Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundesnacks og leker til lave priser!

Recommended Posts

Fine Putle :wub:

Idag kom spesialordren, en del er tatt men vi har igjen 2 med vaskebjørn og 2 med kanin. De ligger i nettbutikken her.

_MG_8151-500x500.jpg_MG_8154-500x500.jpg

Vi har også fått inn en leke vi har testet på treninger, her viser Kiter frem draleke for sterke hunder! :)

1456079_374484006020459_219461311_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 287
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Vi er å treffe fremover: 22. september Rakkestad Hundeklubb sitt valpeshow 4-6. oktober Torpmoen, Gol 12-13. oktober Letohallen 20. oktober Sonenmesterskapet 26. oktober Valpeshow i Langesun

Jeg og Marianne har starte opp Hundegodt. Varene kan hentes hos meg (holmlia), etterhvert hos Marianne (tveita) eller hos Håvard (Holmestrand). Vi kan også ta det med på utstillinger/treninger ol.

Jeg tror Putle likte leken?

Posted Images

Nå er alt i butikken!

Her er de nye lekene:

Ball med strikkhåndtak

tug-e-nuffaug12_24_-320x320.jpg

Draleke med sau

tug-e-nuffaug12_30_-320x320.jpg

Ku varianten har kommet inn

tug-e-nuffaug12_29_-500x500.jpg

Fleece flette med strikk

tug-e-nuffaug12_1_-320x320.jpg

Kampleke i kanin med laaangt tau, perfekt for jaging/erting.

1475833_10153558263800464_1991517501_n-3

Leke med lomme til mat eller pip

tug-e-nuffaug12_12_-320x320.jpg

tug-e-nuffaug12_12_-320x320.jpg

Pelsring med strikkhåndtak

tug-e-nuffaug12_16_-320x320.jpg

Vi har også kampanje nå i helgen!

10% på alle ordre over 300 kr som blir betalt med Visa/MC (evnt når det hentes) fra nå og til mandag kl 08:00!

Bruk rabattkoden jul13

Da skal pakkene rekke å bli sendt så de er fremme før juleaften!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oooh. Vi hadde en sånn med kanin fra Clean Run, Pøbel elsket den, men vi mistet den i snøen. Den het "Bodacious Bungee Bunny Bar Tug" - har dere den, eller noe lignende? Den var så grei med den bungeesaken til drakamp. We wants!  :)

Vi hadde en draleke med strikk og kanin inne men alle forsvant iløpet av natten. Får ikke flere før til over nyttår desverre. De andre med kanin har ikke strikk.

Eneste da er vi har leke med kanin, ball og strikk. Samme variant som vi har med sau og vaskebjørn.

Vi har lang strikk med sau inne også lang jakt leke med kanin (men uten strikk ).

Skal definitivt få inn kanin med strikk inn igjen men ja, nå får vi ikke før nyttår pga jul og alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde en draleke med strikk og kanin inne men alle forsvant iløpet av natten. Får ikke flere før til over nyttår desverre. De andre med kanin har ikke strikk.

Eneste da er vi har leke med kanin, ball og strikk. Samme variant som vi har med sau og vaskebjørn.

Vi har lang strikk med sau inne også lang jakt leke med kanin (men uten strikk ).

Skal definitivt få inn kanin med strikk inn igjen men ja, nå får vi ikke før nyttår pga jul og alt.

Da kan vi fint vente til etter nyttår. :) Det var strikken som var mest artig for oss å leke med når vi drar den. Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan vi fint vente til etter nyttår. :) Det var strikken som var mest artig for oss å leke med når vi drar den. Hehe.

Dette er varianten med strikk og ball og kanin forøvrig

_MG_8154-500x500.jpg

Samme som denne (denne er sau varianten)

1390749_352725454862981_423128545_n-500x

Men vi får denne som sagt tilbake på nyåret :)

_MG_7713-500x500.jpg

• Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er varianten med strikk og ball og kanin forøvrig

_MG_8154-500x500.jpg

Samme som denne (denne er sau varianten)

1390749_352725454862981_423128545_n-500x

Men vi får denne som sagt tilbake på nyåret :)

_MG_7713-500x500.jpg

Ja, den lignet på den nederste. Med ball tror jeg blir litt for mye for Pøbel. :lol: Bestiller til nyåret - men vi kan jo kanskje møtes i Oslo? :)

• Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert! Bestiller nuh!

