Gå til innhold
Hundesonen.no

DeepEyes V kull


Guest Jonna
 Share

Recommended Posts

  • Svar 479
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Hahahaha, det er noe ironisk over at hun går med Stankel-halsbåndet sitt i disse tider..

Jeg er sikker på at dette blir et galskapskull terror kommer til å få en ny dimensjon og jeg er så heldig at jeg kan få nyte det i akkurat passe doser

Fyttigrisen, jeg krysser fingrene! Håper flere av valpene ender opp hos folk i nærheten, så man får fulgt med litt. Og at forvertstispa blir superbra, og at hun får mange bra valper. Den fantastiske

Posted Images

Grusomt søte små muldvarper altså, små tungene og "armene" rett i været! Er det noen størrelsesforskjeller på dem? Ser du noen adferdsforskjeller enda?

*hilsen nysgjerrig*

Imi er fortsatt liten, men han var også en av de minste ved fødsel. Kun 135 gram faktisk. Draumur var samme vekt, men har spist på seg litt fortere. Men prosentmessig har Imi alt lagt på seg over 100% av fødselsvekt så han er bare ikke så glupsk som sin lillebror som har spist på seg nesten 200% før han var 1 uke. :P

Nei kan ikke si at jeg ser så mye helt enda. Logi har lett for å snakke om at ting er teit, men så har han også spist på seg magevondt ett par ganger :lol: Skessa driver har beina ganske godt under seg iblandt og sleper seg ikke rundt, tiltross for veldig stor mage :P

Alle er glupske, veldig glupske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: Småhaiene! Og så lille ekstra-grådige Skessi da, kolikk-valpen..

Men du er ikke helt ditt ansvar bevisst unge dame - hadde vært veldig fint med vektene også sammen med ukesbildene!! (Men du kan få slippe å legge ved avførings- og tisse-frekvens, man er jo ikke urimlig heller!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: Småhaiene! Og så lille ekstra-grådige Skessi da, kolikk-valpen..

Men du er ikke helt ditt ansvar bevisst unge dame - hadde vært veldig fint med vektene også sammen med ukesbildene! (Men du kan få slippe å legge ved avførings- og tisse-frekvens, man er jo ikke urimlig heller!)

Helt alvorlig så har jeg unngått det pga en "viss" nederlender fikk hysterisk anfall og mente alle kom til å dø når hun fikk høre vekten på en av de. Og alle valpene kom til å bli kjempe små når de vokste opp, ikke kom til å ha beinbygning osv osv. Samme har mast på FB om det så for å ikke skape hysteri så har jeg bare gitt folk % økning. For det er faktisk det som teller :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er tydelige ører som peker i været på både bilder og videoer - særlig når de vralter på rygg og drømmer :cool:

:lol: Joda de står kanskje alt? Det er liksom ikke hunder enda syns jeg *flirer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 stk har åpnet øynene i dag, og det ser ikke ut som de andre er så veldig langt etter :wub:

10603908_10154458077490072_4699823749175

10498187_10154458077470072_5907518989308

Over helgen begynner det nok bli litt mer "liv og røre" i kassen. Arya "forlater" de mer og mer for å være sammen med oss andre, så til uken tenker jeg de flytter ned på stuen dagtid om alle har åpnet øynene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...