Gå til innhold
Hundesonen.no

DeepEyes V kull


Guest Jonna
 Share

Recommended Posts

Guest Jonna

*sukk*

Ikke mine altså *snurt* :P

Jeg har alltid hatt sansen for artist og albumkull, det er så mye kule låt-titler!

Listen ser sånn ca slik ut nå, det er vanskelig å kombinere favoritter samtidig som teksten skal gi en viss mening og være grei å lese opp.

*DeepEyes Pagan Poetry V -23

*DeepEyes Violently Happy V

*DeepEyes I've Seen It All V

*DeepEyes Heirloom V

*DeepEyes Wanderlust V

*DeepEyes Dull Flame Of Desire V -31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 479
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Hahahaha, det er noe ironisk over at hun går med Stankel-halsbåndet sitt i disse tider..

Jeg er sikker på at dette blir et galskapskull terror kommer til å få en ny dimensjon og jeg er så heldig at jeg kan få nyte det i akkurat passe doser

Fyttigrisen, jeg krysser fingrene! Håper flere av valpene ender opp hos folk i nærheten, så man får fulgt med litt. Og at forvertstispa blir superbra, og at hun får mange bra valper. Den fantastiske

Posted Images

Violently Happy :lol: Den kommer til å leve opp til navnet sitt.

Det tror jeg også :lol: Digger navnet!

Gratulerer med drektig tispe :D Gruer meg til de får søte små mikkemus haler som virrer rundt :wub:

Jeg tipper 6 valper jeg. 5 tisper og 1 hannhund! Haha :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

I natt drømte jeg at @Nymeria fikk en svart tispe på for fra dette kullet. Det er vel ikke mulighet for svart en gang :lol:

Nei kommer det så bør jeg sende inne en DNA analyse til NKK før registrering :lol:

Det SKAL være umulig, men genetikken overrasker jo stadig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei kommer det så bør jeg sende inne en DNA analyse til NKK før registrering :lol:

Det SKAL være umulig, men genetikken overrasker jo stadig :P

Det er kanskje ikke genetikken som feiler, men testene? En tispe som Willy opprinnelig skulle parre, var gentestet for farge og funnet homozygot svart, mao kunne hun ikke få annet enn svarte valper. Hun ble inseminert med en fawn hannhund - og ut kom 4 sorte og 1 fawn valp... så mye for en gentest liksom :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Det er kanskje ikke genetikken som feiler, men testene? En tispe som Willy opprinnelig skulle parre, var gentestet for farge og funnet homozygot svart, mao kunne hun ikke få annet enn svarte valper. Hun ble inseminert med en fawn hannhund - og ut kom 4 sorte og 1 fawn valp... så mye for en gentest liksom :).

Nei altså brun er vist dominant på AK, så til forsjell for andre raser så skal vist ikke to brune kunne gi svarte, selv med svarte besteforeldre. Det har vist skjedd, men det er bare noe folk har "hørt om" men ingen vet hvilket kull/linjer verken i europa eller Australia.

Så om to brune AK får svart så ender det i DNA test. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

5,5 uke har gått, og hun er tjukka alt :o

Enten er jeg alt for vant med Talli som gjemmer de godt og så vidt syns uke 5, eller så bærer hun flere enn 5 stk :)

Hun er vist konstant sulten, og jeg kan ikke si at hun er "glowing" akkurat *flirer*

10298693_10154332222560072_7786489704896

984138_10154332222470072_674326086658483

Mot Talli 5 uker

427389_10151220370130072_1870319931_n.jp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: :lol: det er jo stygt å le, men stankel er absolutt ikk Stankel lengre. Hun pleier å skvise seg inn alle steder hjemme og brette seg dobbelt for å komme ut igjen.... vel, det er ikke like lett lengre så hun har satt seg litt fast på uheldige steder. I går måtte vi søke tilflukt i kjelleren for knotten takler ikke varmen så godt. Halve kjelleren er full av pappesker. Stakkars Stankel kjørte seg fast blant eskene under sin oppdagelsesferd. Hun var riktignok ved godt mot for vi kunne høre halen slå taktfast mot eskene. En det var et styr å komme seg ut :P

Stankel har magen full av mikro stankler og det må jo da si mygg :o

Ellers er det helt riktig at hun dør av sult, så igår lå hun ved siden av fôrsekken og sutra..

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

:lol: :lol: det er jo stygt å le, men stankel er absolutt ikk Stankel lengre. Hun pleier å skvise seg inn alle steder hjemme og brette seg dobbelt for å komme ut igjen.... vel, det er ikke like lett lengre så hun har satt seg litt fast på uheldige steder. I går måtte vi søke tilflukt i kjelleren for knotten takler ikke varmen så godt. Halve kjelleren er full av pappesker. Stakkars Stankel kjørte seg fast blant eskene under sin oppdagelsesferd. Hun var riktignok ved godt mot for vi kunne høre halen slå taktfast mot eskene. En det var et styr å komme seg ut :P

Stankel har magen full av mikro stankler og det må jo da si mygg :o

Ellers er det helt riktig at hun dør av sult, så igår lå hun ved siden av fôrsekken og sutra...

:lol: Og stakkars Stankel, vedder på hun er glad for at hun iallefall har fått en sekk å passe på istedet for en hel fryser bare :lol:

Men hva skal vi kalle Stankel for nå da? :o Og siden Stankel er MiniMe hva blir valpene da? :huh: Tjukka blir litt lite fantasifullt.

Valpeforbredelsene har begynt her i huset. Nye vetped er bestilt da de jeg hadde til forjekull er nå godt brukt og nesten utvasket. Og valpekassen er malt. I år ble det Cafe Latte, en kjønnsnøytral farge denne gangen :P

Jeg bruker pallekarm denne gangen også da jeg syns det fungerte veldig bra på Talli sist, og lett å holde ordentlig rent. Så får vi håpe det passer Arya også. :)

10346359_10154334903475072_8172927991724

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er opptatt av det kjønnsnøytrale for tiden så dette gleder Stankel :P Jeg tror hun kommer til å bli veldig fornøyd med kassa, Stankel synes det meste er fantastisk. Men ja, hva skal hun kalles?

Det er heller ikke lett å jakte på fluer med ekstra vekt, bare så dere vet det!

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...