Poter Skrevet 20. Juni 2017 Rapporter Skrevet 20. Juni 2017 2 timer siden, Polfarer skrev: Ganske sikker på at det er Mud? Sent fra min Nexus 5X via Tapatalk @Mud er det deg? Siter
Mud Skrevet 20. Juni 2017 Rapporter Skrevet 20. Juni 2017 Ja, Det er meg Jeg mistet min forrige.. 1 Siter
Poter Skrevet 20. Juni 2017 Rapporter Skrevet 20. Juni 2017 1 time siden, Mud skrev: Ja, Det er meg Jeg mistet min forrige.. La deg til 1 Siter
Mud Skrevet 23. Juni 2017 Rapporter Skrevet 23. Juni 2017 Nå går jeg ut i ferie , så da blir det litt mindre plagekollegaer-snap og litt mer hundesnap:P Siter
tutle Skrevet 23. Juni 2017 Rapporter Skrevet 23. Juni 2017 Felleskontoen er så koselig, så jeg har gått gjennom de siste postene og lagt til folk - ikke freak ut om noen har lagt deg til Siter
Poter Skrevet 24. Juni 2017 Rapporter Skrevet 24. Juni 2017 16 timer siden, tutle skrev: Felleskontoen er så koselig, så jeg har gått gjennom de siste postene og lagt til folk - ikke freak ut om noen har lagt deg til Lambedans eller maritholm? 2 Siter
plutte Skrevet 24. Juni 2017 Rapporter Skrevet 24. Juni 2017 5 minutes ago, Poter said: Lambedans eller maritholm? Den første er meg. ? 1 Siter
Poter Skrevet 24. Juni 2017 Rapporter Skrevet 24. Juni 2017 1 time siden, plutte skrev: Den første er meg. ? Synes det er fint å vite sånn høvelig hvem folk er Siter
tutle Skrevet 25. Juni 2017 Rapporter Skrevet 25. Juni 2017 20 timer siden, Poter skrev: Lambedans eller maritholm? ja, siste 1 Siter
Nella Skrevet 25. Juni 2017 Rapporter Skrevet 25. Juni 2017 Legg gjerne til meg også. Jeg elsker å få snap av hunder Kaller meg Frucerin. Siter
laikamor Skrevet 28. Juni 2017 Rapporter Skrevet 28. Juni 2017 Jeg heter fremdeles laikamor Ikke så veldig flink til å sende snap, men synes det er veldig koselig å følge andre med hund. Og sender selvfølgelig selv også innimellom Siter
Anooni Skrevet 29. Juni 2017 Rapporter Skrevet 29. Juni 2017 Jeg tror jeg lever på snap Bare å legge til anngjertrud om noen vil følge to collie frøkner + deres hundevenner som sniker seg med av og til Veldig koselig å følge alle som legger til, elsker hundesnapper 1 Siter
Zitka Skrevet 29. Juni 2017 Rapporter Skrevet 29. Juni 2017 Hvis folk vil følge meg, så er det bare å sende en pm vil ikke legge det ut offentlig brukernavnet mitt her siden jeg legger ut en god del av barna mine også, men det er i alle fall bare å spørre Siter
Kristin_nord Skrevet 30. Juni 2017 Rapporter Skrevet 30. Juni 2017 Hvis folk vil følge meg, så er det bare å sende en pm [emoji4] vil ikke legge det ut offentlig brukernavnet mitt her siden jeg legger ut en god del av barna mine også, men det er i alle fall bare å spørre [emoji4] Du kan bare legge til meg, frkenlykkelig Sent fra min SM-T550 via Tapatalk 1 Siter
anitalovik88 Skrevet 3. Juli 2017 Rapporter Skrevet 3. Juli 2017 Hvem er det som er ittadakimasu?Det er meg![emoji2]Sent fra min SM-G950F via Tapatalk 1 Siter
SandyEyeCandy Skrevet 3. Juli 2017 Rapporter Skrevet 3. Juli 2017 Dere veit at det bare er å la være å legge til folk som legger til dere, og deretter ikke legge ut ting på storyen deres, og så ser ikke folk noen verdens ting, sant? Jeg har massevis av folk som følger meg, uten at jeg aner hvem de er. De får se det jeg legger ut på storyen, og så sender jeg litt andre ting til de jeg kjenner personlig. Jeg legger feks ikke til sonen-folk eller andre jeg ikke kjenner som venner, men alle kan gjerne følge storyen min. Siter
