Gå til innhold
Hundesonen.no

Den store baby(og barne)tråden <3 2.0


Kaja
 Share

Recommended Posts

  • Svar 9.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Da var vi blitt foreldre Lillegutt kom til verden klokken 11.45 i formiddag etter en litt dramatisk fødsel som endte i akuttsnitt. Han veier 3580 gram, er 49 cm lang og selvsagt helt perfekt Mor,

Siden nærmeste familie nå er informert så får jeg snike meg sånn litt småoffisielt inn her

03:22 kom verdens skjønneste tass. Han fikk det veldig travelt på slutten og kom ut med superheltarmen først. Veldig effektiv og grei fødsel. Lystgassen var noe drit, ble bare kvalm og svimmel, så da

Posted Images

12 - 7? dæven... Hurra!

mageknipen kom og tok henne igjen her, men et bad, masse bæring, noen gode promper og pupp fiksa foreløpig. *sitte dønn stille*

I KNOW! :D Nå sover de på sofaen. Blir sliten av å le :D

Æsj, håper det går over fort!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I KNOW! :D Nå sover de på sofaen. Blir sliten av å le :D

Æsj, håper det går over fort!

Åh så herlig :D Alt er liksom verd det når de setter opp et smil :wub:

Hender vi går på badet og snakker med skybert her. Hun har nemlig skybert i et hjørne på badet, jeg aner ikke hva som er så fint med det hjørnet, men det hjørnet kan fikse mye altså. :aww: Hender skybert er med inn i stua, da sitter han i gardinene eller på lampa :lol: Og selvsagt under kjøkkenbordet.

Spurte helsesøster om det var et dårlig tegn, men hun bare lo og sa at så lenge vi får kontakt med henne også - så er det helt greit. Så vi er glad i skybert vi. :aww: Veldig greit at det hvertfall avogtil kan avbryte gråtetokter med å ligge på stellebordet og se på skybert. Hun er litt rar den knotten min :wub:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Edit: Forresten, jeg kjenner ofte at det stikker i operasjonssåret. Særlig når jeg har anstrengt meg. Ikke på magen, men inni liksom! Tenker at det strekker der som de sydde i livmora eller noe sånt? Er det normalt? Ikke noe man gidder lege for, det?

Bonden sier at det er normalt. Det er ganske mye som skal gro sammen og dannes arrvev. Men nevn det for legen/hs nestegang just in case?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge jentene mine har Dobbeltnavn. Blir det da teit å gi den 3 enkeltnavn?

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Nei, gi henne et navn som kler henne. Hun skal jo ut i verden og være seg selv, uavhengig av søstrene :)

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puh! Det var bare én. Føles greit å starte med én. Og det er en gutt, og etter alt som var mulig å se, så var alt i skjønneste orden. Termin flyttet fra 18. til 20. mars, så ikke store forskjellene. Han var slett ikke sjenert med kjønnet sitt, så der er det ingen tvil, men ville ikke vise oss noen fine profilbilder. Så det beste bildet vi fikk, var rett nedenfra. Vi ser rompa, et utstakt bein, en fot, og en tissetass :icon_redface::wub:

20131021_210530.jpg

Jeg tror nok vi drar på en til ul for å få noen bedre bilder, bare for gøy. Tok jo ingen tidlig UL, så da kan vi hvertfall unne oss det :innocent:

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puh! Det var bare én. Føles greit å starte med én. Og det er en gutt, og etter alt som var mulig å se, så var alt i skjønneste orden. Termin flyttet fra 18. til 20. mars, så ikke store forskjellene. Han var slett ikke sjenert med kjønnet sitt, så der er det ingen tvil, men ville ikke vise oss noen fine profilbilder. Så det beste bildet vi fikk, var rett nedenfra. Vi ser rompa, et utstakt bein, en fot, og en tissetass :icon_redface::wub:

20131021_210530.jpg

Jeg tror nok vi drar på en til ul for å få noen bedre bilder, bare for gøy. Tok jo ingen tidlig UL, så da kan vi hvertfall unne oss det :innocent:

