Krilo Skrevet 18. Desember 2013 Rapporter Skrevet 18. Desember 2013 jeg sendte lørdag hundegodt pakke og var fremme mandag. så gikk ganske fort Men dere er bedrift? Vet at bedrifter ofte blir raskere behandlet enn private, i hvertfall her i byen men hvordan er det med de som ble sendt på mandag da mon tro? Litt utålmodig Siter
Aslan Skrevet 18. Desember 2013 Rapporter Skrevet 18. Desember 2013 Tipper pakker bruker ca en uke om de ble sendt mandag, det er jo en grunn til sendefristen, det er siste garanti for å få frem pakkene før julaften Blir spennende fremover Ingen pakke her enda.. Og gleder meg til min hemmelige venn får sin pakke og kan åpne den Siter
Raya Skrevet 18. Desember 2013 Rapporter Skrevet 18. Desember 2013 Jeg er super spent på om min venn liker pakken! også kløør jeg i fingrene etter å åpne pakken jeg har fått, men jeg er sterk! x) Også blei hintet mitt kjempe teit, tror jeg.. Siter
marjea Skrevet 18. Desember 2013 Rapporter Skrevet 18. Desember 2013 Posten garanterer vel at pakker sendt senest 16. desember skal være fremme innen julaften? Jeg vet at post-i-butikk her hos meg generelt er treige, og der tar alt en ekstra dag. Så hvis det egentlig skulle tatt to dager å sende en pakke fra meg, så vil det via den drittbutikken ta tre dager - og sånn kan det vel hende at er flere steder? Og så kommer det an på om pakken får komme i postkassen, eller om de må sende en hentelapp - som i mitt tilfelle gjør at ventetiden forlenges med 1-2 dager.. Siter
Anette Skrevet 18. Desember 2013 Rapporter Skrevet 18. Desember 2013 Men dere er bedrift? Vet at bedrifter ofte blir raskere behandlet enn private, i hvertfall her i byen men hvordan er det med de som ble sendt på mandag da mon tro? Litt utålmodig Nei sendte som privat :-) fikk tilbakemelding fra tre stk om at alle var fremme mandag. Sendte før fristen lørdag. Så burde jo ikke ta all verdens tid. Spent jeg!!! 1 Siter
AnnChristin Skrevet 18. Desember 2013 Rapporter Skrevet 18. Desember 2013 Min var poststempla 12 (eller var det 14'ende), fikk den på mandagen! Siter
Guest Gråtass Skrevet 18. Desember 2013 Rapporter Skrevet 18. Desember 2013 Nei sendte som privat :-) fikk tilbakemelding fra tre stk om at alle var fremme mandag. Sendte før fristen lørdag. Så burde jo ikke ta all verdens tid. Spent jeg!! OT: men da har du vært heldig, for posten henter ikke pakker på lørdag fra post i butikk hvertfall. Siter
Khela Skrevet 18. Desember 2013 Rapporter Skrevet 18. Desember 2013 Ooooh, det er jo et pittelite hint utenpå pakken min også jo. Så nå funderer jeg noe helt forferdelig 1 Siter
Anette Skrevet 18. Desember 2013 Rapporter Skrevet 18. Desember 2013 OT: men da har du vært heldig, for posten henter ikke pakker på lørdag fra post i butikk hvertfall. Postkontor :-) Siter
SiriEveline Skrevet 19. Desember 2013 Rapporter Skrevet 19. Desember 2013 Men atte, eller så ville jo Kaja visst hvem som er hennes hemmelige venn, så det er jo egentlig bare logisk Så kult det hadde vært om Kajas venn fikk beskjed om å skrive Kajas adresse! Da hadde vedkommende måttet vri hodet sitt rundt Men som jeg sa, det er uansett så mange å velge mellom at jeg tror det blir endel gjetting uansett. 1 Siter
Alzenas Skrevet 19. Desember 2013 Rapporter Skrevet 19. Desember 2013 Fått pakke, men ikke fra min hemmelige venn :-P Siter
Margrete Skrevet 19. Desember 2013 Rapporter Skrevet 19. Desember 2013 æsj... jeg oppdaget at noe ikke var kommet med i pakken min Så da får min hemmelige venn en ekstra pakke over jul Siter
