ida Skrevet 11. Desember 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Desember 2013 Innså at jeg ikke har sett på tv i hele kveld, for dette snapchatstyret er veldig krevende, altså Men, @JeanetteH .... ?*bekymretsmiley* 2 Siter
Guest Jonna Skrevet 11. Desember 2013 Rapporter Skrevet 11. Desember 2013 Innså at jeg ikke har sett på tv i hele kveld, for dette snapchatstyret er veldig krevende, altså Men, @JeanetteH ... ?*bekymretsmiley* Youtube film av sykdommen. Står i AN Siter
ida Skrevet 11. Desember 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Desember 2013 Youtube film av sykdommen. Står i AN ANer altfor lang for en hårdt arbeidende quinde. Jeg får bare med meg en brøkdel der. Samma. Dette var veldig trist, uansett Siter
Guest Jonna Skrevet 11. Desember 2013 Rapporter Skrevet 11. Desember 2013 ANer altfor lang for en hårdt arbeidende quinde. Jeg får bare med meg en brøkdel der. Samma. Dette var veldig trist, uansett Kort fortalt, halvbror til Lykke har produsert ett kull med den sykdommen. Siter
ida Skrevet 11. Desember 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Desember 2013 Kort fortalt, halvbror til Lykke har produsert ett kull med den sykdommen. Så det er ingen av dine? Men Lykke går ut? Unnskyld at jeg spør om ting du kanskje har snakket om før. Siter
Guest Jonna Skrevet 11. Desember 2013 Rapporter Skrevet 11. Desember 2013 Så det er ingen av dine? Men Lykke går ut? Unnskyld at jeg spør om ting du kanskje har snakket om før. Inntil det fins en gentest ja. Dette snap greiene med så mange venner sluker jo strøm, og jeg sender jo 10 ganger mer jo Siter
roxie88 Skrevet 11. Desember 2013 Rapporter Skrevet 11. Desember 2013 Haha snapchat navnet mitt er jo rent flaut Men etter å ha prøvd diverse navn og alle var opptatt ble det; clashytrashy :Grin: 4 Siter
ida Skrevet 11. Desember 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Desember 2013 Inntil det fins en gentest ja. Dette snap greiene med så mange venner sluker jo strøm, og jeg sender jo 10 ganger mer jo Derfor jeg måtte lade allerede, ja Så sykdommen kan være fra tispa sin side? Håpe det! Siter
Guest Jonna Skrevet 11. Desember 2013 Rapporter Skrevet 11. Desember 2013 Derfor jeg måtte lade allerede, ja Så sykdommen kan være fra tispa sin side? Håpe det! Ja og nei, begge foreldre må være bærere for å utløse sykdommen. Så man vet halvbroren er det, men vet ikke om det er den fellesfaren eller ubeslektete moren mot det kullet. Krysser fingrene for gentest snart! Siter
Synnikken Skrevet 11. Desember 2013 Rapporter Skrevet 11. Desember 2013 Meget begrenset hvem som får puppebilder av meg Tinschkie heter jeg, bare å legge til Lucky mee 1 Siter
Whoopsis Skrevet 11. Desember 2013 Rapporter Skrevet 11. Desember 2013 Ertesuppe! (Fordi jeg ikke kunne hete bønnesuppe.) Siter
Guest Christine Skrevet 11. Desember 2013 Rapporter Skrevet 11. Desember 2013 gaffel92 kaller jeg meg Siter
Nirm Skrevet 11. Desember 2013 Rapporter Skrevet 11. Desember 2013 Da kinoen var ferdig hadde jeg mange snapper liggende. Herlig! Men er det noen måte å sende til alle uten å trykke en for en på alle navna? Siter
maysofie Skrevet 12. Desember 2013 Rapporter Skrevet 12. Desember 2013 Hvis noen vil ha et sjenert fremmedmennske så er det bare å legge til maysofie, jeg tørr ikke legge til folk først Siter
Annegru Skrevet 12. Desember 2013 Rapporter Skrevet 12. Desember 2013 Anneul vil gjerne ha flere snapchat-"venner" Sent from my iPhone using Tapatalk Siter
MaritaS Skrevet 12. Desember 2013 Rapporter Skrevet 12. Desember 2013 Det går an å endre navn på folk, jeg driver og endrer folk til forumnavn og gjerne med forkortelsen for forumet foran, som EF for equiforum, FH, forumhest og HS, hundesonen Lettere å huske hvem folk er Jeg får ikke til! Lyst å forklare hva du gjør for å endre navn? Kekeke... jeg trykka på navnet på vennelista. Facepalm.. Siter
Maria Skrevet 12. Desember 2013 Rapporter Skrevet 12. Desember 2013 maridu på snap her SandyEyeCandy er nok den som underholder meg mest altså! Mange av vennene mine er så kjedelige på snap 1 Siter
Lica Skrevet 12. Desember 2013 Rapporter Skrevet 12. Desember 2013 treene heter jeg Er det fritt fram for alle å legge til, eller er det forbeholdt alle som kjenner hverandre fra før? Jeg vil gjerne bli bedre kjent med sonefolket Siter
Ozzy Skrevet 12. Desember 2013 Rapporter Skrevet 12. Desember 2013 treene heter jeg Er det fritt fram for alle å legge til, eller er det forbeholdt alle som kjenner hverandre fra før? Jeg vil gjerne bli bedre kjent med sonefolket Jeg kjenner ingen av sonenfolka jeg har på snap bortsett fra mushi som er litt aktiv her, men hu er storesøsteren min så det telles ikke Siter
Krilo Skrevet 12. Desember 2013 Rapporter Skrevet 12. Desember 2013 Ordna meg snap, skjønner ikke en pøck Heter krileo , legg meg til! Edit: Krileo med liten k var det visst.. Siter
laikamor Skrevet 12. Desember 2013 Rapporter Skrevet 12. Desember 2013 Heter laikamor der også. Ikke så veldig aktiv på å sende snap da, men har foreløpig bare mamma, typen og ene broren som venn Siter
Recommended Posts