Gå til innhold
Hundesonen.no

Hemmelig venn gjettetråd


Krilo
 Share

Recommended Posts

Jeg har fått pakke :hyper:

Og hva er vel bedre enn sjokolade til frokost når man er syk?! :lol:

Et kjempefint armbånd det står "Carpe Diem" på, en melkerull sjokolade, drops og noe snacks Pearl allerede har fått (og digga) :D

IMG_9958_zpsf3ba31af.jpg

IMG_9968_zpsb4c09c3b.jpg

IMG_9966_zps918dc2ef.jpg

Så da må jeg si tusen hjertelig takk til Susselussa for en kjempefin pakke :) :)

Yay! :D Så bra du likte den! :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 337
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Åååh, nå er jeg helt varm om hjertet - her dumpa det ned en pakke i posten. Og vi er ikke en gang med på leken! Tuva våknet av mareritt i det øyeblikket jeg satt med bamsen i hånda og så ut som et lev

BACON!!! DET ER MAAAARI!!!!!! hahahahahahahah!

Jaaa

Posted Images

Ser jeg bæsja på leggen og klipte bort rundingen over Aen, xD Det skal være Å som i ål xD

Hahahaha la merke til det ja. Sambo bare "Ehh.... Er ikke det der en ål?" Men siden jeg allerede tok navnet når jeg var kommet til "Su" så gikk det bra når jeg i tillegg hadde fortsettelsen :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahaha la merke til det ja. Sambo bare "Ehh.... Er ikke det der en ål?" Men siden jeg allerede tok navnet når jeg var kommet til "Su" så gikk det bra når jeg i tillegg hadde fortsettelsen :lol:

Hahaha, ja jeg tenkte over det når jeg klipte den til, men så glemte jeg det visst.. Var vel ikke akkurat tidenes vanskeligste hint? x)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SE HVA JEG HAR FÅTT!:

null-122.jpg

Det er tyggepinner, hundesnacks (tørrfisk), skrubbehanske og -ball til dusjen, duftballgreie som avgir skum og duft når den kommer i vann, ansiktsmasker med grønn te og ikke minst: badeand med dykkerutstyr! :lol:

null-128.jpg

Hintet er:

Jeg har to korthårete hunder, begge tisper. En er stor og ganske lik mine tidligere hunder. Den andre er ganske liten (og tynn), og helt forskjellig!

Vi liker oss i skogen på høsten, for da kan vi plukke kantareller.

Da jeg leste om hundene tenkte jeg på en bestemt sonis, og tegningen bekrefter min teori: The one and only: SOPPEN!

Tusen takk, jeg er veldig fornøyd med gaven! Du har til og med fått med deg at hundene mine elsker tørrfisk, og jeg elsker lilla! :ahappy:

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SE HVA JEG HAR FÅTT!:

Da jeg leste om hundene tenkte jeg på en bestemt sonis, og tegningen bekrefter min teori: The one and only: SOPPEN!

Tusen takk, jeg er veldig fornøyd med gaven! Du har til og med fått med deg at hundene mine elsker tørrfisk, og jeg elsker lilla! :ahappy:

Wohooo! :D Jeg hadde helt angst, for jeg GLEMTE å ta bilde av pakka da jeg sendte den! Så hadde vært typisk om den ikke kom fram! Glad du liker den! Jeg skulle legge oppi nedbrytbare bæsjeposer som lukter sitron også, for det er kjempesmart til hund, men jeg glemte det, samboeren min har gjemt de så godt! :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sant? :lol:

Jeg angrer enda på at jeg ikke kjøpte den kule badeanda med mozartparykk da jeg var i Salzburg i fjor :( Den hadde garantert gjort meg meget lykkelig når jeg bader.

Jeg har fått åpnet gaven jeg fikk i dag, huzzah!

post-880-0-95226700-1377199758_thumb.jpg

post-880-0-73081200-1377199770_thumb.jpg

post-880-0-37873900-1377199781_thumb.jpg

Jeg har fått kjempefine servietter, som faktisk matcher tapeten i stua - godt gjort! Sorte ankelsokker, og det passer så bra, for jeg har veldig fargerike ankelsokker (for de er enklere å parre etter klesvask...), men ingen sorte, og tenkte at jeg skulle hatt det til Sveits, for det er penest til ballerinaskoa mine. Også lekker lilla neglelakk, sånn ordentlig lilla, så det skal jeg få på meg etterpå. Mine forsiktige forsøk på å få en mer fargerik garderobe (jeg har stort sett vært sort som en goth) er fargerike sokker og neglelakk :D

Angående hintet tenkte jeg først på at dronningen har en sønn med innmari store ører, men jeg vet ikke om noen sonis som har det. Deretter tenkte jeg at dronningen har corgi, men jeg vet ikke om hun har cardigan eller pembroke, men jeg velger likevel å gjette på at AnetteH er min hemmelige venn?

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, da er mitt neste gjett at det er Ida, for de er begge mamma til en prinsesse?

Ida var min hemmelige venn - og hemmelighemmelig Soelvd-venn, så med mindre hun har tatt på seg hele sonen må du kanskje gjette videre ... :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ida var min hemmelige venn - og hemmelighemmelig Soelvd-venn, så med mindre hun har tatt på seg hele sonen må du kanskje gjette videre ... :P

Oh, look at schtooopid! :D

Okay, hva annet vet vi om Dronning Elisabeth. Hun er 87 år. Det tviler jeg på at noen av de her inne er. Hun feiret 60 år som regent tidligere år. Stamtavla hennes ligger på Wikipedia (how cool is that?). Hun heter Elizabeth, men det er det vel Djervekvinnen som gjør? Og har ikke hennes gave allerede kommet fram? Med mindre noen er skikkelig lure her inne, og kaller seg Gunnhild, men heter Elizabeth på ordentlig?

Ugh, nei, jeg må tenke mer etter at jeg har fått kaffe i systemet. Bortsett fra at jeg ikke drikker kaffe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Michellus

Jeg har grublet og googlet og velger å ta en gjett på at min venn er Michellus? Stemmer det? Tusen takk for fin gave iallefall! :-)

Jeg er nok ikke din hemmelige venn denne gangen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...