Anette Skrevet 20. Desember 2013 Rapporter Skrevet 20. Desember 2013 Får håpe pakkene deres blir på posten lenge nok da Siter
Guest Christine Skrevet 20. Desember 2013 Rapporter Skrevet 20. Desember 2013 I dag lå det en tung pakke i postkassa mi! Jeg kjenner jeg allerede sliter med å la være å åpne den før tirsdag, men til ære for den som har sent meg pakken så skal jeg la vær Har lagt den veldig utilgjengelig for meg selv, så får vi håpe de neste dagene går fort Siter
AnnChristin Skrevet 20. Desember 2013 Rapporter Skrevet 20. Desember 2013 Er jo 14 dager de ligger på postkontoret, så har man ikke fått de i dag er det jo 14 dager fra mandagen av, så blir jo tiligmed den 6 januar! Siter
Ingvild Skrevet 20. Desember 2013 Rapporter Skrevet 20. Desember 2013 Har fått pakkelapp! Sent from my iPhone using Tapatalk Siter
Guest Jonna Skrevet 20. Desember 2013 Rapporter Skrevet 20. Desember 2013 naboen har vist hentet pakke via telegraf (også kalt PM) da jeg savnet pakken min i posten. Pakkelapp har faktisk aldri dukket opp, men er nå trygt hos naboen. (Så får jeg finne metoder for å få vite hvem det er via nabo) Siter
Justisia Skrevet 20. Desember 2013 Rapporter Skrevet 20. Desember 2013 Jeg hadde et blÅndt øyeblikk i dag da jeg hentet pakken på posten. Yey, ikke vrient å gjette hemmelig venn, er jo Kaja. Hun står jo som avsender. *dunk dunk dunk* 7 Siter
Cattn Skrevet 20. Desember 2013 Rapporter Skrevet 20. Desember 2013 Yeyy!! Jeg har fått pakke!! Måtte legge den pent fra meg da noen plutselig sto å kneip litt voldsomt på den! Hihi 1 Siter
Ozzy Skrevet 20. Desember 2013 Rapporter Skrevet 20. Desember 2013 Har fått pakke! Og jeg holdt på å KLIKKE på samboeren! Gav han pakken og ba han åpne den og se om det var pakket inn. Så åpner han den, og ser på meg litt rart og spør "Hvem er det som har gitt Ozzy et nytt halsbånd a? " Herregud så sur jeg blei! Han skulle jo for f*** ikke si det!! Fy søren altså! Han tulla bare da, heldigvis. 5 Siter
SFX Skrevet 20. Desember 2013 Rapporter Skrevet 20. Desember 2013 naboen har vist hentet pakke via telegraf (også kalt PM) da jeg savnet pakken min i posten. Pakkelapp har faktisk aldri dukket opp, men er nå trygt hos naboen. (Så får jeg finne metoder for å få vite hvem det er via nabo) Jeg har vel ratt blitt kriminell også, som signerte med noen kråketær som kan være navnet ditt (jeg aner jo ikke hvordan du signerer noe). Men når de ikke ber om legg på posten for å sjekke bilde og signatur, kan de bare ha det så godt Jeg blir kanskje aldri signaturforfalsker, men skuespiller med pokerfjes og overbevisende forestilling har jeg på CV'en. 2 Siter
SiriEveline Skrevet 20. Desember 2013 Rapporter Skrevet 20. Desember 2013 Veldig spent nå! Gleder meg sykt til å åpne gaven (som er mottatt of course). Tenk, bare helgen, to jobbdager og så er julaften her! Siter
Ozzy Skrevet 20. Desember 2013 Rapporter Skrevet 20. Desember 2013 Trooor jeg huska alle i ønskeliste tråden. For alle som er med har vel skrevet der? Pippin&Smyra Margrete Tabris Alvira Khela Raksha JeanetteH laikamor LinL borderen MegaMarie Plutte Justisia Ingvild Bananen Enits Ozzy Djervekvinnen SFX Nemi ida Nymeria Gråtass Malinka Aya Christine Martine_Teddy Susselussa Nirm Paranomia Ingidano Charleen SiriEveline Absolute Entertainer Aslan Marie AnnChristin Bones maysofie Ane Krilo Cattn Line AnetteH Kaja Lill marjea Poter Tone S 2ne Jankaa Alzenas Tinkie HHC Siden jeg har fritidsproblemer og irriterer meg over at det ikke var noen liste så lagde jeg en. Men jeg er trøtt så hvis noen vil ha den alfabetisk så må dere gjøre det sjøl! 10 Siter
