Synnikken Skrevet 11. Desember 2013 Rapporter Skrevet 11. Desember 2013 hvordan får dere sånn fin tekst på? Får ikke til hverken tekst eller video, jeg. Trykk på skjermen, da får dere opp en sånn "tekstlinje" For å filme må holde inne "ta bilde" knappen... 2 Siter
Ingvild Skrevet 11. Desember 2013 Rapporter Skrevet 11. Desember 2013 Nå har jeg fått to fine bilder av den rene og ryddige kjøkkenbenken (-øya?) til Ida. Jeg på min side er veldig fornøyd med å ha fått flere mennesker jeg kan sende alle hundetingene til. Vennene mine syns det blir litt i overkant hvis de får mer enn ett hundebilde i måneden omtrent. 6 Siter
Guest Michellus Skrevet 11. Desember 2013 Rapporter Skrevet 11. Desember 2013 Weee masse nye sonenbuddies på snap Det liker vi Siter
ida Skrevet 11. Desember 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Desember 2013 Hahaha, har du? Fikk beskjed om at sendingen failet, jeg. Du fikk vel det rotete bildet, også? Måtte bare vise at jeg har ryddet en del av kaosheimen Prøvde å filme, også, men da var det plutselig ingen å sende til Siter
Ingvild Skrevet 11. Desember 2013 Rapporter Skrevet 11. Desember 2013 Hahaha, har du? Fikk beskjed om at sendingen failet, jeg. Du fikk vel det rotete bildet, også? Måtte bare vise at jeg har ryddet en del av kaosheimen Prøvde å filme, også, men da var det plutselig ingen å sende til Neida, fikk det samme bildet to ganger. Siter
Strøssel Skrevet 11. Desember 2013 Rapporter Skrevet 11. Desember 2013 Stroessel siden Strøssel ikke gikk Siter
Ozzy Skrevet 11. Desember 2013 Rapporter Skrevet 11. Desember 2013 Men det er ikke sånn at alt på snapshat forblir der altså. Her om dagen tok @ printscreen av snapen min! Aner ikke hvordan hun gjorde det, men jeg fikk varsel om at hu hadde gjort det! Så dere får være forsiktige med puppebilder ogsånt, plutselig ligger det på sonen! Siter
Tommy Skrevet 11. Desember 2013 Rapporter Skrevet 11. Desember 2013 NEI, IKKE VÆR FORSIKTIG MED PUPPEBILDER OG SÅNT! 14 Siter
Ane Skrevet 11. Desember 2013 Rapporter Skrevet 11. Desember 2013 Anemoren90 Snapper noe til alle, og andre ting til bare en eller noen. Snapper litt på my story også Og har en del samtaler på snap også, som da er med en og en. Sent from my iPhone using Tapatalk Siter
tm100021 Skrevet 11. Desember 2013 Rapporter Skrevet 11. Desember 2013 Men det er ikke sånn at alt på snapshat forblir der altså. Her om dagen tok @ printscreen av snapen min! Aner ikke hvordan hun gjorde det, men jeg fikk varsel om at hu hadde gjort det! Så dere får være forsiktige med puppebilder ogsånt, plutselig ligger det på sonen! Den var bare så utrooolig søt og jeg ble så glad Heldigvis får man varsel. Jaja, ikke noe puppebilder til Tommy, godt du fikk dette frem i lyset. 4 Siter
Ozzy Skrevet 11. Desember 2013 Rapporter Skrevet 11. Desember 2013 Den var bare så utrooolig søt og jeg ble så glad Heldigvis får man varsel. Jaja, ikke noe puppebilder til Tommy, godt du fikk dette frem i lyset. Så bra Det som var hensikten! Siter
Tommy Skrevet 11. Desember 2013 Rapporter Skrevet 11. Desember 2013 Den var bare så utrooolig søt og jeg ble så glad Heldigvis får man varsel. Jaja, ikke noe puppebilder til Tommy, godt du fikk dette frem i lyset. Dayum. Nybegynnerfeil. 4 Siter
Wachita Skrevet 11. Desember 2013 Rapporter Skrevet 11. Desember 2013 Jeg heter Wachita på snapchat og (: Siter
SandyEyeCandy Skrevet 11. Desember 2013 Rapporter Skrevet 11. Desember 2013 Men det er ikke sånn at alt på snapshat forblir der altså. Her om dagen tok @ printscreen av snapen min! Aner ikke hvordan hun gjorde det, men jeg fikk varsel om at hu hadde gjort det! Så dere får være forsiktige med puppebilder ogsånt, plutselig ligger det på sonen! Det der er en bug. Jeg har flere ganger fått litt forskrekka meldinger fra folk om hvorfor jeg lagrer snappene deres uten at jeg har gjort det, og det samme om mine. Så det er ikke noe å tenke på, bare å fortsette med puppebildene! 1 Siter
Khela Skrevet 11. Desember 2013 Rapporter Skrevet 11. Desember 2013 Det der er en bug. Jeg har flere ganger fått litt forskrekka meldinger fra folk om hvorfor jeg lagrer snappene deres uten at jeg har gjort det, og det samme om mine. Så det er ikke noe å tenke på, bare å fortsette med puppebildene! Har tatt mange screenshots jeg Men som regel bare av søte bilder av venninnene mine og mannfolket, ytterst sjelden jeg er slem. Siter
tm100021 Skrevet 11. Desember 2013 Rapporter Skrevet 11. Desember 2013 Jeg tok screenshot den gangen Ozzy fikk beskjed om det ihvertfall 1 Siter
Raksha Skrevet 11. Desember 2013 Rapporter Skrevet 11. Desember 2013 Måtte slette igjen jeg. Telefonen hakket og tulla noe veldig Siter
Tinkie Skrevet 11. Desember 2013 Rapporter Skrevet 11. Desember 2013 Meget begrenset hvem som får puppebilder av meg Tinschkie heter jeg, bare å legge til Siter
Tommy Skrevet 11. Desember 2013 Rapporter Skrevet 11. Desember 2013 Jeg kan godt sende puppebilder tilbake hvis det er av interesse? 6 Siter
Gjest Skrevet 11. Desember 2013 Rapporter Skrevet 11. Desember 2013 niiinav (herregud, så teit, innser jeg nå). Siter
Krilo Skrevet 11. Desember 2013 Rapporter Skrevet 11. Desember 2013 Ehm, jeg vet hva jeg skal laste ned på phonen i morgen fundere på nick frem til det Siter
Recommended Posts