Guest Christine Skrevet 14. August 2015 Rapporter Skrevet 14. August 2015 Cbchei (eller noe lignende) en sonis? @Christine muligens ...? Sent from my iPhone using Tapatalk Meg! Siter
Synnikken Skrevet 14. August 2015 Rapporter Skrevet 14. August 2015 Meg! Jeg hadde lagret deg med sonennick men igår så gikk alle tilbake i brukernavnversjon. Blir jo rent forvirret Siter
Guest Christine Skrevet 14. August 2015 Rapporter Skrevet 14. August 2015 Jeg hadde lagret deg med sonennick men igår så gikk alle tilbake i brukernavnversjon. Blir jo rent forvirret Haha Siter
TrasselTrollet Skrevet 18. August 2015 Rapporter Skrevet 18. August 2015 Også må du godkjenne når andre legger deg til. Mistenker at du har en hel haug med snapper liggende på vent Ohh, dem vill jag se... Men jag tror inte jag har någon obesvarad förfrågan? Inte vad jag sett i vart fall? Siter
maysofie Skrevet 18. August 2015 Rapporter Skrevet 18. August 2015 Fortsatt maysofie, daglig aktivt med litt av hvert, generelt bare hundeting til de som sender bare hundeting til meg Siter
mokken Skrevet 18. August 2015 Rapporter Skrevet 18. August 2015 Ohh, dem vill jag se... Men jag tror inte jag har någon obesvarad förfrågan? Inte vad jag sett i vart fall? Aner ikke! Jeg får stort sett beskjed, men det har skjedd ett par ganger at jeg ikke har fått varsel, bare oppdaget det ved en tilfeldighet. Siter
TrasselTrollet Skrevet 19. August 2015 Rapporter Skrevet 19. August 2015 Aner ikke! Jeg får stort sett beskjed, men det har skjedd ett par ganger at jeg ikke har fått varsel, bare oppdaget det ved en tilfeldighet. Nu är du tillagd. 1 Siter
Poter Skrevet 5. Februar 2016 Rapporter Skrevet 5. Februar 2016 Lagt til litt flere Fortsatt loneogeine her. Har skiftet visningsnavn til Poter Hundesonen så det blir litt enklere å kjenne igjen Siter
Annik Skrevet 5. Februar 2016 Rapporter Skrevet 5. Februar 2016 Fremdeles annikengrande Legger ikke ut så veldig mye, men når jeg først legger ut, så er det stort sett hund Siter
Schæfermann Skrevet 6. Februar 2016 Rapporter Skrevet 6. Februar 2016 Espen90 Legger ut noe i ny og ned :-) Siter
Monab88 Skrevet 6. Februar 2016 Rapporter Skrevet 6. Februar 2016 monakb88 Stort sett bare bernerbilder! Siter
BareLinn Skrevet 8. Februar 2016 Rapporter Skrevet 8. Februar 2016 onmyown87 Hundebilder stortsett Siter
Ginaml Skrevet 21. Februar 2016 Rapporter Skrevet 21. Februar 2016 Ginaml her. Legger stort sett ut tur- og hundebilder. Har lagt til noen av dere, vil gjerne se litt mer hundebilder på snap. Siter
Kristin_nord Skrevet 31. Mars 2016 Rapporter Skrevet 31. Mars 2016 Frkenlykkelig (: mest teite hundefilmer fordi dagene er så kjedelig[emoji14] Sent fra min LG-H340n via Tapatalk Siter
Mud Skrevet 18. Desember 2016 Rapporter Skrevet 18. Desember 2016 Idiotspørsmål: Hvordan finner jeg ut hva jeg heter ? Jeg hadde mer enn nok med å huske passordet og glemte brukernavn. Siter
Stine Skrevet 18. Desember 2016 Rapporter Skrevet 18. Desember 2016 (endret) 48 minutter siden, Mud skrev: Idiotspørsmål: Hvordan finner jeg ut hva jeg heter ? Jeg hadde mer enn nok med å huske passordet og glemte brukernavn. Nå måtte jeg prøve Du trykker på spøkelset så kommer det opp der tror jeg, Stine-Leira på meg ihvertfall. Tror det er brukernavnet mitt... Edit: C sier jeg tar feil og navnet andre kan søke på står under det store navnet Så da er det stinekollstuen. Endret 18. Desember 2016 av Stine Siter
Mud Skrevet 18. Desember 2016 Rapporter Skrevet 18. Desember 2016 49 minutter siden, Stine skrev: Nå måtte jeg prøve Du trykker på spøkelset så kommer det opp der tror jeg, Stine-Leira på meg ihvertfall. Tror det er brukernavnet mitt... Edit: C sier jeg tar feil og navnet andre kan søke på står under det store navnet Så da er det stinekollstuen. Ah!! Takk ! Newbie Da heter jeg ahansen681 visstnok.. Bare å legge meg til. Jeg har ikke fått bilder enda: ( Hatt snapchat i 2 timer lissm 2 Siter
Sirius Skrevet 4. Februar 2017 Rapporter Skrevet 4. Februar 2017 Eg tek gjerne fleire sonen folk på snap altså. Er skikkelig koselig med hundesnaps! Sjølv legger eg hovedsaklig ut berre på my story og då stort sett berre tur og hund. ittadakimasu er navnet![emoji1]Sent fra min SM-G930F via Tapatalk Siter
Polfarer Skrevet 4. Februar 2017 Rapporter Skrevet 4. Februar 2017 Jeg også vil ha flere hundesnapper Katrineeikanger tror jeg er brukernavnet. Bruken er litt sporadisk, men nå som det går ann å lage grupper så må jeg vel klare å lage en egen hundebildespammegruppe Siter
Argyr Skrevet 4. Februar 2017 Rapporter Skrevet 4. Februar 2017 Åh, var det egen tråd her? Jeg heter hitogdita på snap, fugler og bikkjer på my story, stort sett. Siter
Mud Skrevet 4. Februar 2017 Rapporter Skrevet 4. Februar 2017 Jeg trenger også flere hunde-snap. Merkelig nok er de fleste jeg har på snap hundeløse i begynnelsen av 20 årene , så jeg får 90 % fylle-snap Anhansen681 Siter
plutte Skrevet 4. Februar 2017 Rapporter Skrevet 4. Februar 2017 Eg vil òg ha meir aktivitet på snapchat. No skjer det så lite at eg gløymer den heilt. Veit ikkje heilt kva mitt brukarnamn er, men anten Lambedans eller marilalala Siter
WelshenNemi Skrevet 4. Februar 2017 Rapporter Skrevet 4. Februar 2017 Akkurat nå, plutte skrev: Eg vil òg ha meir aktivitet på snapchat. No skjer det så lite at eg gløymer den heilt. Veit ikkje heilt kva mitt brukarnamn er, men anten Lambedans eller marilalala Den du har. 1 Siter
Recommended Posts