Aslan Skrevet 19. Desember 2013 Rapporter Skrevet 19. Desember 2013 Woho har fått pakke fra @Krilo så det betyr hemmelig venn med mindre @Krilo plutselig vil gi meg julegave *klemmeristeklemmegitilThorvaldsåhankanlukte* gleder meg til tirsdag 1 Siter
Symra&Pippin Skrevet 19. Desember 2013 Rapporter Skrevet 19. Desember 2013 Pakkelapp i posten igjen! Kanskje det er den hemmelige vennpakken denne gangen! Siter
Krilo Skrevet 19. Desember 2013 Rapporter Skrevet 19. Desember 2013 Woho har fått pakke fra @Krilo så det betyr hemmelig venn med mindre @Krilo plutselig vil gi meg julegave *klemmeristeklemmegitilThorvaldsåhankanlukte* gleder meg til tirsdag Litt sånn morsomt, Leo skulle egentlig gi julegave til Thorvald i år, men matmor glemte det bort i alt styret før jul Siter
Aslan Skrevet 19. Desember 2013 Rapporter Skrevet 19. Desember 2013 Litt sånn morsomt, Leo skulle egentlig gi julegave til Thorvald i år, men matmor glemte det bort i alt styret før jul Kanskje Leo og Thorvald skal på Kongsberg så kan de gi hverandre påskegave 1 Siter
Krilo Skrevet 19. Desember 2013 Rapporter Skrevet 19. Desember 2013 Kanskje Leo og Thorvald skal på Kongsberg så kan de gi hverandre påskegave Om ikke har de bursdag ganske likt 1 Siter
Fillerya Skrevet 19. Desember 2013 Rapporter Skrevet 19. Desember 2013 OT: men da har du vært heldig, for posten henter ikke pakker på lørdag fra post i butikk hvertfall. På Meny her så sender de pakker på lørdager Siter
ToneS Skrevet 19. Desember 2013 Rapporter Skrevet 19. Desember 2013 Har fått pakke og jeg er utrolig spent. Heldigvis (!) bare noen få dager igjen til julaften.. Og jeg er også spent på om min HV liker gaven og skjønner hintet. Jeg syns det var et ok og lett hint, men det var kanskje fordi jeg lagde det? Siter
laikamor Skrevet 19. Desember 2013 Rapporter Skrevet 19. Desember 2013 Ingen pakke idag heller, så da får jeg ikke åpnet før jeg kommer oppp igjen, 3 eller 4. Januar. Håper den tåler å ligge i postlassa så lenge, om ikke den må hentes på postkontor. Siter
Enits Skrevet 20. Desember 2013 Rapporter Skrevet 20. Desember 2013 Jeg har fått to pakker inni pakken! Min hemmelige venn har gjort seg flid med gaven ja! Gleder meg til tirsdag morgen Siter
Alzenas Skrevet 20. Desember 2013 Rapporter Skrevet 20. Desember 2013 Paaaakke :-D :-D Som definitivt ikke kan ligge under juletreet. Bikkjene har sikla, småspist, snust. tigget og prøvd å dytte snuten inn i pakken i forsøket på å kverke julegavepapiret Vurderte å la dem få lov, bare fordi jeg er nysgjerrig selv også Siter
SFX Skrevet 20. Desember 2013 Rapporter Skrevet 20. Desember 2013 Jeg har fått tre gaver fra hemmelig venn, og la alle i kjøleskapet, siden det sto en vennlig oppfordring om det på den ene lappen. Jeg tenkte at det er mindre sjanse for at jeg glemmer gavene når jeg pakker til søndag om den ene grønnsakskurven er full av gaver, enn om bare en liten gave i et hjørne bak gulosten ligger der 4 Siter
xxx12345 Skrevet 20. Desember 2013 Rapporter Skrevet 20. Desember 2013 Pakkelapp i postkassen i dag 1 Siter
Artemis Skrevet 20. Desember 2013 Rapporter Skrevet 20. Desember 2013 Jeg har samme problem som laikamor. I dag var siste mulighet for meg å hente pakke før jeg reiser, men pakken har ikke kommet enda, så da blir det pakkeåpning her sånn ca. 3. januar tenker jeg. Siter
Recommended Posts