Gå til innhold
Hundesonen.no

Hva fikk du til jul i år?


Guest Michellus
 Share

Recommended Posts

Guest Michellus

Tidlig ute kanskje :P

Vis meg hva dere fikk til jul i år! I'll kick things off:

- En god del penger

- Høyvang Polaris kjele

- LED armbånd

- Sokker

- Undertøy

- Håndklær

- Pledd

- Masse hundeutstyr av sambis :D

Angus fikk:

- 2 Nina Ottosen leker. Den ene naila han med en gang, mens den andre var vaaaanskelig :P

- Leke

- Halsbånd

- Maaaasse godis

- Björkis sele (den kommer senere)

Alice får når hun kommer:

- Halsbånd

- Björkis sele (som kommer senere)

Veldig fornøyd med fangsten i år! Selv om det var morsommere å se familien pakke opp gavene fra oss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 70
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Fikk utrolig mye fint :-):-) orker ikke ramse opp, men må jo nevne at jeg fikk bil!!! Og avgift Og forsikring det første året :-):-):-) Casper ble sponset av Kong Sent from my LG-P880 using Tap

I år fikk jeg så mye fint! Er så fornøyd at jeg blir litt matt. Jeg har alt for snill familie! Mamma og pappa hadde kjøpt nye langrennsski med staver, bindinger, sko og skipose. I tillegg fikk jeg

Jeg fikk: 2 colliesmykker fra Siberian Art Jewelry (Vel, 4 til sammen, 2 ble bestilt for sent til å rekke å komme til jul.) 1 lysebrun genser i ullsilke 1 kari traa rose wild berry polo genser (jeg

Masse fint :)
Har ikke åpnet alt enda da jeg skal feire med pappa sin side av familien i morgen så det blir litt der også.

-Gonatthistorier innlest på lydfil :heart:

- Ullsokker

- kosesokker

- pysj

- digitalkamera <3

- bag til kamera

- teknisk ullundertøy

- hansker

- hodelykt

- etui med kortholder til telefonen (desverre hadde mamma blingsa på modell, så den må byttes)

- snowboard

- tubesjerf med hodeskaller

- 5000,- av mormor (jeg lånte av henne for en mnd siden og fikk kort om at jeg slipper å betale tilbake. Snille mormor<3)

- Ostehøvel bare med rasp og ikke høvel

- Samsung Tab (fra meg selv :P)

- Ullundertrøye

tror det var det :)

Kua fikk

- Seng

- masse godbiter/bein

- noen leker

- halsbånd x 2

- bobledress

- potesokker

- genser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefornøyd med alle gavene jeg fikk i år, og ble veldig overrasket over at jeg fikk så mye!

- bergans tursekk :Grin:

- skjorte fra ralph lauren

- genser fra gant

- ullsokker

- votter fra et finsk merke

- sjokolaade

- magebelte og strikkobbel fra kennel

- en eller annen bok

- treningsthighs

- neglelakk

- kooseteppe som var supermykt :heart:

- varmeflaske

Ogg masse penger.

I tillegg fikk jeg en bukse og undertøy + blad og godteri i julestrømpen. :GrinBlue:

Simba fikk:

- hurtta halsbånd (litt stort, så vurderer å prøve å få solgt det eller noe)

- hurtta sele og halvstrup

- rukka tursele

- griseøre

Gavene til Simba har vært fordelt jevnt over høsten, da. :lol: Utenom det ene halsbåndet og grisører.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Nemi bøker, kalender og skrivebok

- Bøker

- Gavekort på Lush, badebomber og en Lushkrem

- Dexter sesong 8

- Gavekort på hundekurs

- Laken

- Minilommelykt (til alle gangene jeg går meg bort i skogen når det er mørkt :P)

- Stort lerretbilde av en ulv

+ penger og litt til

Mocca & Oskar:

- Kløv til Mocca

- Refleksvest og refleksskjerf

- Godis og tyggeting

- Leker

Superfornøyd med alt sammen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To lamper formet som hvite ugler, skal ha en på soverommet og bytte den andre.

