Anette Skrevet 27. November 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. November 2013 Kan jeg bestille en boks småbein og noen struper og få det når jeg får t-skjortene? T-skjortene er betalt, altså Ja. Bare legg det inn i nettbutikken og velg levering/henting. Så møter jeg deg :-) Åja, men daså. Litt rart spørsmål, men lukter den sau? Og hva er egentlig forskjellen mellom den med sau og den med fleece? Lukter ikke noe du vil merke, men hunden merker forskjell. Pi ble helt vill av kanin lekene f.ex. Men er forskjell i tekstur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest bikkje1 Skrevet 27. November 2013 Rapporter Share Skrevet 27. November 2013 Ja. Bare legg det inn i nettbutikken og velg levering/henting. Så møter jeg deg :-) Lukter ikke noe du vil merke, men hunden merker forskjell. Pi ble helt vill av kanin lekene f.ex. Men er forskjell i tekstur. Ah, okei! Da blir det saueleke til jul. :Grin: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Justisia Skrevet 28. November 2013 Rapporter Share Skrevet 28. November 2013 Hva er prisen på senene? Fant det ikke på hjemmesiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 28. November 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. November 2013 Hva er prisen på senene? Fant det ikke på hjemmesiden.De er ikke lagt inn pga de er vanskelige å sende i posten. De koster 50 kr stk. Vi tilbyr de hele til de som henter hos oss eller utstilling også skal vi heller tilby en kortere variant i nettbutikken. Derfor er de ikke lagt inn enda. Vil du ha send meg en pm :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 28. November 2013 Rapporter Share Skrevet 28. November 2013 Hei ca hvor sent før jul kan en bestille og ha det før jul? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 28. November 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. November 2013 Hei ca hvor sent før jul kan en bestille og ha det før jul? Posten sier innen 16.desember 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laikamor Skrevet 28. November 2013 Rapporter Share Skrevet 28. November 2013 Tror jeg må bestille noe etterhvert, men blir nok ikke før i januar.. Tror Gira hadde digget noe med ekte kanin eller sau! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest bikkje1 Skrevet 1. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2013 Simba ble kjempefornøyd med leken! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 1. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2013 Dette er litt på kanten, men fins det leker med katteskinn?? har leke med lam og et med noe vilt. Greit nok sier Prima, men får man tak i pysen er lykken gjort.. sukk klarer ikke konkurrere mot katten.( dette er et spøkefullt innlegg) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 1. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2013 Dette er litt på kanten, men fins det leker med katteskinn?? har leke med lam og et med noe vilt. Greit nok sier Prima, men får man tak i pysen er lykken gjort.. sukk klarer ikke konkurrere mot katten.( dette er et spøkefullt innlegg) Vi skal få i vaskebjørn nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 1. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2013 Hvis du skal til Bø Så må du ta med sanne muskler også lurer j på pris i forhold til mengde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 1. Desember 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2013 Dette er litt på kanten, men fins det leker med katteskinn?? har leke med lam og et med noe vilt. Greit nok sier Prima, men får man tak i pysen er lykken gjort.. sukk klarer ikke konkurrere mot katten.( dette er et spøkefullt innlegg) Katt tror jeg ikke jeg helt kanskje får tak i. Men får nå noen leker med vaskebjørn. Hvis du skal til Bø Så må du ta med sanne muskler også lurer j på pris i forhold til mengde Vi skal til langesund i januar, og jeg skal på NKK bø og kan levere der. Det er ca 10-15 i hver pose, grunnen er at det er store forskjeller i størrelse så vi har laget en pose på 180 gram. Her ser du de: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plutte Skrevet 2. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2013 Er det nokon i Bergensområdet som skal ha noko før jul og vil dele porto? Lurer på å kjøpe ei leike til som julepresang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 2. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2013 Mye spennende nytt ser jeg! Vet ikke om det har blitt informert om, men hvor og hvordan kaniner, vaskebjørn ol. kommer pelsen fra? Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 2. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2013 Katt tror jeg ikke jeg helt kanskje får tak i. Men får nå noen leker med vaskebjørn. Vi skal til langesund i januar, og jeg skal på NKK bø og kan levere der. Det er ca 10-15 i hver pose, grunnen er at det er store forskjeller i størrelse så vi har laget en pose på 180 gram. Her ser du de: Fillern kunne tenke meg oksemskler i hel lengde fordi da kan han nyte dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 2. Desember 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2013 Mye spennende nytt ser jeg! Vet ikke om det har blitt informert om, men hvor og hvordan kaniner, vaskebjørn ol. kommer pelsen fra? Sauen fra tug-e-nuff er britisk, og den frra canada er canadisk sau. Kaninene er også britisk. Vaskebjørnen må jeg sjekke opp da det er ikke noe vi kommer til å tilby, det er en spesialordre og noe han ikke vanligvis tilbyr. Fillern kunne tenke meg oksemskler i hel lengde fordi da kan han nyte dem Vi har sener på 70 cm eventuelt de kan også kappes opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 2. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2013 Sauen fra tug-e-nuff er britisk, og den frra canada er canadisk sau. Kaninene er også britisk. Vaskebjørnen må jeg sjekke opp da det er ikke noe vi kommer til å tilby, det er en spesialordre og noe han ikke vanligvis tilbyr. Vi har sener på 70 cm eventuelt de kan også kappes opp. vill ha på 70 da ligger han og nyter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 2. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2013 Åh har du slike lange tisser? Det hadde vært stas sier Nix og Asti. De små er borte på en svusj! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 2. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2013 Får opp dette når jeg skulle oppdatere antallet i handlevognen (var bare å lukke det, men det skal vel ikke komme opp, så tenkte å si fra.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 2. Desember 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2013 Åh har du slike lange tisser? Det hadde vært stas sier Nix og Asti. De små er borte på en svusj! ja,har 70 cm sener, ikke muskel De var seige og gode ifølge Talli og Blaze De selges bare på stand/utenom for øyeblikket, da vi ikke har løst post logistikk på de. Kan kappe de opp og sende i pakke eventuelt slik jeg gjorde til Putle (men jeg kjører bare innom deg margrete ) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 2. Desember 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2013 Får opp dette når jeg skulle oppdatere antallet i handlevognen (var bare å lukke det, men det skal vel ikke komme opp, så tenkte å si fra.) takk! skal se på det pleier å fungere rett etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 2. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2013 takk! skal se på det pleier å fungere rett etterpå. Gjorde akkurat det samme en gang til (bortsett fra at jeg oppdaterte et annet produkt), og da skjedde det ikke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 2. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2013 ja,har 70 cm sener, ikke muskel De var seige og gode ifølge Talli og Blaze De selges bare på stand/utenom for øyeblikket, da vi ikke har løst post logistikk på de. Kan kappe de opp og sende i pakke eventuelt slik jeg gjorde til Putle (men jeg kjører bare innom deg margrete ) Vi kan jo møtes å for en kjapt pauserøyk også da Du jobber vel om dagen? Så kan møtes ved parkenish som er nærmest deg? Hva er prisen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 2. Desember 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2013 Vi kan jo møtes å for en kjapt pauserøyk også da Du jobber vel om dagen? Så kan møtes ved parkenish som er nærmest deg? Hva er prisen? 50 kr, kontaker deg på facebook 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 4. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2013 Jeg tror Putle likte leken? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts