Gå til innhold
Hundesonen.no

DeepEyes V kull


Guest Jonna
 Share

Recommended Posts

  • Svar 479
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Hahahaha, det er noe ironisk over at hun går med Stankel-halsbåndet sitt i disse tider..

Jeg er sikker på at dette blir et galskapskull terror kommer til å få en ny dimensjon og jeg er så heldig at jeg kan få nyte det i akkurat passe doser

Fyttigrisen, jeg krysser fingrene! Håper flere av valpene ender opp hos folk i nærheten, så man får fulgt med litt. Og at forvertstispa blir superbra, og at hun får mange bra valper. Den fantastiske

Posted Images

Guest Jonna

Vi tok stein-saks-papir og satset på at Bahyr er i Norge fra dag 12 i løpetiden. Og blir i Norge i 1,5 uke, men beregner at det skal være gjort på dag 12-16 ett sted.

Förverten er like manisk som oppdretteren og brukte q-tips for å finne blod :lol: Men hun blør veldig lite i starten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi tok stein-saks-papir og satset på at Bahyr er i Norge fra dag 12 i løpetiden. Og blir i Norge i 1,5 uke, men beregner at det skal være gjort på dag 12-16 ett sted.

Förverten er like manisk som oppdretteren og brukte q-tips for å finne blod :lol: Men hun blør veldig lite i starten.

Det gjør Dany også. Må trippelsjekke litt første dagen :P

Krysser det vi kan herfra! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi tok stein-saks-papir og satset på at Bahyr er i Norge fra dag 12 i løpetiden. Og blir i Norge i 1,5 uke, men beregner at det skal være gjort på dag 12-16 ett sted.

Förverten er like manisk som oppdretteren og brukte q-tips for å finne blod :lol: Men hun blør veldig lite i starten.

Manisk :o skjønner jeg ingen ting! Alt er så mye lettere på buller med en blinkende dott :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Manisk :o skjønner jeg ingen ting! Alt er så mye lettere på buller med en blinkende dott :P

Ha ha, det var dagens :D:thumbs::teehe::icon_clapping:

Er så morro å høre deg planlegge, Jeanette, vet at det er stressete tid for deg, men du skriver det på en så morsom måte :thumbsup:

Blir gøy å følge med helt frem til valpene kommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Mens vi venter... Arya har kommet hjem og Bashyr kommer til Norge 02.juni. Så første møte blir kvelden da.

Hun er ca en uke og en dag ut i løpetiden i dag, og for dere som ikke liker intime detaljer: ikke les videre.

Man vurderer jo alltid vulva til tispen og foreløpig blør hun for mye med for blodfarget blod. Dette pleier normalt endre seg og bli mer "gammelt" blod som blir mer "utvannet" og dermed rust/hvete farget. Hun er også fortsatt veldig hard når man tar på vulva.

Hun har arvet sin bestemor og mamma sin kåthet og senest på søndag drev hun å bretta seg til for gutta som var på besøk, dette er erfarene hannhunder så de bare "flørte-flørte-flørte!! Ny fy-**** du er en luremus" også gikk de å la seg. Arya var sååå skuffet :lol:

Blaze, hennes bestemor, er delvis hannhund. Så hun har sjekket henne og funnet det uintressant/for tidlig. Blaze er en tispe som jokker på tisper som står... :rolleyes:

Men litt mindre intimt imens vi venter, nye bilder av Arya:

10348671_10154160851825072_9732613778678

10257585_10154160664370072_7133583087353

10363446_10154160855425072_3526933568397

10269078_10154160855570072_5391828348609

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen parring i dag. Som mistenkt så var det helt på tampen. Men da er det bare å håpe på valper og en mnd vente tid før man vet mer :P

Jeg har fortsatt en særdeles god følelse og tipper 7 valper allerede :aww: 4+3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Jeg har fortsatt en særdeles god følelse og tipper 7 valper allerede :aww: 4+3

Jeg har ikke behov for mer enn 2+2 altså :lol:

Her er kjærlighetsparet i dag. Eller Arya hadde ikke så mye kjærlighet å dele med han i dag, hun var nok heller det man ville kalt en furie. Det var ganske klart å tydelig at NÅ! NÅ var det over altså!

Så det var egentlig som jeg mistenkte at søndag, at hun var på vei ut av løpet mer eller mindre. Så krysse fingrene for at det ikke ble for sene parringer i forhold til eggløsning.

10428529_10154192929625072_2038966144548

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke behov for mer enn 2+2 altså :lol:

Her er kjærlighetsparet i dag. Eller Arya hadde ikke så mye kjærlighet å dele med han i dag, hun var nok heller det man ville kalt en furie. Det var ganske klart å tydelig at NÅ! NÅ var det over altså!

Så det var egentlig som jeg mistenkte at søndag, at hun var på vei ut av løpet mer eller mindre. Så krysse fingrene for at det ikke ble for sene parringer i forhold til eggløsning.

10428529_10154192929625072_2038966144548

Hun har jo fått det hun ville ha må vite!

Tipper fortsatt 7 brune ankelbitere :aww:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...