Gå til innhold
Hundesonen.no

DeepEyes V kull


Guest Jonna
 Share

Recommended Posts

  • Svar 479
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Hahahaha, det er noe ironisk over at hun går med Stankel-halsbåndet sitt i disse tider..

Jeg er sikker på at dette blir et galskapskull terror kommer til å få en ny dimensjon og jeg er så heldig at jeg kan få nyte det i akkurat passe doser

Fyttigrisen, jeg krysser fingrene! Håper flere av valpene ender opp hos folk i nærheten, så man får fulgt med litt. Og at forvertstispa blir superbra, og at hun får mange bra valper. Den fantastiske

Posted Images

Guest Jonna

Jeg beholder tippingen min jeg :-D om det kommer 9 så er det 5 hannhunder og 4 tisper.

Får man en valp i premie eller??? :-D

:lol: Nei faktisk så ser det ut som alle er solgt med mindre det blir født kun ett kjønn. Men det kan jo selvsagt endre seg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Hvis hun er et hengebuksvin, blir dette grisunger da? :lol:

Hun ser pigg og rask ut til tross for ekstra vedheng da :ahappy:

Ja hun er sprek og fin på tur, eneste er at det er vanskelig å ha plass til mat :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Og da blir navnene på stamtavlen (og fortsatt bare 9 navn :P ) :

  • DeepEyes Pagan Poetry V
  • DeepEyes Violently Happy V
  • DeepEyes I’ve Seen It All V
  • DeepEyes Heirloom V
  • DeepEyes Wanderlust V
  • DeepEyes Dull Flame Of Desire V
  • DeepEyes Hyperballad V
  • DeepEyes Possible Maybe V
  • DeepEyes Bachelorette V (tispe)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

9-10!! Produktiv lille Arya! Men med så mange inni bobla der, kommer de da litt tidligere? (Må jo bli trangt det der mener jeg..)

Både ja og nei, de har egentlig overraskende god plass enda. Så de skal nok vokse litt til. Tempen tyder ikke på at det skjer noe med det første iallefall. Men håper lørdag-søndag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9-10!! Produktiv lille Arya! Men med så mange inni bobla der, kommer de da litt tidligere? (Må jo bli trangt det der mener jeg..)

Gamle Lotta fikk sine 14 valper på dag 63, så de trenger ikke å komme tidligere nei, selv om det er mange :).

Og herremin for et ormebol :lol:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Åh, tenk å ha alle de pirayatennene hengende i buksebeina om noen uker da. Det blir nok festlig! :D :D

Jeg tipper at det blir fire hanner og fem tisper! Er det muligheter for tan på dette kullet egentlig?

Kanskje. Bashyr har tan farge to ledd bak, men har ikke blitt parret mot tispe som kan gi tan før. Så vi vet ikke om han er bærer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...