AnnChristin Skrevet 7. September 2015 Rapporter Skrevet 7. September 2015 Har dere flere av den sorte å oransje bagen? Var så sliten så orka ikke spørre når venninna mi kjøpte den siste i hylla? Siter
Anette Skrevet 7. September 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 7. September 2015 Har dere flere av den sorte å oransje bagen? Var så sliten så orka ikke spørre når venninna mi kjøpte den siste i hylla? http://www.canider.no/products/treningsveskevi har 5 Siter
Eplefe Skrevet 9. September 2015 Rapporter Skrevet 9. September 2015 Når får dere inn pop-up-bur i større størrelser igjen? Og vil L holde til en collie eller burde jeg gå for XL? Blir kun for korte opphold/på trening. Siter
Anette Skrevet 9. September 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 9. September 2015 Når får dere inn pop-up-bur i større størrelser igjen? Og vil L holde til en collie eller burde jeg gå for XL? Blir kun for korte opphold/på trening. L vil nok holde fint da vi har hatt en rottweiler i L. Vi får inn større bur i slutten av september/start av oktober. Sammen med det kommer ultra baller med pip, og selvlysende serie for vinteren Siter
Eplefe Skrevet 9. September 2015 Rapporter Skrevet 9. September 2015 Supert! Da får jeg prøve å holde meg til da. Siter
Monikawt Skrevet 11. September 2015 Rapporter Skrevet 11. September 2015 Har dere fått inn dc zero selene nå? Siter
Anette Skrevet 11. September 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 11. September 2015 Har dere fått inn dc zero selene nå? Nei, ikke fått noe enda skal høre hvordan de ligger ann! Gleder meg så til turkis..! Siter
Monikawt Skrevet 11. September 2015 Rapporter Skrevet 11. September 2015 Nei, ikke fått noe enda skal høre hvordan de ligger ann! Gleder meg så til turkis..! Okei jeg gleder meg til å få ny sele til Aron! Oppdaterer du her når du får svar? Siter
Anette Skrevet 11. September 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 11. September 2015 Okei jeg gleder meg til å få ny sele til Aron! Oppdaterer du her når du får svar? Japp 1 Siter
Monica123 Skrevet 11. September 2015 Rapporter Skrevet 11. September 2015 EDS er over og vi har storkost oss! Møtt masse soniser som bare peker og spør om valpis, men jeg husker ikke helt hvem det var Masse nyheter i nettbutikken nå av ekte pels, red dingo osv! Absolutt alt vi eier og har er lagt i nettbutikken.. tror jeg... Angrer på at jeg ikke dro på EDS nå kjenner jeg Siter
Tekopp Skrevet 11. September 2015 Rapporter Skrevet 11. September 2015 L vil nok holde fint da vi har hatt en rottweiler i L. Vi får inn større bur i slutten av september/start av oktober. Sammen med det kommer ultra baller med pip, og selvlysende serie for vinteren Selvlysende serie? Hva innebærer dette? Jeg bor jo i mørketidland, så jo mer lys jo bedre Siter
Krilo Skrevet 12. September 2015 Rapporter Skrevet 12. September 2015 Har dere mulighet til å ta inn alt frs JW? Leo ønsker seg fortsatt cracklehead leken... Siter
Wachita Skrevet 12. September 2015 Rapporter Skrevet 12. September 2015 Hva er målene på rogz h-selene? Siter
AussieAllTheWay Skrevet 12. September 2015 Rapporter Skrevet 12. September 2015 Nei, ikke fått noe enda skal høre hvordan de ligger ann! Gleder meg så til turkis..! Å neeeeeiii Ikke turkis? *veldig sinna på hund som ikke passer inn i Zero selen* Siter
Anette Skrevet 13. September 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 13. September 2015 Selvlysende serie? Hva innebærer dette? Jeg bor jo i mørketidland, så jo mer lys jo bedre Skal poste en film her ikveld jeg får det ikke til fra mobil. Har dere mulighet til å ta inn alt frs JW? Leo ønsker seg fortsatt cracklehead leken... Skal sjekke JW leverandøren vår om de har Hva er målene på rogz h-selene? Skal finne de i ettermiddag Å neeeeeiii Ikke turkis? *veldig sinna på hund som ikke passer inn i Zero selen* Mohaha Vi er på stevne på Brårud for Eidsvoll hundeklubb i helga som hovedsponsor for Clauder og oss. Siter
Busann Skrevet 19. September 2015 Rapporter Skrevet 19. September 2015 Vet du når du får inn igjen nummerlappholder og pop up bur i str L (helt M om det finnes i den str)? Siter