Noen må tegne sånn som på røntgen av valpekull, for jeg ser ikke noe annet enn noe som mer passer inn i en alien-film, og således er jeg rimelig ute på bærtur :innocent: Kunne aldri blitt radiolog :lol:

Men gratulerer! Og sånne, ting, man sier! Jeg blir så klein med sånn at det halve er nok :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rak! Jeg har funnet ut at du er Deborah i alle elsker Raymond! Begynte å se serien nå og vel :-P

Men hun er jo en sur kjerring :lol:

Etter så mange år med DEN svigermoren som nabo hadde hvem som helst blitt det :aww:

Åjaaa glemte jo svigermoren! Ja da kobler jeg litt mer :lol:

Svigermor en var hintet. Piloten sier hun jo de kommer over hele tiden, uanmeldt hver dag osv :-P

:lol: :lol: ! Når du sier det så! Har ikke tenkt over det :lol: ! Heldigvis ser svigerfar mye bedre enn han i den serien :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis, Puttiva! Små gutter er kjempekule og gir så utrolig mye! Dere kommer til å få det så gøy sammen. :)

H har også en Skybert. Et bittelite troll som bor inni hånda hans som heter Trollmora Adam. Seriøst folkens, de blir så kule etterhvert. Trollmora Adam? :D

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Edit: Forresten, jeg kjenner ofte at det stikker i operasjonssåret. Særlig når jeg har anstrengt meg. Ikke på magen, men inni liksom! Tenker at det strekker der som de sydde i livmora eller noe sånt? Er det normalt? Ikke noe man gidder lege for, det?

Hender jeg kjenner litt sånn stikking enda, jeg. Halvannet år etter. Vet ikke om det er såret, men det er akkurat der, eller inni liksom. Har bare tenkt at noe sånn "unormal følelse" blir det jo i et så stort sår med mye arrvev. Såret ble jo undersøkt flere ganger etterpå og alt så helt normalt ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med en liten gutt puttiva. :) Termin 3 dager før meg. Selv om jeg var på ny ul 3 dager etter oul sier 20 men må jo høre på hva de sier på oul. Tror ikke jeg kommer til å gå helt til termin uansett. ;)

Jeg tok ks med første og det stakk inni der lenge.

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg har spurt om det før, men jeg spør igjen jeg. Kan jo være at noen har sett hva jeg er på jakt etter

For noen år siden så jeg en hvit body med en lodden/pusete hvit isbjørn på foran. Og jeg klarer ikke få den ut av hodet. Noe som har sett noen lignende?

Utrolig irririterende med ting man ikke får ut av hodet. Har prøvd å google, men fant ikke noe. Det hadde vært en så fin gave til barndåpen jeg skal i nå før jul.

:gaah:

Jeg vil ha tak i sånn isbjørn body ......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med en liten gutt puttiva. :) Termin 3 dager før meg. Selv om jeg var på ny ul 3 dager etter oul sier 20 men må jo høre på hva de sier på oul. Tror ikke jeg kommer til å gå helt til termin uansett. ;)

Jeg tok ks med første og det stakk inni der lenge.

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Gøy at vi er så jevne. Men jeg kommer garantert til å gå over. Moren min gikk 3 uker over med broren min (eldst) og ca to uker over med meg. Så her er det bare å smøre seg med tålmodighet. Tanten min gikk også over med begge sine :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så utrolig dritfestlig når begge to hylskriker samtidig, det eneste som funker er å henge over skuldra, og jeg er alene hjemme! :gaah: Klarer ikke bære to på en gang, så da må jeg bytte på og da må begge hyle mye! Det å få tvillinger må jo egentlig være en feil fra naturens side eller noe. Det er jo umulig å gi begge det de trenger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gøy at vi er så jevne. Men jeg kommer garantert til å gå over. Moren min gikk 3 uker over med broren min (eldst) og ca to uker over med meg. Så her er det bare å smøre seg med tålmodighet. Tanten min gikk også over med begge sine :P

Sånn sa alle i morsfamilien min også. Begge mine har jeg aldri kommet før uke 38 hehe!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...