Gå til innhold
Hundesonen.no

*Hemmelig Julenisse * Ønskelister


Symra&Pippin
 Share

Recommended Posts

Guest Christine

Etter å ha sittet på sidelinjen i to runder nå så MÅ jeg være med :D

Ønskeliste:

Neglelakk(ikke grønn og svart, men digger med mønster osv)

Tyggeting/godbiter til V(Han spiser dog ikke slike hvite tyggesaker)

Artig leke til V

Kommer ikke på noe annet, men kan si at jeg er 21 år, student, liker å gå på jakt, nylig flyttet hjemmefra. Blå og rosa er mine favorittfarger. jeg blir glad for absolutt alt da :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 59
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Yay! Jeg er med. Ønskeliste: - Liker sånne armbånd Khela liker. Linker til det samme bildet, jeg! Her. - Iskaffe, i pulverform - Vanter, får aldri nok vanter - Tyggeting til hundene - Leker

Så koselig! Vi er med :)

Blir glad for alt! Men likvel, på ønskelisten står:

- Kaffekort fra Wayne's

- Strikkede skjerf i duse farger

- L'Occitane håndkrem/produkter (kan være litt dyrt...)

- Skolesaker; blyantspisser, blyant, kulepenn

- Termokopp (tenk duse farger og enkelt design)

- Børste (Flat børste til langt hår)

- Teddy blir også glad for alt spiselig og andre hundeting :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@gråtass er du også pingvingal? DE ER SÅ KULE! :D

Jeg er også med :D

Hmm

Hårpynt, spesielt spenner med sløyfer ^.^

Pynteting, spesielt servietter og rammer. Veldig glad i duse farger, da spesielt blå, lilla, rosa og grønn. Blå er min absolutte favorittfarge.

Alt mulig med pingviner på :D

Sjokolade og godis, jeg er altetende. ; D

Ellers elsker jeg også overraskelser :)

(Har for tiden ikke hund)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønskeliste ja.

Jeg er ikke glad i pynteting, nips og slikt (ikke liker jeg å tørke støv, og det passer dårlig med allergisk hund da). Glutenallergiker, og spiser minimalt med sukker, så snop etc blir bare gitt bort her. Ikke drikker jeg kaffe, og nå har jeg te en god stund framover. Jeg bruker av naturlige årsaker ikke noe til å sette opp håret med, sminke og neglelakk da. :lol:

Siden det skal pakkes opp på julaften, og ikke får seg en omgang i fryseren, så ønsker hundene mine seg leker. De må tåle litt, være vaskbare og ikke av stoff. Og de vil helst da ha en leke hver da, så de kan pakke opp selv.

Ønsker meg slike vanter uten fingre, og som går litt opp over håndleddene. Typ sånn her eller liknende. Gjerne hjemmestrikka om noen har lyst og kan (jeg kan ikke strikke en grytelapp engang!) Er glad i grått, sort, blått, klar oransj, rødt og jeg har ikke store hender (typ ca M i størrelse).

Luer med kult motiv. Jeg har en T-Rex lue jeg bare digger. Men de må være tett strikket eller fôret, slik at det ikke blåser gjennom den på ørene.

Fine notatbøker i størrelse A5 format, spiralblokk. Helst ulinjert. Gjerne med slike skilleark.

Jeg har slike krukker som jeg oppbevarer forskjellige tørrvarer i (ris, pasta, linser, bønner, quinoa etc etc). Skulle hatt noen fine lapper el.l. å feste på lokkene som jeg kunne skrive på hva de inneholdt in case jeg får alzheimer.

Gode, gamledagse polvotter! Gjerne brukte om de er i bra stand.

Pizzahjul i plast el.l. Ikke metall siden den skal brukes på ting som er av metall.

Måleskjeer som tar 1 ml. Dvs kryddermål. Mine er forsvunnet et eller annet sted. :getlost:

Ellers blir jeg glad for det meste. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en hel haug dyr- hunder, katter, kaniner, marsvin, hamstere, ørkenrotter, fugler, fisker osv. Ellers driver jeg ikke med noe spesielt.

