Guest Christine Skrevet 4. Juni 2015 Rapporter Skrevet 4. Juni 2015 Ja Nei,det kræsjer desverre med Agilityuken Vi har blitt kontaktet av nidaros brukshundklubb og de skulle sende meg info om større stevner dere skal ha i høst så skal vi prøve å komme på ett av de Liker både stand på ag-uken og evnt her oppe! Siter
Debbie Skrevet 4. Juni 2015 Rapporter Skrevet 4. Juni 2015 Gleder meg til ny nettsida. Vært bra den som var, men var ikke så lett å finne frem. 2 Siter
Anette Skrevet 4. Juni 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Juni 2015 Gleder meg til ny nettsida. Vært bra den som var, men var ikke så lett å finne frem. Blir lansert etter nkk drammen, så blir det ikke så mye kluss i varelageret 2 Siter
Turb Skrevet 9. Juni 2015 Rapporter Skrevet 9. Juni 2015 Jeg lurte på om du visste energimengden per 100 g på dr Clauders fôrene? Interessert i lightfôret og sensitiv fôrene. Litt vanskelig å sammenligne med andre fôrtyper når det ikke er oppgitt omsettelig energi. Finner det ikke på dr Clauders hjemmesider heller Siter
Siljesen Skrevet 11. Juni 2015 Rapporter Skrevet 11. Juni 2015 @AnetteN Når kommer silvershade dukene inn på lager igjen? er det mulig å reservere en i 3x4 meter? Håper veldig dere får det før jeg drar på ferie 2. juli Siter
Anette Skrevet 11. Juni 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Juni 2015 @AnetteN Når kommer silvershade dukene inn på lager igjen? er det mulig å reservere en i 3x4 meter? Håper veldig dere får det før jeg drar på ferie 2. juli Foreløpig eta er at båten kommer 17/6. dvs jeg tipper vi har de til 22/6 om alt går bra! Kan reservere en ja, send epost til [email protected] Jeg lurte på om du visste energimengden per 100 g på dr Clauders fôrene? Interessert i lightfôret og sensitiv fôrene. Litt vanskelig å sammenligne med andre fôrtyper når det ikke er oppgitt omsettelig energi. Finner det ikke på dr Clauders hjemmesider heller Jeg har sendt spørsmålet videre 1 Siter
plutte Skrevet 11. Juni 2015 Rapporter Skrevet 11. Juni 2015 Oooh eg og vil ha silvershade! Sender epost. 1 Siter
Paranomia Skrevet 12. Juni 2015 Rapporter Skrevet 12. Juni 2015 Har dere kuttet ut f.eks Dr.Clauder og flere typer baller, eller har det bare ikke kommet ut i nettbutikken enda? Siter
roxie88 Skrevet 12. Juni 2015 Rapporter Skrevet 12. Juni 2015 Bra dere minna meg på silvershade, nå har jeg også sendt Mail Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Siter
Anette Skrevet 12. Juni 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 12. Juni 2015 Har dere kuttet ut f.eks Dr.Clauder og flere typer baller, eller har det bare ikke kommet ut i nettbutikken enda? Neida. Dr Clauder kommer alt inn igjen av. Og flere typer baller kommer tilbake. Vi har mye mer enn nettbutikken blir oppdatert mer over helga da jeg er i Milano Siter
Lunatic Skrevet 12. Juni 2015 Rapporter Skrevet 12. Juni 2015 Har dere inne sånne røde Kehu-baller(?) som på en måte bare er satt sammen av linjer? Vet du eventuelt når du får inn? Husker ikke navnet og får ikke søkt opp for øyeblikket, så du får nøye deg med min fantastiske beskrivelse Skal se om jeg får søkt dem opp straks! Siter
Paranomia Skrevet 13. Juni 2015 Rapporter Skrevet 13. Juni 2015 Neida. Dr Clauder kommer alt inn igjen av. Og flere typer baller kommer tilbake. Vi har mye mer enn nettbutikken blir oppdatert mer over helga da jeg er i Milano Ah, puh. Da venter jeg med å bestille Siter
