Gå til innhold
Hundesonen.no

Hemmelig venn gjettetråd


Krilo
 Share

Recommended Posts

  • Svar 337
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Åååh, nå er jeg helt varm om hjertet - her dumpa det ned en pakke i posten. Og vi er ikke en gang med på leken! Tuva våknet av mareritt i det øyeblikket jeg satt med bamsen i hånda og så ut som et lev

BACON!!! DET ER MAAAARI!!!!!! hahahahahahahah!

Jaaa

Posted Images

Jeg tipper den er fra Bie!

Riktig :D Ser jeg har vært lite kreativ med hintet mitt i forhold til andre her men ;)

Vurderer å kjøpe min egen pose med den løsvektteen, den lukta jo helt himmelsk!

Så bra at du like det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Riktig :D Ser jeg har vært lite kreativ med hintet mitt i forhold til andre her men ;)

Vurderer å kjøpe min egen pose med den løsvektteen, den lukta jo helt himmelsk!

Så bra at du like det :)

Passa meg fint at hintet ikke var et anagram eller noe i den stilen :lol:

Drikker teen nå og den er kjempegod!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaa! :D Jippi! Så glad du likte pakken, og ikke minst Gunnar! Aner du hvor vanskelig det er å finne en elg? Måtte byen rundt, jeg, men da jeg endelig fant han, visste jeg at Gunnar måtte få komme til deg :ahappy:

PS: :queen:

Gunnar er jo bare helt fantastisk! De gjemmer seg godt. Er litt sjy for oss mennesker! Syntes byen var underfunderlig sted å lete etter elg, men det er kanskje bare meg som synes det? x) Uansett så fikk jeg en veldig god ny venn (Gunnar) fra en kjempesnill Ia :D <3

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld min hemmelige venn, pakken har kommet frem men jeg er litt treig :P

2013-08-20174721_zps24bda215.jpg?t=13771

Min fine pakke :D

2013-08-20174728_zpsb63610f5.jpg?t=13771

Fin qoute på kortet, den likte jeg :D

2013-08-20174735_zps38a422d5.jpg

Kortet og hint

--

Siden jeg er litt blank på hvem min hemmelige venn er sier jeg først tusen takk for fin pakke!

Har måttet lete litt i påmeldingstråden, og må innrømme det er litt wild guess, men prøver å gjette Alzenas? :fear:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wiiiiii jag har fått pakeeeeet :D *lasta upp bild*

6itte0.jpg

8xo6lv.jpg

Sååå fina saker jag fick, Tudor gläfsade i sig godisen han fick och ja... jag älskar ju t-lys och godis och de armbanden var jättefina :D Så tuuusen tusen tack för de fina sakerna, kortet och paketet var ju tillochmed fint inslaget i silkesband :D Men vem du är, det måste jag fundera lite mer på för det hintet var riktigt klurigt för mig. Hmmmm...

Endret av Vimsan
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wiiiiii jag har fått pakeeeeet :D *lasta upp bild*

6itte0.jpg

8xo6lv.jpg

Sååå fina saker jag fick, Tudor gläfsade i sig godisen han fick och ja... jag älskar ju t-lys och godis och de armbanden var jättefina :D Så tuuusen tusen tack för de fina sakerna, kortet och paketet var ju tillochmed fint inslaget i silkesband :D Men vem du är, det måste jag fundera lite mer på för det hintet var riktigt klurigt för mig. Hmmmm...

Jeg veeet :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Whippet er ikke små i mine øyne, så det var vel litt forventet :PSjefene: Alle som er med har skrevet i påmeldingstråden, sant?

Whippet er ikke små i mine øyne, så det var vel litt forventet :PSjefene: Alle som er med har skrevet i påmeldingstråden, sant?

Ja, alle som er med har skrevet i påmeldingstråden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk pakke igår :-)

Storfornøyd! Backgammon-spill, pyntekrans, såpe, liten saks, kuul vannflaske og nydelig lakrits :-)

1094631_10151559483001471_983384666_o.jp

Men hintet forstår jeg lite og ingenting av, så må gruble litt mer på det før jeg gjetter.478360_10151561186186471_860800859_o.jpg

Hr du funnet ut noe mer av hintet? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått pakke :hyper:

Og hva er vel bedre enn sjokolade til frokost når man er syk?! :lol:

Et kjempefint armbånd det står "Carpe Diem" på, en melkerull sjokolade, drops og noe snacks Pearl allerede har fått (og digga) :D

IMG_9958_zpsf3ba31af.jpg

IMG_9968_zpsb4c09c3b.jpg

IMG_9966_zps918dc2ef.jpg

Så da må jeg si tusen hjertelig takk til Susselussa for en kjempefin pakke :) :)

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...