Ønsker meg ikke te, kaffe eller julepynt.

Ønskeliste:

Kattehalsbånd med sikkerhetslås (sånn som går opp hvis man drar i det)

Skåler i str hamster

Kul akvariepynt

Oxbow Simple Rewards

Strikka sokker i str 41+

Strikka votter til en med laaaaaange fingre

Vanlige kule sokker i str 41+

Øredobber (vanlige, ikke sånne som henger)

Cupcakeformer av god kvalitet, cupcakepynt

Rosa kjøkkenting

Gave med mening

Neglelakker! Gjerne Essie. Sort, rød, jordfarger, mørk lilla, lys lilla.

Skåler

Kopper/krus (mummikopper?)

Godteri, ikke sjokolade med merkelig fyll

Dusjsåpe

Duftlys

Telysholdere

Leppomade! Liker fruktlukt, ikke kokos etc

Kule kjøleskapsmagneter

Refleks til hundene (en rottisstr, en bordercolliestr og en chi)

Hårstrikker

Den vil sikkert bli noe redigert frem til 20 nov.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg blir med :)

Hundene blir glad for det meste av godis. Prøver å unngå mørkt kjøtt pga dalmisen, gris eller fisk går fint. Av leker er alt som kan kampes om morsomt, enda bedre om det er noe pels på leken. Holder på med utstilling, LP og spor. Chili hvisker meg i øret at hun er lei av å fryse på ørene, så gjerne tips om hvor eg kan finne ørehette/nakkebeskyttelse til frk Dalmis.

Eg aner ikke hva eg skal ønske meg... Men kan fortelle litt, så kanskje det går å finne noe som kan treffe blink :) Eg er straks 30, og holder en del på med håndarbeid, strikker, vever, spinner og syr. Pluss en del annet :P Liker å prøve nye teknikker og metoder. Ønsker meg ikke pyntegjenstander, og drikker ikke hverken kaffe eller te. Av farger er turkis, svart og flaskegrønn noen favoritter. Har ellers langt hår, og er storforbruker av hårstrikk uten metall på. Deler også hus med en katt.

Ble litt tynt dette, men håper det er bra nok :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også være med!

Jeg ønsker meg øyenskygger i jordfarger/mørke/duse/ farger (ikke spreke farger mao).
Ting man kan sette opp håret med, fine spenner, strikker med pynt osv.
Duftpinner til å ha på badet
Fin juletrepynt
Pannebånd som ikke klør og som det ikke blåser igjennom (sort/grått/mørke lilla/beige)
Brødformer
Scrapping stæsj (trenger alt! Klistremerker, ark, stempel, sånn som kutter mønster og former)

Reflekser

Jeg har ellers en Collie/lapphund mix som elsker alt av leker og spiselige saker. Har også en datter (som er 7 mndr til jul). Jeg drikker ikke kaffe og har alt for mange skjerf :) Er alt for glad i godteri.

Fint om hintet ikke er for vanskelig, for jeg er ikke så god på grubling :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønskeliste: Jeg flytter i nytt hjem første uka i desember så alt til hjemmet er ønskelig, fra kjøkkenredskaper til pyntegjenstander. Tanken er grå grunnfargn i stuen og spice opp med limegrønt. Foruten det har jeg en liten korthåret collie bebis som digger tyggeting som griseøre osv. Selv ønsker jeg meg selvpleieprodukter av alle sorter. Egentlig er jeg veldig åpen for alt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEG ER MED :lol:

..men så var det hva vi ønsket oss da..

