Djervekvinnen Skrevet 3. Desember 2013 Rapporter Skrevet 3. Desember 2013 Jeg er ferdig med min gave. Og av alle julegavene mine er det den jeg har brukt mest tid på. Ikke at det er noe storslagent, men tror jeg har oppfylt ønskene til min hemmelige venn bra! Og hintet er sånn passe vanskelig tror jeg. :santadance: Samme her! Men hintet mitt blir ikke noe vanskelig da. Siter
Margrete Skrevet 3. Desember 2013 Rapporter Skrevet 3. Desember 2013 Tenkte jo ikke så langt, vi må jo ikke avsløre slik!! Jeg bare løy, eller gjorde jeg det, nei jeg løy Jeg er ferdig, men hva og til hvem for være opp til den hemmelige nissen å bestemme 1 Siter
Raksha Skrevet 3. Desember 2013 Rapporter Skrevet 3. Desember 2013 Ååh er mer spent på om den stakkars gavemottakgeren skjønner hintet mitt enn hva jeg selv får 2 Siter
Krilo Skrevet 3. Desember 2013 Rapporter Skrevet 3. Desember 2013 Det kan jo hende jeg er ferdig og har sendt alt 2 Siter
laikamor Skrevet 3. Desember 2013 Rapporter Skrevet 3. Desember 2013 Må pakken sendes med sporing? Siter
Djervekvinnen Skrevet 3. Desember 2013 Rapporter Skrevet 3. Desember 2013 Jeg sender ikke med sporing, men vi må ta bilde av pakken før den sendes, med adressen på, som vi sender til personen som gav oss vennen. Siter
ida Skrevet 5. Desember 2013 Rapporter Skrevet 5. Desember 2013 JEG HAR FÅTT PAKKE! :ChristmasTree: :ChristmasTree: Den gikk rett i posen med ferdigpakkete julepresanger med konvolutten på og alt! :Present: :Present: :Present: 5 Siter
Tabris Skrevet 6. Desember 2013 Rapporter Skrevet 6. Desember 2013 Pakken skal åpnes på julaften, forstår jeg - men kan den åpnes tidligere på dagen? Tenkte det kan bli litt kaos om jeg tar den med og skal åpne, legge frem og ta bilde midt under all pakkeåpningen om kvelden. Siter
Jankaa Skrevet 6. Desember 2013 Rapporter Skrevet 6. Desember 2013 Ok, det gikk fint de første fire minuttene, nå klør jeg i fingrene. Kjære nissen, kan vi ikke fremskynde juleaften i år? 4 Siter
HHC Skrevet 6. Desember 2013 Rapporter Skrevet 6. Desember 2013 Jeg vil åpne min sammen med strømpa tror jeg Siter
Artemis Skrevet 6. Desember 2013 Rapporter Skrevet 6. Desember 2013 Så lenge den åpnes den 24. desember så spiller det vel ingen rolle når på dagen den åpnes? Må jo bli kaos om 60 soniser skal legge ut bilde og gjette i løpet av tredve minutter f.eks.? 1 Siter
HHC Skrevet 6. Desember 2013 Rapporter Skrevet 6. Desember 2013 Er det mulig å lage en fullstendig liste over folk som er med i ett innlegg? 1 Siter
LinL Skrevet 6. Desember 2013 Rapporter Skrevet 6. Desember 2013 Jeg er heldig sånn sett, gaven sendes hjem, og jeg er ikke hjemme før den 20! Og kommer til å åpne på formiddagen den 24, så får jeg kanskje avvente bilde og gjettingen til 25. hihi. Håper ikke jeg har fått så vanskelig hint, at min hemmelige julenisse har lagt opp til mestringsfølelse Jeg er ikke god på gåter.. Siter
ida Skrevet 6. Desember 2013 Rapporter Skrevet 6. Desember 2013 Vi kan vel legge ut bilder og gjette 1.dag? Julaften er jeg nok bittelitt opptatt med andre ting enn sonen 2 Siter
Tinkie Skrevet 6. Desember 2013 Rapporter Skrevet 6. Desember 2013 Enig med Ida. Nå har min gave kommet! Mamma måtte åpne konvolutten og sjekke for meg om den var pakket inn i gavepapir inni. Det var den heldigvis. Jeg er flink, da, og klemmer ikke på den, og har lagt den bort, og har ikke sjekket gjennom hva jeg egentlig ønsket meg for å prøve å gjette hva det er... Siter
Ozzy Skrevet 6. Desember 2013 Rapporter Skrevet 6. Desember 2013 Er vel bare å legge ut bilde når en har tid, så lenge gaven ikke åpnes før julaften Jeg har nok tid til legge ut bilde mellom jobb og middag og kommer sikkert ikke til å vente til første juledag (hvor jeg også har full timeplan) Siter
Krilo Skrevet 6. Desember 2013 Rapporter Skrevet 6. Desember 2013 Pakke åpnes en eller annen gang på juleaften, og bildet og gjetting når en har tid. Men fin om det ikke drøyer langt ut i det nye året Siter
Krilo Skrevet 6. Desember 2013 Rapporter Skrevet 6. Desember 2013 Er det mulig å lage en fullstendig liste over folk som er med i ett innlegg? Ja vi skal få gjort det før juleaften 2 Siter
laikamor Skrevet 6. Desember 2013 Rapporter Skrevet 6. Desember 2013 Satser på gaven kommer her innen 20.desember, for da reiser vi hjem for jula Siter
Enits Skrevet 6. Desember 2013 Rapporter Skrevet 6. Desember 2013 Fått pakke idag! Den skal ligge under treet fra lille julaften til julaften også skal den pakkes opp på morgenen når min datter finner sin pakke fra nissen der Sent from my C6903 using Tapatalk Siter
Krilo Skrevet 7. Desember 2013 Rapporter Skrevet 7. Desember 2013 Husk å sende pm med bilde av pakken før den sendes med posten til @Kaja eller meg, avhengi av hvem av oss du fikk venn utdelt av Siter
Guest Jonna Skrevet 7. Desember 2013 Rapporter Skrevet 7. Desember 2013 *pokker* Få fingen ut, fortsatt ikke helt sikker på det siste jeg skal kjøpe. Meeeen lønn og shopping til uken så får fikse etter det Siter
maysofie Skrevet 7. Desember 2013 Rapporter Skrevet 7. Desember 2013 Fikk beskjed i går at jeg reiser nordover den 18. desember og hjem igjen den 3. januar. Kan jeg vente til den 4.? Siter
Krilo Skrevet 7. Desember 2013 Rapporter Skrevet 7. Desember 2013 Fikk beskjed i går at jeg reiser nordover den 18. desember og hjem igjen den 3. januar. Kan jeg vente til den 4.? Jada det går nok greit Siter
Recommended Posts