Cavalierflat Skrevet 3. Juli 2017 Rapporter Skrevet 3. Juli 2017 Dere veit at det bare er å la være å legge til folk som legger til dere, og deretter ikke legge ut ting på storyen deres, og så ser ikke folk noen verdens ting, sant? [emoji4] Jeg har massevis av folk som følger meg, uten at jeg aner hvem de er. De får se det jeg legger ut på storyen, og så sender jeg litt andre ting til de jeg kjenner personlig. Jeg legger feks ikke til sonen-folk eller andre jeg ikke kjenner som venner, men alle kan gjerne følge storyen min. [emoji4] Og der må jeg si at jeg digger storyene dine! Stor fan av sandyeyecandy Sent fra min SM-G950F via Tapatalk 1 Siter
Tommy Skrevet 3. Juli 2017 Rapporter Skrevet 3. Juli 2017 4 minutter siden, Cavalierflat skrev: Og der må jeg si at jeg digger storyene dine! Stor fan av sandyeyecandy Sent fra min SM-G950F via Tapatalk +1. Snap er du god på, @SandyEyeCandy! 1 Siter
SandyEyeCandy Skrevet 3. Juli 2017 Rapporter Skrevet 3. Juli 2017 47 minutes ago, Cavalierflat said: Og der må jeg si at jeg digger storyene dine! Stor fan av sandyeyecandy 32 minutes ago, Tommy said: +1. Snap er du god på, @SandyEyeCandy! Så innmari hyggelig! Jeg synes det er kjempemorsomt å se at så mange følger meg, og prøver å lage litt ålreit innhold. 2 Siter
Kristin_nord Skrevet 3. Juli 2017 Rapporter Skrevet 3. Juli 2017 Dere veit at det bare er å la være å legge til folk som legger til dere, og deretter ikke legge ut ting på storyen deres, og så ser ikke folk noen verdens ting, sant? [emoji4] Jeg har massevis av folk som følger meg, uten at jeg aner hvem de er. De får se det jeg legger ut på storyen, og så sender jeg litt andre ting til de jeg kjenner personlig. Jeg legger feks ikke til sonen-folk eller andre jeg ikke kjenner som venner, men alle kan gjerne følge storyen min. [emoji4] Jeg er fan av storyene dine men jeg snapper stort sett via mystory og har ingen ønsker om at heeeele verden vil se [emoji23]Sent fra min SM-T550 via Tapatalk 1 Siter
SandyEyeCandy Skrevet 3. Juli 2017 Rapporter Skrevet 3. Juli 2017 7 minutes ago, Kristin_nord said: Jeg er fan av storyene dine men jeg snapper stort sett via mystory og har ingen ønsker om at heeeele verden vil se Det er jo ikke sånn at folk legger til andre helt på måfå, da, så om folk legger deg til, så er det antakelig fordi de veit hvem du er og er interessert i hund og katt, og det er jo ganske harmløst. Siter
Ozzy Skrevet 3. Juli 2017 Rapporter Skrevet 3. Juli 2017 Akkurat nå, SandyEyeCandy skrev: Det er jo ikke sånn at folk legger til andre helt på måfå, da, så om folk legger deg til, så er det antakelig fordi de veit hvem du er og er interessert i hund og katt, og det er jo ganske harmløst. Ikke nødvendigvis, jeg fikk en 16år gammel gutt som ville bli venn med meg (to ganger) og et penisbilde fra folk jeg trodde var sonen (Kun her jeg har lagt ut brukernavn altså ) Siter
Kristin_nord Skrevet 3. Juli 2017 Rapporter Skrevet 3. Juli 2017 Ikke nødvendigvis, jeg fikk en 16år gammel gutt som ville bli venn med meg (to ganger) og et penisbilde fra folk jeg trodde var sonen [emoji38] (Kun her jeg har lagt ut brukernavn altså [emoji14] ) Signerer den.. bare kvalmt !Sent fra min SM-T550 via Tapatalk Siter
Recommended Posts