Ludvig ønsker seg nok en kosebamseleke da han mener jo fler jo bedre. Ellers takker han gjerne ja takk til tyggesaker, men husk at fyren er 4-5 kg. så alt etter måte. Oksepenis er faktisk en favoritt, dog veldig ekkelt. :P

Jeg blir kjempeglad for vanter, skjerf, en god bok (ikke sci fi), SÅNNE SURE PÆRESNOP, alt med Buddha på, et koselig "Velkommen" skilt til nye leiligheten.. :innocent: Om det er noe du mener jeg bør ha, enten om det er ting til kjøkkenet eller bikkja, så tar vi imot med åpne armer :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, tenke tenke!

Jeg blir glad for en god bok, har lenge ønsket meg noe mer av Khaled Hosseini (ikke kite runner, den har jeg), eventuelt andre gode bøker. Krim er kjedelig, men ellers tilnærmet altetende :)

Gode og varme vanter som funker til hundeaktiviteter :)

Godteri blir tatt imot :)

Hunden liker tyggeting, men ikke så glad i grise/okse/ører/haler. Glad i dentastix. Glad for leker, han er veldig glad i bamser :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære julenisse,

jeg har vært veldig snill pike i år, jeg lover! :innocent:

Jeg er student og langt over gjennomsnittlig glad i dyr, fra smått til stort. Har dessverre ingen morsomme dyresamlediller som noen av de andre her inne, men hvis jeg skulle begynt med slikt så måtte det blitt høns, sauer eller geiter tror jeg.

Har en stadig mangel på sokker, og liker gammeldagse fotorammer. Sier gjerne ja takk til julepynt (minus engler og religiøse symbol). Liker sånn typisk gammeldags julepynt, og er ellers ganske sikker på at vi har manko på norske flagg på juletreet. Alltid trivelig med telys/kubbelys for bruk i julen.

Jeg drikker ikke te eller kaffe så det er greit å styre unna.

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønskelise er så vanskelig! Får bare notere det jeg vet vi egentlig mangler...

Tobent dyr blir utrolig glad for:
- Ullsokker/-lester og -votter, gjerne sånne hansker som kan brettes over til votter (godisvotter). 40, strl L.
- Alt av Greengate er fantastisk! Servietter, krus, kopper, vesker, tallerkener, mugge, skål, beholder (kan dog være litt dyrt).
- Bøker. Bøker. Bøker. Trenger slett ikke være nyinnkjøpt! Bare ikke krim, med unntak av Sir Arthur Conan Doyle.
- Stilig notisbok i antikkstil med trekk (ikke bare papir- eller plastikkcover) ikke nødvendigvis med linjer.
- Ordentlig penn med særpreg.
- Øredobber som ikke dingler.
- Søtt deksel til iPhone 5, ikke hardplast
- The Body Shop-produkter i sjokolade, kokos, tea tree
- Spesialønske, apportbukk til nøkkelknipe.
- Sjokolademons av rang! Noe som antakelig kompenserer for manglende smakssans for annet godis :P

Firbente dyr blir utrolig glad for:
- Tyggeting! Valpis kan dog ikke spise ting som flaker eller er små nok til å sette fast i halsen. Matmor er heller ikke svær begeistret for tørrfesk, uansett hvor nordlending hun er. Tissefant, muskel, sener, bein, marg, ører, hud osvosv.
- Godbiter, Natures Menu er en klar favoritt.
- Refleks (border collie og cocker)
- Gamle dekken/dresser noen vil bli kvitt (45-60cm)
- Bringkobbel og løsbitt hvis noen har liggende og slenge
- Kong
- Potesokker
- Laminerte rally-skilt
- Lett sporline
- Rutebånd!
- Enkeltfargede eller med refleks bånd og halsbånd (halsbånd strl 30-40cm og 35-45cm)
- Kam som fjerner løse hår. Border collie, moderat langhår.
- Brikker med navn og mobilnummer (Keo og Bonnie, mobilnummer på 1881 :P)
- Biltema nøkkelhank-lys
- Sperrebånd/ringbånd (finnes også på Biltema)
- Ball med snor, pipeleker, myke draleker

Vi ønsker heller å arve ting, enn at julenissen må handle. Spesielt hundeutstyr! Forfatning er ikke så viktig! :ahappy:
Forøvrig er jeg en jente på 19år, mine dager går på å være utendørs pga. jobb og skole med hund. Liker litt sånn gammel-hvit stil og antikke detaljer. Er stor i størrelsen, så klær er ganske vanskelig. Trener aktivt lydighet, rally og bruks med begge tasseladdene. Umm, ja. Det ble litt av en liste alikevell, må vell ut å handle! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke til å redigere, må legge til en ting til!

