 Spennende! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malinka Skrevet 9. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2014 Dette er sånn musikk som får Lady til å gå rundt og pipe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 9. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2014 Pomp og prakt... Heia Samojef Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 9. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2014 Og rottweiler Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 9. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2014 IW ja! Samojed og IW.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 9. Mars 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2014 Heia ulvehunden! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 9. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2014 hehe.. Samojeden så litt sånn "jøss, er det så mange folk her i dag og" ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts