Gå til innhold
Hundesonen.no

Julekjole!


Ozzy
 Share

Recommended Posts

  • Svar 175
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Dette her er julekjolen min. http://shop.mango.com/NO/p0/mango/clothing/v-neckline-fitted-dress/?id=11083504_02&n=1&s=prendas.vestidosprendas&ident=0__1_0_1387658549050&ts=13876585490

Her er min julekjole! Kjempe førnøyd, alt brukt på julebord, skal ha den på julaften og nyttårsaften :Grin:

Dette ble min julekjole for i år

Posted Images

Det er kjempe vanskelig. Jeg er ikke noe kjolemenneske, men jeg har lyst til å ha en litt pyntet kjole i år. Har bare noen få helsvarte kjoler fra før, men har bestilt denne nå. Er egentlig veldig usikker på om jeg liker den, men fant ut at jeg bare må prøve og se. Den er mye mer pyntet enn kjoler jeg pleier å ha, samtidig er den ikke alt for "blingbling". Men får se hvordan den sitter på...

http://nelly.com/no/kl%C3%A6r-til-kvinner/kl%C3%A6r/festkjoler/soaked-in-luxury-110/zela-dress-230213-92/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, det evige spørsmålet. Jeg er skikkelig gjenbruksmenneske når det kommer til kjoler... På julefester blir det nok i alle fall denne:

970715_10201025395427706_1929293210_n.jp

Den har sånne gullknotter øverst rundt halsen også som ikke kom med på bildet. Kjøpt på Vero Moda i mai i år.

Jeg tror vi har lik! Den er døds fin! Jeg står mellom å bruke denne eller en rød kjole jeg har på julaften. Rød er jo mer julete, så kanskje spare den der til nyttårsaften eller noe? :) Det tenker jeg.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg ikke greier å gå nok ned i vekt før jul blir det denne: http://www.dresscode.no/products/sateng-drm-rd


Og går jeg ned i vekt blir det denne som ser tusen ganger bedre ut i virkeligheten enn på hu dama: http://www.hm.com/no/product/19196?article=19196-A

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror vi har lik! Den er døds fin! Jeg står mellom å bruke denne eller en rød kjole jeg har på julaften. Rød er jo mer julete, så kanskje spare den der til nyttårsaften eller noe? :) Det tenker jeg.

Ja, den er kjempefin :D Forhåpentligvis ser jeg litt mindre bollete i den ut nå enn det jeg gjorde da jeg brukte den sist (bursdagen min i midten av juni), siden badevekta fortalte meg at jeg er nesten 10 kg. lettere nå enn jeg var da :lol: Dersom du har rød kjole ville jeg brukt den på julaften, ja! Jeg aner ikke hva min julaftenkjole skal være...

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.dresscode.no/products/sateng-drm-rd

Og går jeg ned i vekt blir det denne som ser tusen ganger bedre ut i virkeligheten enn på hu dama: http://www.hm.com/no/product/19196?article=19196-A

Den første var griselekker! Jeg haaar såååå lyst på sånn! :o edit. Leste helt feil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den er kjempefin :D Forhåpentligvis ser jeg litt mindre bollete i den ut nå enn det jeg gjorde da jeg brukte den sist (bursdagen min i midten av juni), siden badevekta fortalte meg at jeg er nesten 10 kg. lettere nå enn jeg var da :lol: Dersom du har rød kjole ville jeg brukt den på julaften, ja! Jeg aner ikke hva min julaftenkjole skal være...

Jeg syns du så nydelig ut i den! :wub: Jeg virkelig elsker den typen kjole og topper med et lite "skjørt" rundt midjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et skap fult av kjoler, så burde strengt tatt velge en av de jeg har, mend et er jo ikke noe gøy :P

Jeg liker denne typpen kjoler http://www.hm.com/no/product/13489?article=13489-C#article=13489-A og likte denne, den var ikke overpyntet, og passer bra til julen vi skal feire. Men jeg har en lignende i sølv, og i sort og og og, så får se hva jeg velger å gjøre. Skal jo være med samboer på julebord med jobben hans i år, så da måååå man jo ha noe nytt og fint :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt denne i rødt http://www.ellos.no/ellos-fresh-spirit/kjole/362994?N=1z141puZ1z141sgZ1z141od&Ns=RankValue6|1&Nao=11 Den er kjempe fin og jeg er så fornøyd med den at jeg neste vurderer å kjøpe i en annen farge også :lol:

Ææ den var også gørrlekker!

Jeg har desverre ingen forslag/eksempel/tips til denne tråden annet enn å sikle.. mangler fortsatt julekjole selv :P *liste seg sakte ut og prøve å ikke gå berserk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ææ den var også gørrlekker!