En lilla godteskål i glass

Et hjemmelaget bokmerke

En vinkartong

En dørmatte med øyenstikker på

Diverse kjøkkenutstyr

Håndkle

Sjokolade

En julepyntgreie, håndlaget

Flotte telysholdere med fugler på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Fikk en hund, som min niese på 3 år hadde perlet og telysglass som hun hadde laget i barnehagen :heart:

- Håndkrem

- Ekstern dvd spiller (den jeg har på pc'n har tatt kvelden)

- Gavekort på Kappahl på 750,-

Teo fikk en laaaang oksemuskel, som han har brukt nesten hele kvelden på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk overraskande mykje, men sånn er det gjerne når ein er på flyttefot og treng alt mulig rart? :P

  • Lowe Alpine tursekk (gigantisk sak!)
  • Pengar
  • Gavekort
  • Håndklær
  • Skostativ
  • Kjøkkenklokke
  • Kjøkkenvekt
  • Deig-dele-sak
  • Sleikepott
  • Stappemoser
  • 6 dessertskåler
  • Tapas (?) skåler i 3 delar
  • Brødkorg
  • Rosendahl skåler
  • Telysholder
  • Dørslag
  • Diverse kroppspleie produkter
  • Konfekt
  • Sminke
  • Sjokolade av noko slag
  • Oppskrift på ei polsk kjeks kake, inkludert eit par polske produkt som skal oppi.

Pia og Catania fikk:

  • Kvar sitt store gnagebein
  • Dentastix pakke
  • 1 kg tynnribbe eg kjøpte med frå jobb sidan den var så billeg :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

blender
stekepanne

stekespade

visp

kniv

tranchersett

varm sjokoladesett

hardanger kakespade og gafler

julepynt

rammer

bolle, kopp og eggeglass av Poul Pava

duftpinner

penger

is-skrapesett til bilen

harelabben mamma fikk av pappa på første daten deres

brosja mamma hadde på bunaden sin

brosje med E som jeg husker mamma brukte da jeg var liten

camesmykke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I år fikk jeg så mye fint! Er så fornøyd at jeg blir litt matt. Jeg har alt for snill familie!

Mamma og pappa hadde kjøpt nye langrennsski med staver, bindinger, sko og skipose. I tillegg fikk jeg Where's Waldo-kalender, vannavstøtende og vindtette varme votter og diverse toalettsaker. Fra Finland hadde pappa kjøpt med en fin gul pc-veske og en flaske Koskenkorva. :lol: Samt puslespill på tusen brikker.

Fra onkel og tante i Oslo fikk jeg en flott mugge som er anvendelig til både vin og vann. :ahappy:

Onkelen min i Trondheim ga meg et skjerf og iKnow brettspill. Jeg har TP fra 2001 og har i grunnen ønsket meg et nytt spørrespill med litt mer oppdaterte spørsmål, så artig at han kjøpte det.

Fra søster og svoger fikk jeg Devold ullundertøy og en liten Lego-eske. Gøy!

En venninne ga meg en roman som ser artig ut. Gleder meg til å begynne med den.

Også mormor og morfar da... De tar av hvert år. I år fikk jeg kjempeflott dab-radio, lave gummistøvler, tusen kroner, skinnvotter og to par ullhansker, vase fra Magnor, knivsett med sju kniver og sliper, og flott stekepanne. I tillegg fikk jeg en fotobok med bilder og tekst om mormors liv.

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk 1/2 hund (resten av Shy! :P )

handsker

lue

ullundertøy

nydelig stort kaffekrus av tynn porselen og med frukt malt utenpå

Biskene fikk ingenting, dvs Shy fikk litt kjeft (hun har vært skikkelig fjortiss og pain in the ass, men sååå søt da.. blir jo sittende og flire av buttpainen! Strider vet jeg virkelig ikke hva går av, han har oppført seg så skikkelig at jeg nesten lurer på om han er kelpie.. rolig. hyggelig og kjempekjælen!)

Men i år var jeg flink og ga en ordentlig julegave til gubben (kompensere for det året han fikk et giftgrønt dusjforheng av meg), han fikk en kjøkkenmaskin noe han har ønsket seg i mange år, men ikke fått lov å få av meg pga a) pris b) vi har ikke plass!

edit: glemte en gave!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Penger i lange baner, både til oss og spesifikt til dyrene/medisin til Shensi. Penger sto høyt oppe i år, da vi har hatt en del utgifter på dyrene, og oppfølging/medisinering til Shensi er dyrt.
En kiste.
Varierende julegreier (alt fra julekopphåndklær til nydelig julepynt)
Ullsokker <3 <3
Sokker
Saints row 4
Criminal minds s1
Forkle og et bakesett (hahaha, ja så det betyr at jeg må begynne bake? Skjer ikke :lol: )
Puslespill på 1000 biter (Godt samboer elsker sånt, for jeg har ikke tålmodighet! Nydelig motiv da^^ )
Søstersen har mekka tskjorte med motiv fra et av mine favorittspill! Og til samboer var det motiv fra løvenes konge!
My dog: the paradox boken <3
En froskefigur (samboer er gal etter frosker)
Shampo og balsam
sånn greie til å ha telys i.


