Gå til innhold
Hundesonen.no

DeepEyes V kull


Guest Jonna
 Share

Recommended Posts

  • Svar 479
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Hahahaha, det er noe ironisk over at hun går med Stankel-halsbåndet sitt i disse tider..

Jeg er sikker på at dette blir et galskapskull terror kommer til å få en ny dimensjon og jeg er så heldig at jeg kan få nyte det i akkurat passe doser

Fyttigrisen, jeg krysser fingrene! Håper flere av valpene ender opp hos folk i nærheten, så man får fulgt med litt. Og at forvertstispa blir superbra, og at hun får mange bra valper. Den fantastiske

Posted Images

Guest Jonna

Det er andre boller enn med Talli ja :lol:

Men tipper Arya vokser mer normalt enn Talli.

Arya er liksom ikke "glowing" på bildene, men tror det har mer med at å ta bilder er teit enn at hun er drektig. Hun er flink til å vrenge kroppen sin på rare måter når hun må stå i ro. Selv uten å være drektig :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Med bestemoren til kommende kull på sykemelding og innkjøp av ny valpekasse så ble den satt sammen alt for tidlig i dag.

Den er herved godkjent av bestemor og oldemor:

10550990_10154356181690072_3311517911374

Tester at tredje høyden passer og henger på selv om den er "løs"

10489851_10154356181775072_3456805072267

(metallendene skal dekkes til, men de gjør at tredje høyden henger bra på om den blir tatt i bruk)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Så STOR hun er! Stakkars bomplen, du får bare begynne å utvide listene Jeanette - må jo være 12 inni der - minst!

Nei jeg har tittet på andre tisper og konkludert med at det er maks 7 :P

I dag har jeg gjort litt innkjøp. Utenom denne uken så skal jeg jobbe ganske mye fram til "vente på fødsel" tiden begynner, så jeg må bli ferdig med alt utenom mat til meg selv.

Å gå på apoteket å spørre etter store kladder er alltid like morsomt for apoteket skal liksom ikke sjenere deg med kjøpet. Så alt blir pakket på bakrommet og kommer ut i sorte poser så ingen kan se hva du har kjøpt. Også har jeg til nå god erfaring med å bruke a/d rekonvaliserings föret under fødsel. Høy smaklighet, mye kalorier i forhold til mengde og mild mot magen. Syns det funker bedre enn å pøse på med alle mulige mikser som folk lager og hunden ikke er vant med. :) Valpebånd og skjema er klart, termometer sporet opp. Så var det bare resten :P

10492438_10154366210330072_5944885123035

Og i dag kom ene dekalen til valpekassen, en dag må jeg ha ett HP kull :D

10487469_10154366210425072_7638682182928

10 dager til røntgen nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg har tittet på andre tisper og konkludert med at det er maks 7 :P

I dag har jeg gjort litt innkjøp. Utenom denne uken så skal jeg jobbe ganske mye fram til "vente på fødsel" tiden begynner, så jeg må bli ferdig med alt utenom mat til meg selv.

Å gå på apoteket å spørre etter store kladder er alltid like morsomt for apoteket skal liksom ikke sjenere deg med kjøpet. Så alt blir pakket på bakrommet og kommer ut i sorte poser så ingen kan se hva du har kjøpt. Også har jeg til nå god erfaring med å bruke a/d rekonvaliserings föret under fødsel. Høy smaklighet, mye kalorier i forhold til mengde og mild mot magen. Syns det funker bedre enn å pøse på med alle mulige mikser som folk lager og hunden ikke er vant med. :) Valpebånd og skjema er klart, termometer sporet opp. Så var det bare resten :P

10492438_10154366210330072_5944885123035

Og i dag kom ene dekalen til valpekassen, en dag må jeg ha ett HP kull :D

10487469_10154366210425072_7638682182928

10 dager til røntgen nå!

tror Tonje har rett jeg. Det er vell ikke uten grunn at du har 12 halsbånd og 12 valpeplasser på skjemaet? :-P

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hva jeg har glemt å handle? Sitter med følesen av at jeg har glemt ett eller annet til fødselen, men kommer ikke på hva?

Ting på min Hysterisk Hønemor-liste inkluderer druesukker og pipette til svake valper - eventuelt engangssprøyte eller trekantsvamper for sminke som de kan sutte på, avhengig av hvor svake de er og hva slags næringsvett de har. Jeg må se på datoen til druesukkeret mitt, og husker ikke om du brukte engangssprøytene sist?

Arterieklemme til trøblete navlestrenger - det har jeg.

Zoolac - men det forsøker jeg alltid å ha i hus.

Antibac, kalktilskudd, våtservietter, fiskeboller.

Stiftfjerner for avisene.

Har du kjøkkenvekt? Du lånte min sist, mener jeg.

Noe til å merke valpene - neglelakk?

Oppladet kamera.

En god bok eller en sesong av en god serie for oppblokkingen.

Mikromiddager når en ikke kan/tør/rekker løsrive seg fra valpekassa :D

Noen bjeller som ringer enda?

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...