Gå til innhold
Hundesonen.no

Forferdelig og dominerende google reklame

Guest Jonna
 Share

Recommended Posts

Så lenge oppsettet ikke endres dramatisk tror jeg at jeg er fornøyd. Elsker oppsettet på sonen! Irriterer meg grønn når jeg er innom andre forum med mindre fungerende oppsett! :P

Vi har ingen planer om å endre softwaren i bunn/oppsettet. Det er, som du skriver, allerede helt topp! Så lenge den ikke blir utdatert eller utgjør noen risiko på andre måter, så ser jeg ingen grunn til å endre på grunnoppsettet :)

• Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 164
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg har ikke oppskriften på suksess, men oppskriften til fiasko er å prøve å gjøre alle til lags. - Mr Bill Cosby

Jeg forstår ikke helt hvorfor Espen skal måtte svare på dette jeg. Hvem og når og for mye han selger Hundesonen for er helt og holdent hans business. Synes jeg da.

Hehe.. Vanskelig å holde maska her jeg sitter. Flirer godt av humoren folk imellom her i alle fall. Takk til de som har ønsket oss velkommen i denne tråden. Vi lover å være snille Er plasse

Det skal ikke mye til før vi går av skaftet her inne, gitt *ler*.

Eneste jeg ønsker meg er en fungerende quote-funksjon igjen... :-)

Åh det hadde vært noe det! Da ville ihvertfall jeg blitt lykkeligere

Får holde seg til det som funker :sleep:

men det funker jo ikke (se over)

• Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen tvil om at Hundesonen har engasjerte brukere, det skal være sikkert :)
Jeg har sammen med min samboer og kompanjong nettopp overtatt stafetten etter @Espen. @linesuhr har skrevet litt om oss her.
Tilbake til emnet for denne tråden. Det stemmer at Ipet.no sin reklame har blitt erstattet med en reklame fra Google i topp og en i bunn, som tilsammen er cirka like store som Ipet sin var. Som nye eiere har vi ingen avtale med Ipet. Det er utgifter forbundet med å holde Hundesonen oppe og vedlikeholdt, og siden er dermed avhengig av reklameinntekter så lenge det ikke fins andre inntektskilder. Håper på forståelse for dette.

Velkommen. Håper dere lar oss krangle om løst og fast, og ikke bytter navn så vi blir Doggiser igjen. :lol: Men da passer det jo bedre med JeanetteHs googlesøk i det minste. :lol: (Hun vil bare ikke innrømme at hun er en skitten, liten pike. :aww: )

FF og Ad-block fungerer fint her, så jeg får bare lese alt hva dere får se. :lol:

Men ikke mulig å få noen sponsorer som vi kan støtte evt og dere får kastet inn noen kroner her og der? Aner ikke hvor mye det koster å drifte sonen per månde, men bare hører på Podcast der de anbefaler om å klikke på deres Amazonbanner for at de skal få noen mynter i kassa.

God idé. Det har også vært kronerullet for sonen før, mener jeg å huske. Jeg hiver gjerne inn noen kroner ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner at jeg ikke gidder å irritere meg over reklamene på siden her.... :P Scrollefingeren min fungerer helt supert den.... :D

Samme her.. Så jeg irriterer meg over de som irrterer seg i stede :lol:

Velkommen til de nye eierne! :)

Edit: Nå tok jeg meg i å LETE etter reklamen, trodde den var borte. Med andre ord, mye bedre plassering :lol:

• Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal ikke mye til før vi går av skaftet her inne, gitt *ler*.

Eneste jeg ønsker meg er en fungerende quote-funksjon igjen... :-)

Det er en kjedelig sonen uten dine 10 - 15 siteringer i èn jafs! Damen i banken forklarte meg at IE har en haug av utgaver og at enkelte av disse ikke tillater noe som helst. Ja, jeg skulle bare oppdatere Javaen for ørtende gang og fikk beskjed om at alt som kunne innstaleres var innstalert, uten at det funket. Ikke fikk jeg sitert eller lagt ut bilder eller noe, heller, men det maste jeg jo ikke på bankdamen om :) Derfor gikk jeg tilbake til Firefox og nå virker alt :) Hilsen it-konsulenten :teehe:

• Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende med eierskifte. :)

Tror det blir bra jeg. Litt ferskt og nytt sonen-blod! :lol:

Tror du? Stakkars de nye eierne som sikker finner på sprell ved å utfordre oss litt. Forandrer blåfarge, teksten blir litt anderledes og for ikke å snakke om selve oppsettet. Bare se hvor mye tull det ble av en arme reklame...

• Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du? Stakkars de nye eierne som sikker finner på sprell ved å utfordre oss litt. Forandrer blåfarge, teksten blir litt anderledes og for ikke å snakke om selve oppsettet. Bare se hvor mye tull det ble av en arme reklame...

Hehe, ja det tror jeg. :)

Litt utfordringer i hverdagen er bare bra. :lol:

• Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sonen har gått igjennom flere endringer opp igjennom, og det går somregel bare bra. :D Det blir alltid litt ståhei, siden ikke alle liker endringer. Jeg syns dog det er litt rart å tro det værste, før man har sett om hva som blir å skjer / om det blir å skje noe.

Ikke fan av den reklamen der heller. Nok å ha den enten øverst eller nederst i så fall. Får ikke opp noe snuskete reklameforslag heller. Tror reklamen tilpasser seg søkemønsteret til hver enkel for å matche interessene mest mulig! :P:teehe:

Og.. Velkommen nye admins! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke dette er spesielt for sonen. Har sett det på andre fora også - de gjør endringer på utseendet, farger, oppsett eller lignende. Det blir masse klager, tårer og tenners gnissel. Alt var mye bedre før, nå vil man slutte å være på forumet for dette var forferdelig osv. Etter en stund roer det seg, folk blir vant og man er tilbake til det vanlige.

Interessant nok så skjer akkurat det samme ved neste endring - da hyler man igjen opp om at den forrige endringen var så mye bedre, nå vil man bruke mindre tid på forumet osv. Helt til man - igjen - blir vant og gemyttene roer seg. Mennesker er rare dyr.

• Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:huh:

En schwær reklame (som jeg ikke ble kvitt uten å ta noen grep og/eller skifte nettleser) både oppe og nede på siden jo :cry:

Unnskyld, schwær da!

Sonen har gått igjennom flere endringer opp igjennom, og det går somregel bare bra. :D Det blir alltid litt ståhei, siden ikke alle liker endringer. Jeg syns dog det er litt rart å tro det værste, før man har sett om hva som blir å skjer / om det blir å skje noe.

Viktig å være føre var!

• Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til nye eiere!! :flowers:

-og lykke til med å lage endringer her inne, med flere hundre (og ca 2-3 menn) meget bestemte damer som vet hva de vil og ikke vil :P

---------------------

Jeg var medlem på et STORT heste forum før, da det ble for mye endringer så satt en av brukerne opp ett nytt forum, med kronerulling (man trenger ikke å legge i så mange kroner når man er mange medlemmer), og de fleste fulgte med dit.

Man er ikke gift med et forum og det går fint an å lage noe selv dersom det blir for mye forandringer, reklamer osv osv ;)

Men vi må gi nye eiere en sjanse først, håper bare ikke det blir "vi er sjefene og dere bare hører etter og følger det vi har å si".

• Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke dette er spesielt for sonen. Har sett det på andre fora også - de gjør endringer på utseendet, farger, oppsett eller lignende. Det blir masse klager, tårer og tenners gnissel. Alt var mye bedre før, nå vil man slutte å være på forumet for dette var forferdelig osv. Etter en stund roer det seg, folk blir vant og man er tilbake til det vanlige.

Interessant nok så skjer akkurat det samme ved neste endring - da hyler man igjen opp om at den forrige endringen var så mye bedre, nå vil man bruke mindre tid på forumet osv. Helt til man - igjen - blir vant og gemyttene roer seg. Mennesker er rare dyr.

