Gå til innhold
Hundesonen.no

DeepEyes V kull


Guest Jonna
 Share

Recommended Posts

Guest lijenta

Å fy søren det blir å glede seg til bilder av flyvende ekorn babyer i hopetall. Og jeg skal IKKE smiske meg til valpebesøk når jeg kjører forbi. Holder med en galskap og en elghund og en katt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 479
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Hahahaha, det er noe ironisk over at hun går med Stankel-halsbåndet sitt i disse tider..

Jeg er sikker på at dette blir et galskapskull terror kommer til å få en ny dimensjon og jeg er så heldig at jeg kan få nyte det i akkurat passe doser

Fyttigrisen, jeg krysser fingrene! Håper flere av valpene ender opp hos folk i nærheten, så man får fulgt med litt. Og at forvertstispa blir superbra, og at hun får mange bra valper. Den fantastiske

Posted Images

Guest Belgerpia

Jeg tar høyde for at jeg er veldig lite hysterisk i forhold til forberedelser til fødsel - jeg har vel tatt tempen på en hund av de jeg har hatt kull på. Har liksom sett at ting har startet helt uten å måtte måle tempen hele tiden.

Den ene jeg målte på var treg med å komme i gang - dvs. hun gikk til termindato - da begynte jeg målinger, for da må man jo begynne å følge med. Før termindato derimot stresser jeg ikke med å måle temperaturen. Har aldri hatt noen problemer med å se at oppblokking har startet. Det tror jeg ikke du vil ha problemer med å se heller. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Det tror ikke jeg heller. Men jeg syns det er greit å gjøre det 3-4 ganger daglig jeg.

Også må jeg jobbe en natt til, så greit å ha en liten oversikt på statusen (og hun blir fulgt med selv om jeg skal på jobb) når jeg er ferdig med en natt til så kan hun ruge i 14 dager til om hun ønsker. Bare ikke i natt, for jeg vil være der selv. Og jo bedre varsel (temp 36 liksom) jo fortere kan jeg få tak k noen som kan steppe inn for meg ;)

Men om hun ikke føder i natt så er det dumt å tape 2k i lønn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis hun er et hengebuksvin, blir dette grisunger da? :lol:

Hun ser pigg og rask ut til tross for ekstra vedheng da :ahappy:

Kanskje det kommer noen ullgriser, de ser jo så kule ut :P

Men dette skyldes nok at hun har vokst opp med en bullegris :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun spiste to skjeer med a/d våtföret.

Og ja, jeg föret henne med en skje :sleep:

Det er lov å degge litt ekstra med ei som har så mye ekstra, syns jeg. 10 valper ( :P ) tar både plass og energi de :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...