Jeg har desverre ingen forslag/eksempel/tips til denne tråden annet enn å sikle.. mangler fortsatt julekjole selv :P *liste seg sakte ut og prøve å ikke gå berserk*

Enig :D og så er den på tilbud nå (det var den ikke når jeg kjøpte den) :banana-santa: Den er helt nydelig på om jeg får si det selv :Grin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg ikke greier å gå nok ned i vekt før jul blir det denne: http://www.dresscode.no/products/sateng-drm-rd

Åh, den var fin. Hvordan er størrelsene på de? Har lyst på den som er i svart :D

EDIT:

Har kjøpt denne også da, men vet ikke om det er helt riktig til jul, kanskje litt for kort?

t4vceh.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig bra for alle, for man får så fin figur og former :D

Jaa :D

---

Jeg synes denne fra BikBok er ganske fin også, men det er en helt ordinær bomullskjole og den er så hverdagslig. Fin til uformelle sammenkomster. Ser for meg at jeg kommer til å bruke den på nyttårsaften (hvor det blir middag hos svigermor og så sikkert kun meg og sambo som deler en flaske vin mens vi håper at valpens første nyttårsaften går bra). Meg med kjolen i midten, den slutter akkurat der bildekanten er.

1001827_10151470430037283_871067330_n.jp

Ser for meg at denne kan bli brukt på julaften (som tilbringes hjemme med familie). Meg til høyre, fotsid stroppeløs kjole.

263283_10200981260444359_34547548_n.jpg

Også har jeg jo denne, da. Den er stroppeløs og har masse paljetter og chiffonstoff, så spørs om jeg tør å bruke den på en fest. Men den er fin til de mer pyntede anledninger. Her til venstre, jepp med Mikael Paskalev i midten :P, før landsmøtebankett.

417644_10200611601603119_459584860_n.jpg

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det virkelig vanlig å pynte seg såpass at man tar på kjole på julaften? Trodde det var vanlig å bare være med familien da, jeg?

Kanskje jeg bare har en veldig avslappet familie, men det hadde bare blitt påtatt og rart om noen skulle pynte seg såpass på familiemiddag hos oss, men skal man noe annet før/etter er det jo noe annet. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det virkelig vanlig å pynte seg såpass at man tar på kjole på julaften? Trodde det var vanlig å bare være med familien da, jeg?

Kanskje jeg bare har en veldig avslappet familie, men det hadde bare blitt påtatt og rart om noen skulle pynte seg såpass på familiemiddag hos oss, men skal man noe annet før/etter er det jo noe annet. :-)

Vi pynter oss alltid, syntes det er stas, jeg :) Vi er ikke noe mer formelle om jeg kan si det sånn, familien vår er som en gjeng med 5-åringer på julaften :D Vi har formel 1-middag og løper til pakkene, men det er veldig stas å pynte seg syntes vi :) Det har liksom alltid bare vært sånn :P

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det virkelig vanlig å pynte seg såpass at man tar på kjole på julaften? Trodde det var vanlig å bare være med familien da, jeg?

Kanskje jeg bare har en veldig avslappet familie, men det hadde bare blitt påtatt og rart om noen skulle pynte seg såpass på familiemiddag hos oss, men skal man noe annet før/etter er det jo noe annet. :-)

Det er jo veldig vanlig å bruke f.eks bunad på julaften. Så ja, det er veldig vanlig :) De fleste syns jo også det er koselig og gjøre noe litt ekstra ut av en sånn dag :)

Har ingenting og gjøre med om familien er avslappet eller ei, vår familie er veldig uhøytidelig og avslappet, for å si det sånn. :lol: Hos oss pynter man seg til middagen, og så skifter man gjerne til noe annet under gaveåpningen. Hadde også en lang periode jeg aldri pyntet meg, gikk jo fint det også. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det virkelig vanlig å pynte seg såpass at man tar på kjole på julaften? Trodde det var vanlig å bare være med familien da, jeg?

Kanskje jeg bare har en veldig avslappet familie, men det hadde bare blitt påtatt og rart om noen skulle pynte seg såpass på familiemiddag hos oss, men skal man noe annet før/etter er det jo noe annet. :-)

I min familie har vi alltid pyntes oss :) Selv i fjor når jeg og samboer feiret aleine med hunden pyntet vi oss, og gjentar det i år også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi pynter oss alltid, syntes det er stas, jeg :) Vi er ikke noe mer formelle om jeg kan si det sånn, familien vår er som en gjeng med 5-åringer på julaften :D Vi har formel 1-middag og løper til pakkene, men det er veldig stas å pynte seg syntes vi :) Det har liksom alltid bare vært sånn :P

Samboers familie har også den tradisjonen med å pynte seg, personlig synes jeg jo det blir veldig merkelig da det kun var nærmeste familie, men er jo bare uvant for meg, alle skal såklart få lov til å ha den tradisjonen de vil. :-)

Red: Ja, ser visst ut som det er ganske vanlig, ikke noe negativt til det egentlig, bare at det for akkurat meg hadde blitt feil, men er jo vel som sagt bare fordi jeg ikke er vant til det selv. :-) Kommer ikke i joggebukse, men stivpynter meg heller ikke liksom, noe midt i mellom.

Kunne derimot ønske at jeg hadde et ordentlig julebord å dra på i år, for en anledning til å pynte seg opp, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er lat, slækk og kun i selskap med mamma, pappa og broder'n langt inne på fjellet, så det blir ikke noe fancy :P Vi pleier igrunn bare ha på behagelige klær og ha en koselig kveld med god mat og hyggelig musikk :) Tipper vi kommer til å fyre opp bål ute utover kvelden og, så da er det bare gode, varme uteklær som gjelder!

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...