Gå til innhold
Hundesonen.no

DeepEyes V kull


Guest Jonna
 Share

Recommended Posts

  • Svar 479
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Hahahaha, det er noe ironisk over at hun går med Stankel-halsbåndet sitt i disse tider..

Jeg er sikker på at dette blir et galskapskull terror kommer til å få en ny dimensjon og jeg er så heldig at jeg kan få nyte det i akkurat passe doser

Fyttigrisen, jeg krysser fingrene! Håper flere av valpene ender opp hos folk i nærheten, så man får fulgt med litt. Og at forvertstispa blir superbra, og at hun får mange bra valper. Den fantastiske

Posted Images

Guest Jonna

Jeg kjenner jeg er rastløs og utålmodig etter å få svar, på dine vegne...

På mange måter er det faktisk lettere å ikke ha tispen her :lol:

Da går jeg ikke manisk å leter etter signaler fysisk på hunden eller endret atferd osv osv. Så tiden går faktisk fortere :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Det ER i tidligste laget. Men det jeg har sett på Talli er at brystvortene blir litt spenstigere og gjerne stikker ut av pelsen, og at pelsen er litt mer strittende i buken og flankene. Og de tegnene har Arya antydnigner til, og de pleier komme rundt uke 3.

Men det kan liksom være like mye ønsketenkning, for det er ikke akkurat tydelige tegn man snakker om :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mannen som mater for det meste og han har helt klart utviklet strategier for å overleve med gravidgalskap :P

:D

Godt for ham at Arya eventuelt bare har igjen seks uker, og at det ikke varer i nye ni måneder :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Nå er det akkurat en uke til vi har fasiten på drektig/ikke drektig... :frantics:

(Og Talli løper ikke enda, så da fins det en "kriseplan" om Arya er tom. Og siden jeg har den planen så er jo Arya GARANTERT drektig :lol: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...