Eplefe Skrevet 19. September 2015 Rapporter Skrevet 19. September 2015 Jeg bestilte popupbur i L i går. Siter
Anette Skrevet 20. September 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 20. September 2015 Vet du når du får inn igjen nummerlappholder og pop up bur i str L (helt M om det finnes i den str)? Medium og XL kommer på lager i slutten av september/overgang oktober. Er helt tomt i Europa og vi venter på neste båtforsyning. Nummerlappholdere venter jeg også på nye og de kommer om 1-2 uker.Godnyhet er at Zero DC selene er SNART sendt 1 Siter
Bananen Skrevet 21. September 2015 Rapporter Skrevet 21. September 2015 (endret) Godnyhet er at Zero DC selene er SNART sendt Kan du holde av M og L (med mindre noen har en av de jeg kan prøve) til 3. oktober? Jeg kjøper en av de som passer, selvsagt! Endret 21. September 2015 av Bananen Siter
Lola Pagola Skrevet 22. September 2015 Rapporter Skrevet 22. September 2015 Hvilken størrelse tror dere en dalmatiner trenger i zero dc? Ca 50 på det bredeste rundt halsen. Siter
Eplefe Skrevet 24. September 2015 Rapporter Skrevet 24. September 2015 Har fått pakke i dag, jeg! Milva elsker KeHu Power-en sin! Hun og samboeren sto ute i regnet i tyve minutter (i regnet! enda de hater det begge to!) for å teste den. Vi klarer ikke slå sammen popupburet skikkelig, tror vi, men det går vel på et vis. Godbitene falt og i smak, alt i alt, storsuksess. Nå bare venter jeg på lønn før jeg tar en runde til, jeg... I den anledning - når kommer treningsveskene tilbake på lager? 1 Siter
LinL Skrevet 25. September 2015 Rapporter Skrevet 25. September 2015 Hadde/har dere leker med sånn "flaske" greier inni? Rutta elsker plastflasker :p Siter
Anette Skrevet 26. September 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 26. September 2015 Kan du holde av M og L (med mindre noen har en av de jeg kan prøve) til 3. oktober? Jeg kjøper en av de som passer, selvsagt! Send meg en mail Så får jeg de skriftlig og kan lime det opp [email protected]Hvilken størrelse tror dere en dalmatiner trenger i zero dc? Ca 50 på det bredeste rundt halsen.Tja. SVipp innom og prøv? Tenker L kanskje. Rottisen som bruker noe ala det i halsbånd endte med L. Noen har m av rottisene Har fått pakke i dag, jeg! Milva elsker KeHu Power-en sin! Hun og samboeren sto ute i regnet i tyve minutter (i regnet! enda de hater det begge to!) for å teste den. Vi klarer ikke slå sammen popupburet skikkelig, tror vi, men det går vel på et vis. Godbitene falt og i smak, alt i alt, storsuksess. Nå bare venter jeg på lønn før jeg tar en runde til, jeg... I den anledning - når kommer treningsveskene tilbake på lager? Fikk nye nå så får oppdatert nå i helga. Vi driver og flytter hele lageret samt maler butikken etc og har lager telling Hadde/har dere leker med sånn "flaske" greier inni? Rutta elsker plastflasker Ke Hu ccracle er det. Skal se over hva andre vi evnt har igjen. Fikk noen fra rogz man kan putte flaske i. Lihitt hakette svar men sonen eer ikke helt fungerende på mobil 1 Siter
Wachita Skrevet 26. September 2015 Rapporter Skrevet 26. September 2015 Har fått pakke i dag, jeg! Milva elsker KeHu Power-en sin! Hun og samboeren sto ute i regnet i tyve minutter (i regnet! enda de hater det begge to!) for å teste den. Vi klarer ikke slå sammen popupburet skikkelig, tror vi, men det går vel på et vis. Godbitene falt og i smak, alt i alt, storsuksess. Nå bare venter jeg på lønn før jeg tar en runde til, jeg... I den anledning - når kommer treningsveskene tilbake på lager? Siden du har popup bur i L, vil det passe Khal tror du, du som har møtt han? Eller blir det akkuratt for lite, slik at det kan passe en tispe kanskje? Litt greiere å dra med seg et slikt et istedenfor 2 vanlige sammenleggbare tøybur Siter
Eplefe Skrevet 26. September 2015 Rapporter Skrevet 26. September 2015 Siden du har popup bur i L, vil det passe Khal tror du, du som har møtt han? Eller blir det akkuratt for lite, slik at det kan passe en tispe kanskje? Litt greiere å dra med seg et slikt et istedenfor 2 vanlige sammenleggbare tøybur Altså, L er svært til Milva. Hun har ståplass OG gåplass. Vil tro L vil holde til ham, jeg. 1 Siter
Recommended Posts