Skjer da ikke bare ved forumendringer... Se bare på reaksjonene når NKK har foreslått å fjerne storcert og endre reglene for utstillingschampionat. Tenners gnissel og "verste-utfall-tenkning". Nå på mandag lanserte SAS sitt nye bonussystem, og selv om detaljene heller ikke her er på plass (som med både forumendring og nkk championatendring) så er det nøayktig samme type reaksjon. Noen ser mulighetene, andre ser bare elendighet, mens andre motsetter seg endring og mener alt var bedre før. Kunne sikkert funnet flere eksempler :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Ja - det har nok vært lite struktur på tilværelsen på landet.  Han er svært lite interessert i lek. Har prøvd diverse leker, biteleker og dra-leker - men han skjønner ikke poenget. Apportering er også null interessant. Har tydeligvis ikke vært aktivisert med dette tidligere. Oppdaget i går kveld at jeg kan fremprovosere "krypingen" hans også hvis jeg bare står og jogger på stedet innendørs. Så det er noe med hoppingen/løpe-bevegelsen som gjør han redd eller usikker. Har ikke forsøkt med ball - men har noen tennisballer liggende - så skal prøve ut neste gang vi går ut. Hva angår turområder - så varierer jeg turene i helgene - da er det tid å kjøre til ulike steder  - mens i hverdagen blir det nok ofte litt de samme stiene siden jeg bor i skogkanten.   
    • Fordommene mine sier "vokst opp på landet uten mye rammer eller struktur, og heller ikke mye sosialisering og miljøtrening". Det trenger ikke å være riktig, men hvis det er tilfelle kan det ta ganske lang tid å venne seg til et nytt sted, nye folk og nye rutiner. Jeg ville startet med en fysioterapeut for å utelukke muskulære problemer, og så bare gitt det tid. En måned er ikke lenge å omstille seg på for en voksen hund. Prøv heller å aktivisere med lydighetsøvelser, triks, lek og søk. Hva skjer hvis du har ham løs og bare går? Går dere på samme sted, har du evt. mulighet til å prøve ulike områder? Ikke ofte jeg anbefaler ballkasting, men hvordan er han der?  
    • Han er en omplasseringshund som jeg tok over for en måned siden. Har tidligere bodd hos oppdretter på landet - hvor han har løpt i timesvis rundt i fjellene og på heiene. Det er ikke det fysiske det står på. Problemet nå er at jeg ikke får gitt han det han egentlig trenger. Jeg er selv ute og løper mye - og skulle gjerne hatt ham med. Men med en gang jeg begynner å løpe begynner han å "krype" og legger seg nesten umiddelbart ned.  Det er som om han blir redd når min fart blir stor...Eller at frekvensen på skrittene mine blir høyere enn vanlig gange. Har prøvd både med sele og ha han løs.  Ingen forskjell.  Har også prøvd å sette han i hanefot med en annen hund for å skape tryggere ramme og kanskje mer motivasjon - men ingen forskjell. Må være eneste engelske setter i Norge som ikke liker å løpe.... 😆
    • Yoshi fylte 3 år den 31. august og har begynt å bli voksen selv i hode. Siden sist har vi: Deltatt i og vunnet endel blåbær, til og med 2 cuper. Også plassert seg i åpen hopp. Kommet igjennom mer enn en offisiel hopp bane, og faktisk kommet på en 3. plass. Konkurrert hos søta bror, de hadde vist merkelig slalåm så Yoshi skjønte ikke hvordan den skulle passeres 😆 Vært på japaner spesialen og fått exc og ck (mye bedre en den gule i fjor). Begynt surfetrening
    • Er det tatt røntgenbilder? Er dette et nytt problem, har det oppstått plutselig, eller gradvis? Hvor mye tur får han til daglig? Hvor langt/lenge går dere? Går dere på samme sted hver dag, eller ulike steder?  Bruker dere alltid sele?  Det er slett ingen selvfølge at det ikke er noe fysisk galt selv om veterinær ikke finner noe. Jeg ville vurdert å få en hundefysio til å undersøke grundig.  Ellers avhenger det veldig av svarene på spørsmålene over. Det kan ha med ubehagelige opplevelser å gjøre, det kan være utstyret du bruker, det kan være fysisk ubehag eller noe i området han reagerer på. 
  • Opprett ny...