Krilo Skrevet 20. Desember 2013 Rapporter Skrevet 20. Desember 2013 Trooor jeg huska alle i ønskeliste tråden. For alle som er med har vel skrevet der? Pippin&Smyra Margrete Tabris Alvira Khela Raksha JeanetteH laikamor LinL borderen MegaMarie Plutte Justisia Ingvild Bananen Enits Ozzy Djervekvinnen SFX Nemi ida Nymeria Gråtass Malinka Aya Christine Martine_Teddy Susselussa Nirm Paranomia Ingidano Charleen SiriEveline Absolute Entertainer Aslan Marie AnnChristin Bones maysofie Ane Krilo Cattn Line AnetteH Kaja Lill marjea Poter Tone S 2ne Jankaa Alzenas Tinkie HHC Siden jeg har fritidsproblemer og irriterer meg over at det ikke var noen liste så lagde jeg en. Men jeg er trøtt så hvis noen vil ha den alfabetisk så må dere gjøre det sjøl! Takk Ozzy Både Kaja og jeg har litt mye å gjøre om dagen 2 Siter
Nirm Skrevet 20. Desember 2013 Rapporter Skrevet 20. Desember 2013 Lister skal være alfabetiske da!!! 6 Siter
Kaja Skrevet 21. Desember 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 21. Desember 2013 har dødsmye å gjøre og datan er ødelagt. Prøvde å lage liste via tlf men gav opp:p får ny data på julaften så tenkte å fikse da, takk Ozzy! 1 Siter
Ozzy Skrevet 21. Desember 2013 Rapporter Skrevet 21. Desember 2013 Lister skal være alfabetiske da!! Gjør det sjøl! Siter
Nirm Skrevet 21. Desember 2013 Rapporter Skrevet 21. Desember 2013 Gjør det sjøl! Eneste grunnen til at jeg ikke har gjort det er at jeg ikke har nett på dataen min fortsatt. Hvordan kan dere overleve uten å ordne slikt alfabetisk????? 1 Siter
Ozzy Skrevet 21. Desember 2013 Rapporter Skrevet 21. Desember 2013 Eneste grunnen til at jeg ikke har gjort det er at jeg ikke har nett på dataen min fortsatt. Hvordan kan dere overleve uten å ordne slikt alfabetisk????? Fordi det var stress nok å skrive ned alle de som hadde skrevet i ønskelistetråden vel! Siter
Nirm Skrevet 21. Desember 2013 Rapporter Skrevet 21. Desember 2013 Fordi det var stress nok å skrive ned alle de som hadde skrevet i ønskelistetråden vel! Men likevel!!! Det er en grunn til at alfabetet ble oppfunnet!!!! Siter
Ozzy Skrevet 21. Desember 2013 Rapporter Skrevet 21. Desember 2013 Men likevel!! Det er en grunn til at alfabetet ble oppfunnet!! Ja alfabetet ble funnet opp så alle lister kunne stå i alfabetisk rekkefølge. Siter
Nirm Skrevet 21. Desember 2013 Rapporter Skrevet 21. Desember 2013 Ja alfabetet ble funnet opp så alle lister kunne stå i alfabetisk rekkefølge. Seffe. Ellers kunne de jo stått i uorden... 1 Siter
marjea Skrevet 21. Desember 2013 Rapporter Skrevet 21. Desember 2013 Absolute Entertainer Alvira Alzenas Ane AnetteH AnnChristin Aslan Aya Bananen Bones borderen Cattn Charleen Christine Djervekvinnen Enits Gråtass HHC ida Ingidano Ingvild Jankaa JeanetteH Justisia Kaja Khela krilo laikamor Lill Line LinL Malinka Margrete Marie marjea Martine_Teddy maysofie MegaMarie Nemi Nirm Nymeria Ozzy Paranomia Pippin&Symra Plutte Poter Raksha SFX SiriEveline Susselussa Tabris Tinkie Tone S 2ne .. værsegod @Nirm 12 Siter
ToneS Skrevet 21. Desember 2013 Rapporter Skrevet 21. Desember 2013 2ne må være øverst (tall kommer før bokstaver) Gleder meg til julaften! Ikke mange dagene igjen nå! :Grin: 3 Siter
Malinka Skrevet 21. Desember 2013 Rapporter Skrevet 21. Desember 2013 Pakken er kommet i kofferten og snart drar vi på juleferie! Siter
Ingidano Skrevet 21. Desember 2013 Rapporter Skrevet 21. Desember 2013 Pakken kom i posten i dag Siter
Recommended Posts