Elisabeth00 Skrevet 4. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2014 Istedetfor whippet - Italiensk mynde, men siden samboer sier nei på den, så hadde det kanskje blitt greyhound. Istedefor dvergpinscher - chinese crested. Her er vi begge enige Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 4. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2014 Nå har ikke jeg hund, så sånn sett kan jeg velge fritt. Men skulle jeg valgt noe heeelt annet enn det som står på vurderingslista og bort fra tidligere raser så hadde det blitt Pomerianer faktisk. Sagt det før og sier det igjen : de er dritkule. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mærra Skrevet 4. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2014 Istedetfor whippet - Italiensk mynde, men siden samboer sier nei på den, så hadde det kanskje blitt greyhound. Sånn er det her i huset også! Får ikke lov til å gå ned i str, så da er det greyhound eller ungarsk mynde som er aktuelt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 4. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2014 Kerry blue, lakeland (blå/sort) eller tibetansk terrier.. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunatic Skrevet 4. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2014 Kelpie eller Mudi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 4. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2014 Det vil jeg ikke si 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 4. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2014 Labrador! Jeg blir bare mer og mer overbevist på at det er en rase som passer for meg. Vennlige, morsomme og aktive, samarbeidsvillige men også selvstendige Happy go lucky, akkurat det jeg trenger kjenner jeg ! 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 4. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2014 Collie eller sheltie. Eller noe knøttlite som kan bo innenfor jakken og på fanget hele tiden, kanskje en kleinspitz, russisk toy terrier eller chi Sent from my GT-I9506 using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 4. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2014 Labrador. Eller puddel men det vil ikke mannen ha, så hvis jeg noengang blir singel skal puddel være trøsten (Foretrekker mannen altså ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Gråtass Skrevet 4. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2014 Miniatyr bull terrier. De er så herlige personligheter. Eller en fralle av samme årsak. Om jeg skulle hatt en hund å trene med hadde det blitt en jakt cocker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 4. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2014 Jakt cocker eller kanskje en jaktavled curly. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalierflat Skrevet 4. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2014 Groendael, jaktgolden eller kanskje en jaktcocker? Brukshund må jeg iallefall ha også må den ha litt pels Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 4. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2014 Labrador retriever fra jaktlinjer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 4. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2014 Riesen --- alternativt siberian. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 4. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2014 Hollandsk gjeterhund LH, border collie eller en Malle :-) :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje Skrevet 4. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2014 Hva i all verden skulle jeg hatt da? Det kommer an på om jeg vil fortsette med hundesport eller stort sett drive med fysisk fostring. Jeg sikler fælt på aussie om dagen, men synes kelpiene er stilige også og med en hendig størrelse. Evt ei lita gronnis tispe dersom jeg bare skal ha 1 hund. Hvis jeg bare vil ha turkompis så aner jeg ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roxie88 Skrevet 4. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2014 Jeg ville nok valgt en dansk-svensk gårdshund eller en bichon havanais. DEN så dere ikke komme! Joda, jeg skjønner deg godt jeg - hvem som ikke vil ha en sånn fin liten bustete fotvarmer og turkamerat? 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 4. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2014 Jeg ville valgt mellom Jakt labrador, Jakt cocker, Korthårs collie, Airdale terrier, Flatcoated retriever, Am Akita eller chihuahua ( syntes de er så kule, men måtte blitt i tillegg til stor hund, vil ikke bare ha liten hund). Mest sannsynlig hadde det blitt sort og hvit blandingshund med så lik blanding som Chicka, om mulig. Men det fikk vi jo ikke lov til å velge 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 4. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2014 Kinesisk nakenhund. En naken nakenhund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Snusmumrikk Skrevet 4. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2014 Groenendael eller malle? Hmm men ok, det er jo egentlig samme rase, så om jeg ikke fikk dem måtte det blitt en kelpie eller aussie etter noen få linjer, men tror ikke det er noen oppdretter i Norge jeg ville kjøpt aussie fra. Kanskje også hollandsk gjeterhund, men av de få jeg har møtt har jeg ikke vært veldig imponert. Nei, det hadde nok blitt kelpie. Selv om de er litt små Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 4. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2014 Riesen! Men det teller kanskje ikke? I såfall tibetansk mastiff eller løwchen. Er veldig mange raser jeg har på "kunne vært moro å ha"lista, men få jeg virkelig vil ha når alt kommer til alt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whoopsis Skrevet 4. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2014 Jaktgolden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
puddellover Skrevet 4. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2014 Kinesisk nakenhund Portugisisk vannhund Whippet Bearded Collie Jepp, det er vel de jeg hadde stått i mellom - vurderer faktisk kinesisk nakenhund (puff) og portugiser i framtiden. Kunne jo tenkt meg en bearded collie også da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mollymor Skrevet 4. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2014 Hmm, vanskelig. Jeg liker mange raser, og er sikker på at jeg kunne trivdes med mange av dem, men "hvis jeg måtte bytte rase i morgen" blir veldig kort tid å bestemme noe så viktig... Jeg kunne godt tenke meg en Powderpuff eller dvergpuddel, men det måtte da være hvis jeg hadde våknet med stor lyst til å stelle pels i morgen, et da... Ellers liker jeg godt Parson Russel Terrier og en del mynder. Whippet f.eks kunne jeg nok hatt det bra med. Og selv om jeg har en kortsnutet hund, så er det ingen av de andre kortsnutene jeg kunne tenkt meg pr i dag. Kanskje med unntak av Petit Brabancon, de synes jeg er snodig søte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hampus Skrevet 4. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2014 Ja si det... Vanskelig tema. Men muligens en pincher eller miniatyr bull terrier. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts