Anette Skrevet 29. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 29. Oktober 2014 Enig ang dekken! Og pyrre på siste bilde <3 Anette trenger slike Hvis dere tenker å ta inn flere typer dekken så har jeg hørt masse bra om "Pomppa" dekken som det virker som ikke selges i Norge Finsken min er ikke særlig god så det ble mye google translate her Også har de mange fine farger på dekkene sine www.pomppa.fi Anette får nå slike inn Har pratet med de idag og prøver å ordne at jeg får en pakke med dekken før dogs4all...fordi...vent for det..... Canider skal på dogs4all!!! 8 Siter
Garp Skrevet 29. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 29. Oktober 2014 Nice!!! Når er de i butikken tro? Siter
Anette Skrevet 29. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 29. Oktober 2014 Nice!!! Når er de i butikken tro? Sier ifra så fort jeg vet Siter
Margrete Skrevet 29. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 29. Oktober 2014 ohohohoh!!! Asti kommer på d4a, ta inn digert da! Han er 80 cm over ryggen 2 Siter
roxie88 Skrevet 29. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 29. Oktober 2014 Anette får nå slike inn Har pratet med de idag og prøver å ordne at jeg får en pakke med dekken før dogs4all...fordi...vent for det... Canider skal på dogs4all!! Yaaaaay :D Gratulerer med dogs4all Håper det kommer inn lilla dekken i str 41 og 45 Og kanskje 37(er litt usikker på målene til gutta gitt) Og at pengetreet i hagen min blomstrer for fullt fremover 2 Siter
Tuvane Skrevet 29. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 29. Oktober 2014 Woho for at dere kommer på dogs4all! 1 Siter
TullBull Skrevet 29. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 29. Oktober 2014 Gah, skulle ønske jeg fikk masse penger til å kjøpe julegaver til meg selv (les hunden) nå, før D4A 2 Siter
mushi Skrevet 30. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 30. Oktober 2014 Får dere inn det dekkenet i regndekken også? Siter
Monica123 Skrevet 31. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 31. Oktober 2014 Anette får nå slike inn Har pratet med de idag og prøver å ordne at jeg får en pakke med dekken før dogs4all...fordi...vent for det... Canider skal på dogs4all!! Wee så utroligg kult gleder meg til og se dekkenet live hvis dere får det før Dogs4all også kan jeg jo shoppe masse nye leker Siter
mokken Skrevet 31. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 31. Oktober 2014 Anette får nå slike inn Har pratet med de idag og prøver å ordne at jeg får en pakke med dekken før dogs4all...fordi...vent for det... Canider skal på dogs4all!! Å nei! Jeg tror K må passe på kortet mitt... 2 Siter
MissHeike Skrevet 1. November 2014 Rapporter Skrevet 1. November 2014 Bestilte dobbel draleke og litt snop til Keiron for første gang i går (tror det var i går?) Veldig spent Hvordan er draleken med pip i? Keiron er veldig hardhendt i dralek og vi trenger noe å pirre arbeidslysten ute med Siter
Anette Skrevet 1. November 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 1. November 2014 Bestilte dobbel draleke og litt snop til Keiron for første gang i går (tror det var i går?) Veldig spent Hvordan er draleken med pip i? Keiron er veldig hardhendt i dralek og vi trenger noe å pirre arbeidslysten ute med Squeker tugen holder veldig godt. Den er tykk og godt vattert samt fylt med pip og bilbelte stoff rundt inni. En kelpie valp med tenner satte til livs å spise den opp og brukte ganske mange uker :-P Siter
MissHeike Skrevet 1. November 2014 Rapporter Skrevet 1. November 2014 Squeker tugen holder veldig godt. Den er tykk og godt vattert samt fylt med pip og bilbelte stoff rundt inni. En kelpie valp med tenner satte til livs å spise den opp og brukte ganske mange uker :-P Oh, da kan den være noe for oss, kommer bestilling når jeg har penger igjen Siter
Wachita Skrevet 1. November 2014 Rapporter Skrevet 1. November 2014 Skal dere ta inn Dr.Clauders fóret? Siter
maysofie Skrevet 1. November 2014 Rapporter Skrevet 1. November 2014 Keo gleder seg til å få ordentlig dekken igjen! Så er matmor spent på om hun klarte å måle riktig Tror vi må ta en tur innom på D4A også, gitt Siter
Anette Skrevet 1. November 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 1. November 2014 Skal dere ta inn Dr.Clauders fóret? Vi har alt fra Dr. Clauder inne på lager i Oslo ja vi kjører ut i Oslo området-Dal-Eidsvoll. Siter
Anette Skrevet 1. November 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 1. November 2014 Får dere lager i Bergen? I første omgang kommer det leker over nå mot jul iallefall 1 Siter
Wachita Skrevet 1. November 2014 Rapporter Skrevet 1. November 2014 Vi har alt fra Dr. Clauder inne på lager i Oslo ja vi kjører ut i Oslo området-Dal-Eidsvoll. Oki! Det blir litt langt, så håper dere får det til lageret i Bergen neste år Edit: Sender dere forresten fór? Siter
Anette Skrevet 1. November 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 1. November 2014 Oki! Det blir litt langt, så håper dere får det til lageret i Bergen neste år Edit: Sender dere forresten fór? Vi kan sende for i posten også ja Siter
Wachita Skrevet 1. November 2014 Rapporter Skrevet 1. November 2014 Vi kan sende for i posten også ja Hvor mye blir frakten på en 12kg eller 20kg sekk da? (: Til bergen. Siter
Anette Skrevet 1. November 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 1. November 2014 Hvor mye blir frakten på en 12kg eller 20kg sekk da? (: Til bergen. 12,5 kg blir 70 kr og 20 kg sekk blir 250 kr Siter
Wachita Skrevet 1. November 2014 Rapporter Skrevet 1. November 2014 12,5 kg blir 70 kr og 20 kg sekk blir 250 kr oki, også et spørsmål til kom jeg på xD Junior små og medium hunder, hva blir beregnet som medium der? Eller bør jeg gå får junior store raser for en tervueren på 20kg? Isåffa, så vil jeg ha den som er best på 12,5kg. Men fikk ikke opp valg om frakt, kun at jeg kunne hente på stand. Siter
Anette Skrevet 1. November 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 1. November 2014 oki, også et spørsmål til kom jeg på xD Junior små og medium hunder, hva blir beregnet som medium der? Eller bør jeg gå får junior store raser for en tervueren på 20kg? Isåffa, så vil jeg ha den som er best på 12,5kg. Men fikk ikke opp valg om frakt, kun at jeg kunne hente på stand. jeg sitter og ordner nå, to sekunder de var låst til å ikke kunne gå i posten fra tidligere og terv går som medium, går mest på kulestørrelsen 1 Siter
Recommended Posts