MissHeike Skrevet 9. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2014 Hvorfor har jeg gått glipp av dette? o_o Men ser på nå i hvert fall. Det er Agility nå, sant? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wachita Skrevet 9. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2014 Hvorfor har jeg gått glipp av dette? o_o Men ser på nå i hvert fall. Det er Agility nå, sant? Du får fortsatt sett fra de andre dagene på youtube (: er agility nå ja ^^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 9. Mars 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2014 Haha! Ashley og Pudsey fra Britain's Got Talent! Stilig! Synes at jeg kjente igjen hunden! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MissHeike Skrevet 9. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2014 Du får fortsatt sett fra de andre dagene på youtube (: er agility nå ja ^^ Ja, skal få sett de iløpet av de neste dagene ^^ Border Collie i aksjon på banen så blir jeg helt varm, hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wachita Skrevet 9. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2014 Ja, skal få sett de iløpet av de neste dagene ^^ Border Collie i aksjon på banen så blir jeg helt varm, hehe. Da kan du glede deg til den store klassen i agility omtrent bare border collier! Samme med heelwork to music, lydighet, flyball og ja, det meste egentlig xD Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MissHeike Skrevet 9. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2014 Da kan du glede deg til den store klassen i agility omtrent bare border collier! Samme med heelwork to music, lydighet, flyball og ja, det meste egentlig xD Ååh, yaay Hihi, virkelig blitt BC gal ja, med en i hus Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 9. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2014 Hva skjer med han veskefyren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 9. Mars 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2014 De som viser frem jakthundene sine er så flinke. Alltid like gøy å se dem hvert år. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 9. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2014 Det er bare slemt å vise ws tennisballer *fnis* Det må være et eget ballgen i den rasen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 9. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2014 Den blå kortisen som ble brukt i JH er en nær slektning av Arya, begge foreldre er helsøsken. Herregud så feit hun var :S Hun har blitt holdt veldig overvektig fra valp av... Har jo styggeste underlinjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wachita Skrevet 9. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2014 Når det står at livesendingen fortsetter 16.55, er det 17.55 her da? ;p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 9. Mars 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2014 Når det står at livesendingen fortsetter 16.55, er det 17.55 her da? ;p Ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wachita Skrevet 9. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2014 Ja. Lenge å vente.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MissHeike Skrevet 9. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2014 Skal spise middag jeg da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 9. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2014 Gleder meg til gruppene idag! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 9. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2014 Nær går gruppa idag? Står bare at det begynner igjen i arena 1655 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 9. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2014 Programmet for idag er her: http://www.crufts.org.uk/whats-on/day4 . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MissHeike Skrevet 9. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2014 Men er det flere livestreams enn den på youtube da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 9. Mars 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2014 Disse små pudlene er jo bare helt herlige å se på i agility. Best med lyden av, for de bråker jo hele gjengen, men jammen er de kjappe! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 9. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2014 Gøy med staff i agilityringen! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 9. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2014 Herregud for en fart! Den lille blue merle bcn i mellom var jeg nesten redd skulle ta fyr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 9. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2014 Er det bare meg som får tårer i øynene av at folk er på Crufts og alle er så glade og det er stas? Kommer garantert til å grine i BIS'en ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 9. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2014 De der gundogsene...! De er så gode og fine og lykkelige hele gjengen. Tror jeg må ha meg en retriever igjen altså. Labradorene er utrolig lekre! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 9. Mars 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2014 Elsker disse retriever/spanieloppvisningene. Flotte atletiske hunder i arbeid, og det er heller ingen tvil om hvilken rase de ulike hundene tilhører, selv om det er jaktvarianten det er snakk om. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 9. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2014 Elsker rampete bikkjer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts