Gå til innhold
Hundesonen.no

*Hemmelig Julenisse * Ønskelister


Symra&Pippin
 Share

Recommended Posts

Ønskeliste ja.. Ops ;)

- Jeg ønsker meg ullsokker, for jeg fryser alltid på beina og alle ullsokkene mine begynner å bli slitte.

- Jeg er glad i sjokolade, uten for mye dill i (nøtter er ok, frukt ikke :P ), melkesjokolade-ish :)

- Hundene er alltid glad for godter, men helst da i både stor og liten størrelse. Den lille hunden har sinnsykt god tid når hun spiser sånt, den store sluker ting på kortest mulig tid.

- Drikker grønn te i poser, med sitron, mint eller mandarin

- Minnekort til nettbrettet (Samsung Galaxy tab3)

- Duftlys, veldig glad i vanilje

For eksempel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 59
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Yay! Jeg er med. Ønskeliste: - Liker sånne armbånd Khela liker. Linker til det samme bildet, jeg! Her. - Iskaffe, i pulverform - Vanter, får aldri nok vanter - Tyggeting til hundene - Leker

Ønskeliste herfra:
Alt som har springere på seg! Magneter, dekaler (siluett), nøkkelringer, og whatnot. Gjerne gamle "postkort" bilder, og lignende, som kan rammes inn og henges opp. Klassisk engelsk springer is the deal.

Ullsokker (str. 38/39)
2x Ringperm, gjerne en i lilla, med plastlommer (noen som forstår hva jeg mener?)
Retrieverkobbel, helt enkle, vanlige, gjerne enten lilla/sorte/brune/rosa.

Skåler, slike som denne, i strl 500 ml, og èn i den største størrelsen.
Bæsjeposer, svarte, type "Smart", sånn som de har på matbutikken

Tørkede tyggeting til hundene, type naturlige ting. (Ører, haler, pæreiser etc.)

Boksåpner!
Hetter, type sånn her. Disse også gjerne lilla.
Klikkere, standard. (Type plastfirkanter, med metallplate "inni".)
Refleksdekken, størrelse springer.
Håndkler, størrelse badehåndkler.
Tegning av hundene (Kix, Malle, og nyeste innskudd, Walker - bilder kan sendes/finnes her på sonen/facebook)
Hvite bilderammer, alle størrelser
Kubbelys, hvite, beige, brune, rosa, grå.

Heklede kosedyr/søte ting! (Les: Ugler.)
IFA. Jeg elsker IFA.
Kopper! Jeg ønsker meg ubeskrivelig mye en kopp med springer på. Da hadde jeg dødd av lykke.

Ellers: 20 år, student, jeger, glad i kaffe, glad i øl, og kald på føtter/hender hele døgnet. Glad i å være ute, og koser meg med å hekle litt i ny og ne. Ikke spesielt spennende, i grunn. Blir glad for hva som helst altså!

Edit: Alt av friluftsartikler er hjertelig velkommen hit!

Endret av Jankaa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi seee...

Jeg er fortsatt opphengt i røkelsespinner og duftlys, absolutt alt av sjokolade sålenge det ikke er mørk sjoko.

Smykker (sølvfarga) Hvit neglelakk, hårstrikk, en litt lengre singlet i sort/hvit (Str M), leggvarmere i S hadde også vært kjekt! Pynteting med Whippet/Greyhound på hadde også vært kanon :)

Hundene hadde garantert blitt glade for frisbie, mor også, forsåvidt :D

Ellers liker de det meste, men bamser mangler kjapt et øye eller en fot. Griseører, grisehaler, dentastix og alt som kan spises er de glade for :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med! Litt om meg, og mine interesser:

Jente, 23, veterinærstudent som basically tenker på dyr og politikk 24 timer i døgnet. Fryser alltid på hender og føtter, så ullsokker/ullvotter er fiint. Liker turkis og lilla. Elsker garn. Har alt for lite pynteting (og ønsker meg ting i turkis og lilla). Liker ikke godteri/sjokolade sånn ekstremt mye, men elsker te. Liker ugler og griser.

EDIT: Og så er jeg hundeløs for øyeblikket. :)

Innser at jeg ikke har skrevet størrelser. Jeg har veldig, veldig små hender, og små føtter (størrelse 35-36).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønskeliste ja.. Ops ;)

- Jeg ønsker meg ullsokker, for jeg fryser alltid på beina og alle ullsokkene mine begynner å bli slitte.

- Jeg er glad i sjokolade, uten for mye dill i (nøtter er ok, frukt ikke :P ), melkesjokolade-ish :)

- Hundene er alltid glad for godter, men helst da i både stor og liten størrelse. Den lille hunden har sinnsykt god tid når hun spiser sånt, den store sluker ting på kortest mulig tid.

- Drikker grønn te i poser, med sitron, mint eller mandarin

- Minnekort til nettbrettet (Samsung Galaxy tab3)

- Duftlys, veldig glad i vanilje

For eksempel :)

Jeg bruker 37-38 i ullsokker :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker:

Ullhansker/votter

Ull sokker(gjerne tykke, ikke strikka) (Str. 36-38)

Kul lue/pannebånd(yndlingsfarge lilla, men liker knall farger)

Neglelakker

Øyenskygger

En god mascara(svart)

Duftlys

Sort enkelt belte

Tyggebein(alt mulig, gjerne noe som varer mer enn to minutt

)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeeeeg beklager at denne kommer så sent. :lol: Oh well! Jeg ønsker meg:

Te! Gjerne litt spennende, obskur te. Vanlig svart te med tilsatt smak har jeg nok av, men sånn fancy-schmansy te er moro. Løsvekt går fint.

Neglelakk. Jeg digger gøye farger, men ikke sånn KJEMPElyse som gul og rosa.

Øyenskygge i litt mørke farger - jeg har ingenting sånn noenlunde mørkt og nøytralt, det er enten lyst eller grønt og blått :lol:

Hvis du er en sånn som lager ting - vanter, votter, lue eller skjerf. Jeg er veldig glad i mørkegrønn, og det står fint til det røde håret mitt. :D Jeg er helt ... vanlig i størrelsen. :lol: Størrelse 39 i beina hvis du skulle finne på å strikke sokker. I så fall må de gå minst opp til midt på leggen.

Superdupergodbiter til Kuro. Han er kresen, og vil helst ha dem litt myke. De må også lukte godt (...i hans nese, ikke nødvendigvis vår).

Egen leilighet. (Hva da kravstor, skjønner ikke hva du mener :whistle: )

Hvis du har en bok som du mener folk MÅ lese, så ønsker jeg meg den :ahappy::lol:

Tja... Det var det jeg kom på. Ellers blir jeg også veldig glad for overraskelser. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver på nytt da, siden min er borte :(

Student. Ikke hund i det daglige.

Ingen spesielle ønsker, proppfull leilighet, så ikke pynteting. Kommer min hemmelige venn på noe som er praktisk for en student som jeg muligens ikke har er nok ikke det så dumt ;) Øhh, ja....... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...