Fikk pakke i dag! Det var ein smule kjappare enn eg trudde posten ville levere i desse dagar. :D

Hund nr 1 veldig fornøgd med leiker, hund nr to meir interessert i snop. Pakka vekk begge deler (juleunderholdning), og hund nr 1 prøver no å klatre opp bokhylla for å nå opp. Suksess!

• Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk pakke i dag! Det var ein smule kjappare enn eg trudde posten ville levere i desse dagar. :D

Hund nr 1 veldig fornøgd med leiker, hund nr to meir interessert i snop. Pakka vekk begge deler (juleunderholdning), og hund nr 1 prøver no å klatre opp bokhylla for å nå opp. Suksess!

Så bra! Var en femmer i forskjell for a post så vi endret for å være sikre de kom frem før juleaften. Men så fort trodde ikke jeg heller :-P

Godt alle er fornøyde!

• Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Da ble det CT i går, og alt gikk fint mtp. hjertet. Bildene viser at det ikke er blokkert spyttkjertel, men kreft.
    • Jeg blir dårlig av å lese om den adferden der. ..fra eieren, altså. Idiot. Sånne som det der er årsaken til at jeg har vurdert svi av altfor mye penger på å skaffe meg formell kompetanse som hundetrener - for å ha noe konkret å skilte med i sånne tilfeller som det der - fordi jeg er en spinkel og feminint utseende kvinne som fremmede menn stort sett ALDRI respekterer som et intelligent og kompetent vesen, med mindre de tror det hjelper dem komme ned i buksa på meg, men jeg kom til at sånne aldri kommer til å høre på noen som meg uansett, fordi de har sett DogDaddy på YouTube, eller: "Familien min drev oppdrett av schæfer på 80-tallet, så jeg KAN hund, lille venn." 
    • Helst vil vi jo at de ikke skal oppleve noe vondt i det hele tatt, men det er vanskelig. Jeg tenker det viktigste er om hun, og du, kan leve med det ubehaget som blokkeringen gir. Hvis ikke tenker jeg at risikoen ved operasjon kan være verdt det. Det er ikke en sykdom å være gammel, men det gjør jo at alle plager blir verre og mer risikable både å ha og gjøre noe med, som oftest. Jeg håpet selv i det lengste at det skulle enten bli akutt alvorlig eller at de bare skulle sovne hos meg, men til slutt måtte jeg jo ta den vanskelige avgjørelsen for begge to. Likevel er jeg trygg på at det var riktig tidspunkt for begge. Jeg tror at du også har nok innsikt til at du vet når det er på tide, selv om det er en prosess på vei dit. Håper dere får litt mer avklaring denne uken.
    • Tusen takk Dette er første gang jeg har gammel hund, og jeg synes det er kjempevanskelig å vurdere livskvalitet. Hun er jo helt klart ikke den samme hunden hun var som ung, men jeg tror ikke hun har det så forferdelig at hun selv ville valgt døden over det livet hun lever nå. Samtidig er hun jo på et punkt der noe som egentlig bare er en bagatell potensielt kan bli en dødsdom, fordi hun ikke kan dopes ned. Man sitter jo her i en umulig situasjon der ingen av alternativene egentlig er noe alternativ... Vi skal tilbake til veterinæren på torsdag for å ta en ny ultralyd av hjertet, så får vi se hva dommen blir da.
    • Håper det gikk bra. Trist at hunder eldes og får helseplager. De skulle vart evig, sunne og friske. Folk har så ulike syn på hunders ubehag ifbm aldring. Noen mener det er dyremishandling å la en hund ha noen aldersdomsplager i det hele tatt, og avliver tidlig for å la hunden slippe. Andre mener det er grotesk å ikke la det (ofte) kjæreste familiemedlemmet få fullføre livsløpet naturlig. Jeg vet ikke hvor på den skalaen du befinner deg, så jeg vet ikke hva jeg skal si eller ikke si for comfort ang. evt. narkose.  Håper det går bra med dere ❤️
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...