Anette Skrevet 13. Juni 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 13. Juni 2015 Har dere inne sånne røde Kehu-baller(?) som på en måte bare er satt sammen av linjer? Vet du eventuelt når du får inn? Husker ikke navnet og får ikke søkt opp for øyeblikket, så du får nøye deg med min fantastiske beskrivelse Skal se om jeg får søkt dem opp straks! Tror jeg vet hvem du mener, skal sende et bilde når jeg kommer hjem. Har en sånn ball på to type leker. Siter
Lunatic Skrevet 13. Juni 2015 Rapporter Skrevet 13. Juni 2015 Tror jeg vet hvem du mener, skal sende et bilde når jeg kommer hjem. Har en sånn ball på to type leker. Det er den leka som sitter på Kehu Atom. Men jeg vil bare ha selve ballen, ikke på en draleke Siter
Anette Skrevet 13. Juni 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 13. Juni 2015 Det er den leka som sitter på Kehu Atom. Men jeg vil bare ha selve ballen, ikke på en draleke Kommer en pall nå til uka 1 Siter
Lunatic Skrevet 13. Juni 2015 Rapporter Skrevet 13. Juni 2015 Kommer en pall nå til uka Supert! da skal jeg sende deg en melding og høre litt senere denne uka Siter
Trillian Skrevet 14. Juni 2015 Rapporter Skrevet 14. Juni 2015 Lekre nettsider! Hvordan er pipen i squeker tugen, tåler den litt? Er så lei av pip som ikke tåler noen ting Og hvor lang er den med korte tauet? Siter
Anette Skrevet 16. Juni 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Juni 2015 Lekre nettsider! Hvordan er pipen i squeker tugen, tåler den litt? Er så lei av pip som ikke tåler noen ting Og hvor lang er den med korte tauet? Oisann her kom ikke svaret mitt, satt på iffy mobilnett. Pipen i squeker tugen er veldig holdbar. Squeker tugen er laget med bilbelte stoff surret rundt og rundt for å beskytte fyllet og hittil har jeg ikke fått tilbakemelding på at noen har ødelagt pipen. Skal finne en tommestokk imorgen og finne totalmålene på de 1 Siter
Trillian Skrevet 16. Juni 2015 Rapporter Skrevet 16. Juni 2015 Oisann her kom ikke svaret mitt, satt på iffy mobilnett. Pipen i squeker tugen er veldig holdbar. Squeker tugen er laget med bilbelte stoff surret rundt og rundt for å beskytte fyllet og hittil har jeg ikke fått tilbakemelding på at noen har ødelagt pipen. Skal finne en tommestokk imorgen og finne totalmålene på de Er det en grunn til at den lille squeker tugen er såpass mye dyrere? (sorry tusen spørsmål ) Siter
Anette Skrevet 16. Juni 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Juni 2015 Er det en grunn til at den lille squeker tugen er såpass mye dyrere? (sorry tusen spørsmål ) OOOPS! rettet opp Noen bilder fra butikken vår på Dal 7 Siter
Trillian Skrevet 16. Juni 2015 Rapporter Skrevet 16. Juni 2015 OOOPS! rettet opp *snipp* Hahahah, lurte litt på det der ja ^_^ Butikken ser kjempefin ut! Skulle ønske den lå litt nærmere Trondheim! Siter
maysofie Skrevet 16. Juni 2015 Rapporter Skrevet 16. Juni 2015 Har dere Tug E Nuff, forresten? Eller bare Crash Test Toys og Ke-Hu? Siter
Anette Skrevet 17. Juni 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 17. Juni 2015 Har dere Tug E Nuff, forresten? Eller bare Crash Test Toys og Ke-Hu? Vi har bittelitt (la det under crash kategorien og slo noen produkter sammen). Tug e nuff har en forferdelig lang leveringstid noe som gjør ting litt frustrerende for oss og kunder. Men vi kommer til å lansere et nytt merke i kolleksjonen nå snart og jeg har flere andre kule lekeprodusenter på lur 2 Siter
Cavalierflat Skrevet 17. Juni 2015 Rapporter Skrevet 17. Juni 2015 Plutselig hadde jeg sendt en bestilling til dere igjen Siter
Margrete Skrevet 17. Juni 2015 Rapporter Skrevet 17. Juni 2015 Har dere sluttet med gummi-båndene jeg er så glad i? Hadde jo tenkt å handle nye Siter
Recommended Posts