Jeg ville egentlig ikke ha gaver i det hele tatt i år, for vi har mer enn vi har plass til fra før... Men det failer jo hvert eneste år. Prøver igjen til neste år :lol:

Selvfølgelig fornøyd da :Grin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått så mye fint, og jeg aner ikke hvor jeg skal begynne en gang!

Primstav! Oh my Holy Shit, jeg fikk primstav! Har ønsket meg det LENGE, og jeg fikk PRIMSTAV!

Åtte sesonger med That 70's Show og tre sesonger med Big Bang Theory (du vet du er... når det første du tenker er at du håper du får en oppblokkingsfase utover våren du trenger mye film å lide deg gjennom med...)

Stor kjele perfekt for fårikål, pinnekjøtt og andre store middager. Kommer ikke til å bli mye brukt, men er veldig etterlenget og var høyt på ønskelista for de gangene en trenger stor kjele

Ny stekepanne, for min var utslitt

Rosendahl karaffel og vannglass, men jeg tror jeg skal bytte, for jeg har allerede karaffelen

Bok om gamle dagers juletradisjoner

Boka Kvinnene i Rinnanbanden

Lyslykt med hjemmeheklet lilla trekk

Kubbelys og telys

En vakker rustikk kiste i smykkeskrinstørrelse

Et lite skap med glassdør - perfekt SFX-stil

Penger som skal gå til å få flyttet pianoet fra pappa til meg

Vinterbukse i to størrelser for stor fra mamma, som hun ga meg i fjor også... Har dog ikke fått prøvd den enda, så kan jo leve i håpet om at den er liten i størrelsen og ikke detter av meg

Fake granbar med belysning til å pynte inngangspartiet med

Ugle dørstopper

Tøfler

Hundene fikk masse tyggesaker, bæsjeposer og åtte billige fleecepledd fra Jysk jeg hadde ønsket meg til dem. Eller til en valpekassa...

Jeg har fått så, så mye fint, og føler meg så bortskjemt... Og jeg har fått både masse fornuftige ting, og luksusting jeg ikke MÅ ha, men er veldig glad for å ha lell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått masse fint!

Kindle lesebrett!!!! :D

Ullundertøy fra devold

En halv bunadsskjorte (har konto jeg ønsker meg penger på hver jul og bursdag)

Stort kubbelys i sånn kubbelysvasesak

Glassybaby telysholdere

Tre par ullvangsokker

Gavekort på garnbutikken!

Sminkepung

Morsomme oppvaskhåndkler

Parfyme

Vin

Søte roseservietter

Snacksboller

Iittalla (sikkert feil stavet) telysholder

Nøkkelring med gakkgakk fra niesen min :)

Hundene har fått tennisballer, en kong-leke, tauknuter og masse masse godis :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For første gang i mitt liv har jeg IKKE fått unødvendige "nille-made-in-china-helt-ubrukelige-gaver" fra noen! Utrolig glad for det, for jeg synes jo at sånne gaver som blir liggende på et kott i et par år før man gir de bort eller bare kaster de er unødvendig :)

Årets høydepunkt var strikka votter med svart labrador på. Helt uventa, helt perfekt :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gubben har notert på nettbrett så dette kan jeg nesten bare copy paste fra mailen :lol: Forsøk på å holde kontroll, yes, check!

Til bare meg(ifølge pakkelappene :P ):

Glutenfri kokebok - med alt mulig rart i!

varmelaken - (så t slipper å fylle varmeflaske hver natt sa han :P )

Pandemic Expansion

Tegnet kort fra tantebarna

Aplakkalue strikket av mamma

dikt innrammet fra tantebarna

ildfast form

vokslys

Blitz :wub:

Pi

Tiger leke

Tyggeben

Tørrfisk fra Noomi og Vida (TAKK @Nirm .. :P stinket passe bra :lol: :lol: :lol: har masse bra bilder av Pi som river opp pakke da :P )

grisehaler

Felles

metallboller i flere størrelser til kjøkkenet

spisepinner og tresleiver ( Nirm har tydeligvis fått for seg et prosjekt her :P )

Wok bok, glutenfri kake/godis lavkarbo bok + cup måleskjeer med stående invitasjon til å ha med Nirm :P

Utelykt

365 vitser, 1 hver dag

håndklær

grytekluter med hunder på

kniver

ildfaste former

blomstervase

salatbestikk

Thorstein fikk en eske med fancy kjøkkenredskaper, den blir vel strengt talt til alle :lol::P

Vi har fått masse til kjøkkenet og det er jeg og vi og du og jeg og vi to veldig glad for, for det trengte vi. Så nå blir det marinering, woking, baking og saus laging på høyt nivå igjen :P

Edit: Blitzen glemte jeg :aww: men den åpnet jeg tidligere :whistle: og brukte hele juleaften :whistle::wub::heart:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk:

- Magicshine hodelykt 550 lumen :D

- Litt penere parkas til hverdagsbruk

- tovet tøfler

- Den rutete kokeboken; av Ingrid Espelid Hovig (dagens gave :P )

- penger

- Godteri

- Skihansker

- Ullvangsokker

- Maskara

- Kule med lys i til og henge i vinduet

Varga fikk en pose med div godis i (lang oksemuskel, kjøttbein, 10 pakk med tyggeruller og godbiter) av meg og en pakke dentastix av bestemor :)

Veldig fornøyd, spesielt med hodelykt og jakke :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk:

2 colliesmykker fra Siberian Art Jewelry (Vel, 4 til sammen, 2 ble bestilt for sent til å rekke å komme til jul.)

1 lysebrun genser i ullsilke

1 kari traa rose wild berry polo genser (jeg skal ha en uten polo også i samme farge, også en i gull. Han fant ikke og gad ikke å leite mer, takk liksom :P )

Vi fikk:

Jamie Oliver stekepanne i 28 og wokpanne i 30 cm.

Kurv til badet med masse små håndklær og telys.

Rammegreie til å ha bilder i.

Diverse pyntegreier

3X laken

2X sengetøy

noe kryddergreier

Verdens kuleste tante kopp :D

askjetter i serien vår

bordgrill (?)

Grytevott&grytekluter

Poul Pava glass

Strikket selbuvotter&sokker

Turstøvler (Med rosa detaljer :D )

Lurer litt på om jeg skal gi fra meg selv til meg selv i romjulen en ny pc, som etterjulsgave :aww:

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guri.. Føler meg bare så heldig. Mye greie, gavmilde folk rundt meg gitt. Vi droppet julegaver fra søskenbarn/tanter i år fordi vi er så mange. Helt ok - alt jeg fikk var i god kvalitet og ting jeg trenger i år. Ingen unødvendige haste-gaver. Av mamma fikk jeg en svindyr strikkejakke av en kjent designer, pilgrim øredobber, dualit (også svindyr) vannkoker, kjøkkenvekt, bodum pizzahjul og måleskjeer, kokebok og førjulstur til Århus. Hun tok helt av i år mao. Av pappa fikk jeg toppmodellen av en skijakke fra Bjørn Dæhlie, et sølvsmykke og altfor mye penger. Av sambo fikk jeg skidress (så må bytte en av jakkene) fra Bjørn Dæhlie, skihansker og et stort smykke. Av søss en fin strikkegenser og et dødsdeilig skjerf i ull. Av bestemor og farmor - hinsides mye penger. Guri malla. Ble helt flau av det. Og ellers fikk jeg frokostsett med tretallerken og kaffekopp, en lue, en bok om fine sanger, sminkesett, treningsgenser fra Nike, løpesokker, portis nøkkelholder og magnet, små treskåler, telyshus+++ Kan ikke akkurat klage kjenner jeg. Folk altså. Og kvelden har vært super :D Til meg selv kjøpte jeg et Acne ullskjerf før jul. Også har jeg et gavekort på DNA som jeg skal bruke på støvletter. Måtte reklamere på sko fra pappa i fjor, så har tilgode 1600,- Helt ok! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nytt objektiv til nye kamera! Hurra for fine pluttemannen!

Fikk fotbadmaskindings av han og. :D Deilig.

Sengesett fra bestemor

Veske og knaggar frå søstrene

Nydeleg sennepsgul hals frå bror

Oddvar torsheim bilde, signert! Fra mamma og stefar. Hunden til psykologen. Elskar det!

Gavekort fra pappa, på ein primtal-sum.

Øyredobbar, hundebrosje og to digre tekoppar frå kjærasten til pappa.

Armhevingsdingsar og isskrape frå son

Villmarksjentaboka, som var frå meg sjølv og mest til son min men litt til meg og.

Av nissen fekk eg ein dings som ein stakar opp tette slukar med. Ikkje fordi eg treng, men fordi vår fjosnisse tydeligvis ikkje fekk nok graut i år. (Han fekk berre eit tefat med graut, måtte spare resten til riskremen..) Fekk bok av han og da, krim eg ikkje hugsar namnet på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gavekort på spa

Baggen rumptaske (til trekkbeltet) x2 :P

Penger

En stor boks med hjemmelagede julekaker, bakt av min lillebror :ahappy:

Sjokolade

Dermica hudpleie prod.

Grytelapper

Felles;

En rødmønstret damaskduk

Rosendahl grand cru irish coffee kopper og lysestaker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...