Tabris Skrevet 4. Februar 2014 Rapporter Skrevet 4. Februar 2014 Min forrige hund holdt seg veldig godt veldig lenge. På dette bildet er hun 12-13 år gammel, og jeg var heldig som fikk knipset bildet - for to sekunder senere var hun allerede på andre siden av plenen. Hun var en av de hundene som fikk høre "Hun kan da ikke være særlig gammel?" omtrent til siste dagen hun levde (ble 14 år). 5 Siter
Carina Skrevet 4. Februar 2014 Rapporter Skrevet 4. Februar 2014 Han var så flott, husker jeg siklet så på bildene du la ut av han Takk, fin han ja. Siter
Renate A Skrevet 4. Februar 2014 Rapporter Skrevet 4. Februar 2014 Takk, fin han ja. Lever han fortsatt? Husker det var endel år siden jeg så bilder av han Gurimalla, når man tenker over hvor mange år vi på sonen har hatt "sammen" blir nesten litt nostalgisk Siter
Carina Skrevet 4. Februar 2014 Rapporter Skrevet 4. Februar 2014 Lever han fortsatt? Husker det var endel år siden jeg så bilder av han Gurimalla, når man tenker over hvor mange år vi på sonen har hatt "sammen" blir nesten litt nostalgisk Det er skam å si, men jeg vet faktisk ikke. Han ble igjen hos tidligere samboer så han kunne få jakte, og x'en og jeg har ikke kontakt lenger. :/ 1 Siter
Guest Christine Skrevet 4. Februar 2014 Rapporter Skrevet 4. Februar 2014 Sånn som han var her syns jeg han var i veldig fin og god form: (Etter en god periode med sykdom på han, så jobber vi nå med å finne frem denne formen igjen) Nå er han mer slik: Og for å sammenligne, slik kan han se ut.. Siter
maysofie Skrevet 4. Februar 2014 Rapporter Skrevet 4. Februar 2014 Ikke mine eller svært store muskler, men dette syntes jeg er pene dyr! (Mtp ryggen så er dette bildet tatt i på et merkelig tidspunkt i steget) 5 Siter
Khela Skrevet 4. Februar 2014 Rapporter Skrevet 4. Februar 2014 Mira, fineste jämten vår Men nå har hun blitt feit, da.. Har ikke noen gode bilder av huskyene her, og Khela er jo bare pels så det syns ikke på henne Hun er bittelitt for tjukk nå også.. 1 Siter
Ara Skrevet 5. Februar 2014 Rapporter Skrevet 5. Februar 2014 Oscar, min sankt på litt over 2 år 5 Siter
Hermes Skrevet 5. Februar 2014 Rapporter Skrevet 5. Februar 2014 for en flott hund! Den puster nok inn i det bildet ble tatt, ellers ville ikke ribbeina vært så tydelig. Jeg har sett mange bilder av denne hunder, også når den ikke er i samme denne formen, og sjelden jeg har sett tydelige ribbein på den Men dette er en hund som løper løs i den amerikanske villmarken flere dager i uken, og også brukes til jakt. Ellers trenes den ikke på noen måte. Den trener seg selv, ved å være aktiv. Siter
jma Skrevet 5. Februar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Februar 2014 Den puster nok inn i det bildet ble tatt, ellers ville ikke ribbeina vært så tydelig. Jeg har sett mange bilder av denne hunder, også når den ikke er i samme denne formen, og sjelden jeg har sett tydelige ribbein på den Men dette er en hund som løper løs i den amerikanske villmarken flere dager i uken, og også brukes til jakt. Ellers trenes den ikke på noen måte. Den trener seg selv, ved å være aktiv. Den hadde også et helt nydelig uttrykk Siter
Nirm Skrevet 5. Februar 2014 Rapporter Skrevet 5. Februar 2014 Tar meg frihet til å dele et bilde av Noomis mamma. En av de konkurransehundene jeg kjenner som er i best form gjennom hele året. Jeg trur det hjelper å ha en eier som har vært ganske høyt innen friidrett i fordums dager, for her overlates ikke så mye til tilfeldigheter. 9 Siter
Mailin Skrevet 5. Februar 2014 Rapporter Skrevet 5. Februar 2014 Tar meg frihet til å dele et bilde av Noomis mamma. En av de konkurransehundene jeg kjenner som er i best form gjennom hele året. Jeg trur det hjelper å ha en eier som har vært ganske høyt innen friidrett i fordums dager, for her overlates ikke så mye til tilfeldigheter. Og ikke lørvet? Siter
Aymee Skrevet 5. Februar 2014 Rapporter Skrevet 5. Februar 2014 Og ikke lørvet? Jammen hvor mye får vi ut av bilder av henne, da? Du må jo barbere henne ned for at man skal se noe som helst annet enn pelsen. Siter
Nirm Skrevet 5. Februar 2014 Rapporter Skrevet 5. Februar 2014 Og ikke lørvet? Dust. Jeg skrev "en av de", ikke "den eneste ene". Siter
Guest Snusmumrikk Skrevet 5. Februar 2014 Rapporter Skrevet 5. Februar 2014 Og ikke lørvet? Vi må nok fram med barbermaskina Malin : lol: ikke mye poeng i å vise biler av en pels ball Ymse har for såvidt ikke så voldsomt med pels nå, men nok til at hans muskeltype ikke vises Siter
Margrete Skrevet 5. Februar 2014 Rapporter Skrevet 5. Februar 2014 Vi må nok fram med barbermaskina Malin : lol: ikke mye poeng i å vise biler av en pels ball Ymse har for såvidt ikke så voldsomt med pels nå, men nok til at hans muskeltype ikke vises Vi kan jo ha vår egen tråd? "Pelshunder i god form" 8 Siter
Hermes Skrevet 5. Februar 2014 Rapporter Skrevet 5. Februar 2014 Den hadde også et helt nydelig uttrykk En dag vil jeg gjerne importere saluki fra USA (denne bor i USA) fra lignende linjer. Jeg liker typen godt. Men litt mer erfarging med saluki først, neste blir nok en skandinavisk, kanskje tyske - mye fine saluki her også 1 Siter
MegaMarie Skrevet 5. Februar 2014 Rapporter Skrevet 5. Februar 2014 Det bildet var kjempe fint Jeg fikk en skikkelig Bambi følelse av det. En litt mystisk skog Blondie har skikkelig fine gode muskler. Bakparten hennes spesielt! Det er så moro å ta på! Men om man ser det bilder derimot 1 Siter
Guest Yellow Skrevet 5. Februar 2014 Rapporter Skrevet 5. Februar 2014 Den puster nok inn i det bildet ble tatt, ellers ville ikke ribbeina vært så tydelig. Jeg har sett mange bilder av denne hunder, også når den ikke er i samme denne formen, og sjelden jeg har sett tydelige ribbein på den Men dette er en hund som løper løs i den amerikanske villmarken flere dager i uken, og også brukes til jakt. Ellers trenes den ikke på noen måte. Den trener seg selv, ved å være aktiv. Synes den hunden ser direkte undervektig ut, jeg, da. Synes ikke man skal kunne se alle ribbeina på noen hund, selvom jeg vet det er veldig vanlig med bein som stikker mye ut på Azawakh f.eks. Siter
Hermes Skrevet 5. Februar 2014 Rapporter Skrevet 5. Februar 2014 Synes den hunden ser direkte undervektige ut, jeg, da. Synes ikke man skal kunne se alle ribbeina på noen hund, selvom jeg vet det er veldig vanlig med bein som stikker mye ut på Azawakh f.eks. Les kommentaren min. Den ser tynnere ut enn den er. Jeg har sett andre bilder av hunden, og normalt vises ikke så mange ribbein. Undervektig er den ikke, men den er i veldig god kondisjon, helt strammet inn, ikke et gram overflødig. Dette er en hund som skal prestere. Siter
Red Merle Skrevet 5. Februar 2014 Rapporter Skrevet 5. Februar 2014 Jatzy har jo masse pels, så det er jo nesten umulig å få frem formen hennes på bilder. Men, i fjor, så ble hun barbert ned, og jeg synes jo ikke det var dårlig form som gjemte seg der under pelsen: 4 Siter
Teserere Skrevet 5. Februar 2014 Rapporter Skrevet 5. Februar 2014 Det er så vanlig med feite hunder nå til dags at folk ikke er vant til å se slanke, veltrente hunder uten å tenke at de er undervektige. Det er forskjell på en tynn hund uten muskler og en veltrent hund uten fett 11 Siter
Nirm Skrevet 5. Februar 2014 Rapporter Skrevet 5. Februar 2014 Men er vel ingen som nekter dere å poste bilder av langhårede hunder så vidt jeg kan se. Så er jo bare å poste i vei... 1 Siter
HHH Skrevet 5. Februar 2014 Rapporter Skrevet 5. Februar 2014 Mine to rottiser er i god form. I utgangspunktet store og tunge hunder, men atletiske og godt trent for det. 9 Siter
Recommended Posts