Ønskeliste-ish

- Glad i lilla-, burgunder-, brune-, turkise- og sølvfarger

- Liker godt slike armbånd

- Røkelse (IKKE rose, vanilje eller mynte) - foretrekker pinner, men har brennere/holdere til alt

- Samler på morsomme/stilige/fine krus

- Øyenskygger (jeg har blå øyne og veldig lys, nordisk og kald hudtone)

- Garn

- Kule t-skjorter/topper, str M

- Alt som har med hund å gjøre :rofl:

- Chunky skjerf

- Liker ikke te, og vil helst ikke ha noe søtsaker/godis. Khela kan gjerne få noe godis, da :) (lett å dele opp eller veldig små biter)

- Jeg samler på løveting! Figurer, bilder, osvosv. Alt som har med løver å gjøre :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker:

Ullhansker/votter

Ull sokker(gjerne tykke, ikke strikka)

Kul lue/pannebånd(yndlingsfarge lilla, men liker knall farger)

Neglelakker

Øyenskygger

En god mascara(svart)

Duftlys

Sort enkelt belte

Tyggebein(alt mulig, gjerne noe som varer mer enn to minutt)

Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje lurt å lage ønskeliste selv også? :P

- spennende god te

- topper i sort og hvitt er forbruksvare her, str XS

- sokker i fine farger og morsomme mønster/motiver, str 34 - 36

- negllakk, liker ikke gul og oransje

- alt som har med sjiraffer og gjøre! fineste dyret i verden :wub:

- vanter, helt basic svarte vanter

- vanter som funker til trening av hund på vinteren

- stilige smykker (har ikke nikkelallergi)

- ullboxer, vet Pierre Robert har det

- ikke ting til huset, jeg er veldig kresen og bestemt på hva som skal inn her :P

Leo ønsker seg:

- dentastix

- løsbitt

- morsome leker

- om noen har iq-leker liggende å slenge sier han ja takk til det

- sånn biteskinn eller hva det nå heter, sånn han kan henge fast i med kjæften sin :P

- targetstick

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og er med! :D

Ønsker:

- Te

- Kjøleskapsmagneter (spesiele, ikke sånne kjedelige vanlige)

- En kul strikket lue (må ikke være klø garn :P )
- Strikkesokker, str 37 men har elefant legger, så greit om de er stor i "leggen" ( :P )

- evt kattesnop eller leker til kattene mine, de er ikke spesielt kresen på snop.

- Ting til å få hår vekk fra sofa, klær osv

- Elsker lilla , så lilla ting, klær og slikt tar jeg gjerne imot.. (str L - XL i klær)
- ELSKER iste
- Morsomme sokker str 37

- Bøker lignende Fifty Shades (Har fifty shades og Bare for deg )

- Scrappe ting

Ja nå gir jeg meg :P Blir også velidg glad for overraskelser, men helst ikke nips... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min ønskeliste - huff, vanskelig...

Jentene ønsker seg alltids noe å tygge på.

Jeg ønsker meg...

- Ny snor til å feste nøkkelhanken min (jobb) på, gjerne noe outrert med masse bling eller glorete harry :lol:

- Snusereffekter

- Fine små kliper eller spenner jeg kan feste panneluggen unna i

- Luer, skjerf, votter (sterke, kalde farger)

- Nisselue :D

Edit: Tynne ullsokker!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmmm

Jeg er glutenallergiker og spiser ikke sukker så godis ol er egentlig litt utenfor boksen :PDenne iherb sjokoladen er dog knallgod. Drikker heller ikke te eller kaffe.

Pi elsker egentlig alt men trenger lite :lol: hun blir sikkert glad da,for noe. Hun får bare natursnacks og ikke pedgree jumbone ol for da blir magen dårlig.

Ellers ønsker jeg meg nytt minnekort CompactFlash (dog litt dyrt, men kanskje noen har et brukt? :D ), jeg skulle gjerne hatt en liten eske til å kunne ha medisiner og sånt på kjøkkenet, evnt krukke ol. Jo! vi ønsker oss en goood klosaks, som er skarp! helst ikke giljotin.

Ønsker meg også metallboller til kjøkkenet. Drikker ikke kaffe eller te. Servietter sånn ikke de ikea serviettene vi har :lol:

Pi hvisker at hun ønsker seg en børste til å børste av løse hår ol.

Også kom jeg på, en pen skål til småpenger. Ellers er jeg nok glad for det meste men ekstremt uoppfinnsom idag :P

Alt med corgi og kelpie er KULT!

trenger også mer klikkere siden jeg roter bort alle :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjjaaaa hva skal en ønske seg?

Fortsatt mye ute og glad i friluftsting!

Jaktting er alltid en slager.

Drikker ikke mye Te og spiser ikke mye godteri, glad i sjokolade dog men prøver å spise minst mulig :P

Røkelse er også en slager :)

Kua er glad i varme gensere, hun er 30 cm i ryggen.

Jeg tar mye tog fortiden, og ellers jobber jeg stort sett. Nei dette var vanskelig!
Jeg er ikke vanskelig og glede, og setter også pris på hjemmelaget! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Setter pris på hjemmelaget i all form og farge :D Spiser ikke godteri eller noe med mel/sukker i. Hundene får bare rå bein som snacks. Setter pris på pynteting til hjemmet, ullsokker, glad i neglakk, stearinlys med lukt(mmm vanilje!) liker hundeeffekter, kjøleskapmagneter hadde vært kult :D

Men setter pris uansett hva det er egentlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ups, må man ønske seg allerede??

Hmm.. Bruker ikke neglelakk/smykker osv, så det utgår - men kanskje en baggy lue om den hemmelige julenissen er flink til håndarbeid? Eller tynne votter, helst ull (klør sjeldent av noe som helst) men bomull er vel så bra. Når det gjelder størrelse er jeg er tjukk i hodet, men har små hender (strl S) :lol: Hvis vottene i tillegg er sånne til å brette unna med vanter under så hadde det vært perfekt! Gjerne så enkelt som mulig, kanskje grå? Eller et skjerf? Trenger ikke være stort, for vil helst kunne lukke jakka uten at skjerfet blir hengende nede på magen.

Foxy ønsker seg alt av snacks; ører, haler, muskler, dentastix - men veldig gjerne tørket kjøtt som kan brukes til godbiter (fisk er storfavoritt!). Hun ønsker seg også sånn halv-refleksvest (str. S/M, veier ~19 kg) og håndkle i microfiber (trenger ikke vært stort).

Det var egentlig det jeg kom på etter å ha vridd hodet ganske lenge, men jeg trenger alt og ingenting, så uansett hva som dukker opp settes pris på! :flowers:

edit: inspirert av Alzenas nedi her, så ønsker Foxy seg frisbee!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker meg:

- Strømper str 36

- Pukka te

- Chai sirup

- Chai te i løsvekt

- Mørk sjokolade

- The Man Who Mistake His Wife For a Hat

- Sankta Psyko

- The Map of Time

- Ullvotter str S

Eine ønsker seg:

- Nye leker til bruks og lp treninga. Han liker ball, både med og uten pip, og diverse drakampleker (ull er favoritt).

Max ønsker seg:

- Morsomme leker

Ellers kan jeg si at det er en hel del matvarer jeg ikke tåler, så mørk sjokolade er vel det egentlige som er sikkert. Jeg liker ikke nips og naps.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...