Gå til innhold
Hundesonen.no

DeepEyes V kull


Guest Jonna
 Share

Recommended Posts

Ørten gamle håndklær pleier jeg hvertfall å ha tilgjengelig, men det er kanskje ikke vits i å ha med på lista. Jeg har prøvd arterieklemme vs. steril hyssing, og har endt opp med å bruke hyssing om navlestrengene blør for mye, for klemma er så diger. Saks til å hjelpe med navlestrenger har jeg også alltid liggende - ferdig sterilisert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 479
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Hahahaha, det er noe ironisk over at hun går med Stankel-halsbåndet sitt i disse tider..

Jeg er sikker på at dette blir et galskapskull terror kommer til å få en ny dimensjon og jeg er så heldig at jeg kan få nyte det i akkurat passe doser

Fyttigrisen, jeg krysser fingrene! Håper flere av valpene ender opp hos folk i nærheten, så man får fulgt med litt. Og at forvertstispa blir superbra, og at hun får mange bra valper. Den fantastiske

Posted Images

Dagens Arya

1907411_10154378558485072_22307635375798

Lurer på hva jeg har glemt å handle? Sitter med følesen av at jeg har glemt ett eller annet til fødselen, men kommer ikke på hva?

Hva har dere gjort av Arya? Hun har visst helt forsvunnet i det overopphetede blubbedyret på bildet!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Ut kommer de nok uansett. :P Skriv liste over hva du har, så kanskje noen kommer på hva du evt. har glemt. :)

Ting på min Hysterisk Hønemor-liste inkluderer druesukker og pipette til svake valper - eventuelt engangssprøyte eller trekantsvamper for sminke som de kan sutte på, avhengig av hvor svake de er og hva slags næringsvett de har. Jeg må se på datoen til druesukkeret mitt, og husker ikke om du brukte engangssprøytene sist?

Arterieklemme til trøblete navlestrenger - det har jeg.

Zoolac - men det forsøker jeg alltid å ha i hus.

Antibac, kalktilskudd, våtservietter, fiskeboller.

Stiftfjerner for avisene.

Har du kjøkkenvekt? Du lånte min sist, mener jeg.

Noe til å merke valpene - neglelakk?

Oppladet kamera.

En god bok eller en sesong av en god serie for oppblokkingen.

Mikromiddager når en ikke kan/tør/rekker løsrive seg fra valpekassa :D

Noen bjeller som ringer enda?

Ørten gamle håndklær pleier jeg hvertfall å ha tilgjengelig, men det er kanskje ikke vits i å ha med på lista. Jeg har prøvd arterieklemme vs. steril hyssing, og har endt opp med å bruke hyssing om navlestrengene blør for mye, for klemma er så diger. Saks til å hjelpe med navlestrenger har jeg også alltid liggende - ferdig sterilisert.

- høy kalori mat (som også funker i forhold til druesukker) så langt har jeg ikke hatt behov for druesukker og bare kastet imari dyre bokser.

- bruker hyssin (skal ligge i skuffen)

- saks, ligger i skuffen.

- har kjøkkenvekt med nytt batteri.

Aviser bruker jeg ikke de første 14 dagene.

-tørkepapir har jeg, merking til valpene har jeg.

Håndduker har jeg, må bare finne ut hvilken av de som er kasteklar og klippe opp :P

Og nei, det er ingen heldigdager i møte så har jeg svake valper så skaffer jeg ting på en eller annen måte.

Hva har dere gjort av Arya? Hun har visst helt forsvunnet i det overopphetede blubbedyret på bildet!

:lol: Arya plages vist ikke av varmen hun. Så ingen krise vist :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arya er på feriet på landet og tar livet med ro. Det er litt mue fluer å holde styr på. :P er glad jeg slipper å vagge rundt nå for jeg hadde nok ikke takla det :o egentlig imponert over hvor greit hun synes det er når det er så varmt som nå.

Tror du har tinga på plass Jeanette og jeg har noe gammelt sengetøy som vil bli filler :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arya er på feriet på landet og tar livet med ro. Det er litt mue fluer å holde styr på. :P er glad jeg slipper å vagge rundt nå for jeg hadde nok ikke takla det :o egentlig imponert over hvor greit hun synes det er når det er så varmt som nå.

Tror du har tinga på plass Jeanette og jeg har noe gammelt sengetøy som vil bli filler :D

Kanskje det jeg skal gjøre, kvitte meg med sengetøy og slikt til Jeanette :lol: tok en runde til Lill ifjor :aww: ikke si noe til svigermor...... :P

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Arya er på feriet på landet og tar livet med ro. Det er litt mue fluer å holde styr på. :P er glad jeg slipper å vagge rundt nå for jeg hadde nok ikke takla det :o egentlig imponert over hvor greit hun synes det er når det er så varmt som nå.

Tror du har tinga på plass Jeanette og jeg har noe gammelt sengetøy som vil bli filler :D

Kanskje det jeg skal gjøre, kvitte meg med sengetøy og slikt til Jeanette :lol: tok en runde til Lill ifjor :aww: ikke si noe til svigermor... :P

Sengetøy er velkomment, Arya trenger sikkert noe å slite og dra litt i også :P

Og har jeg ikke tingene på plass så fins det sikkert en mulighet til å "ringe en venn" :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Dag 54 første parring. Bare to dager til hun kommer hjem :D

Litt i seneste laget kanskje, men samtidig har hun vært her hos meg så mye at hun alltid bare raser inn døren og oppfører seg som om hun bor her sammen med de to andre :P (hun vet hvor maten og sofaen er, så da er det viktigste lokalisert :lol: ) Hadde det vært en tispe jeg ikke hadde vært noe særlig hjemme hos meg så hadde jeg nok tatt henne hjem tidligere.

10580041_10154385367515072_7355795230331

10427311_10154385367460072_4325701821934

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

8 uker/56 dager i dag fra første parring. Vi går nå inn i den siste drektighets uken.

10259186_10154392223445072_6735235243958

Normalen

10348671_10154160851825072_9732613778678

Talli 8 uker med 6 valper (men uretterdig sammenligning da Talli bærer valpene på en HELT annen måte)

404288_10151307641230072_871509003_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Kan noen fortelle sånn på stående fot hva man kan se av det bildet? :blink::ahappy: Er det antall "ringer" som er det vesentlige eller hur?

Har hannbikkjer vøtt :sleep:

Antal ringer/skaller ja.

Hva sa jeg? Jeg teller 9 stk.... :D

*lol* Det er hva vi har kommet fram til også. Bildet er også veldig klart og fint (men selvsagt dårligere å ta bilde av bilder).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...