Gå til innhold
Hundesonen.no

Hemmelig venn gjettetråd


Krilo
 Share

Recommended Posts

  • Svar 337
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Åååh, nå er jeg helt varm om hjertet - her dumpa det ned en pakke i posten. Og vi er ikke en gang med på leken! Tuva våknet av mareritt i det øyeblikket jeg satt med bamsen i hånda og så ut som et lev

BACON!!! DET ER MAAAARI!!!!!! hahahahahahahah!

Jaaa

Posted Images

Jeg har grublet og googlet og velger å ta en gjett på at min venn er Michellus? Stemmer det? Tusen takk for fin gave iallefall! :-)

En liten fugl hvisket meg i øret:

"Dette nicket får ofte folk til å tenke på tentakler og stjernekrig, selv om det ikke er tanken bak her inne."

Angående hvem din hemmelige venn er.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått pakke! Og FOR en pakke det var! En hel skattekiste jo, I love it! Se da, folkens :D

Kubbelys!

9578570126_85ab5aa1d6_c.jpg

Nydelig duftende badeskum (i mint, kjære venn, som jeg også skrev at jeg liker serru!), håndkrem, lypsyl, og fire oksemuskler til Putlemor!

Så herlig! Heljar luktet på badeskummet og sa "mmm!" Så luktet han på muskel og "æsja! Den må Putle få!" :lol:

9578575938_2c4eebd401_c.jpg

Med hintet får jeg smake min egen medisin, for jeg skjønner ikke det pøkk. Hadde passet perfekt til Orca (spekkhogger + orca(n)), men Orca er brukt opp. Hai? Virvelvind? Røyk? Fångat av en stormvind? I'm stumped.

9575780429_00587d0bb1_c.jpg

MEN! Jeg er også en liten hobbyDerrick viser det seg, så jeg brukte mine deduktive og observerende egenskaper. Pakken ble sendt i iherb-eske, jeg vet at håndkremen også selges av iherb, tiller lypsylen også. Så da snoket jeg fram iherb-tråden og leste hvert enda bidige innlegg (ok, skummet kjapt) og ser at den eneste som har postet der som er igjen av hemmelige venner er NIRM!

Er det deg, Nirm? Isåfall fortjener du en real smask på kinnet for en flott gave!

Putle venter pent på værsågod, og gleder seg vilt til en real omgang nekrofil oralsex!

9575774381_fa14845598_c.jpg

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, heter ikke Elisabeth ;) Men Dronninga og jeg har jaktlabbis! :D

Wow, jeg kan IKKE se for meg Dronninga på jakt :D

Men tusen takk for gaven - det er nesten skummelt hvordan serviettene står til stuetapeten, som om du har vært her inne og sjekket. Og perfekt lilla på neglelakken :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søren. Jeg tenkte ikke på hva slags eske jeg pakket i. :lol:

Men ja. Det er min eminente Sharknado. :aww: I tillegg til at jeg har masa om den filmen, så digger jeg jo både haier og vind! :D

Tusen takk for kjempefin gave! :)

Men folkens, det hintet er IKKE lett om man ikke leser akkurat nå altså. Har aldri hørt begrepet Sharknado jeg. Men når jeg så det var grøsser, så ble jeg litt sikrere i min sak. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, jeg kan IKKE se for meg Dronninga på jakt :D

Men tusen takk for gaven - det er nesten skummelt hvordan serviettene står til stuetapeten, som om du har vært her inne og sjekket. Og perfekt lilla på neglelakken :D

Joda, hun er visst ganske ivrig på det. Hun har bla åpnet godset sitt for bla Field Trials og under konkurransene oppdaget publikum at hun stod sammen med dem og så interessert på de konkurrerende hundene ;)

Så gøy at du likte gaven :D Flaks at serviettene matchet stuetapeten, hehe.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!! Har ikke lest de siste innleggene, har vært så travel, sorry til min hemmelige venn at jeg har somlet sånn med å legge ut og gjette!! Men her er da pakken, jeg likte den kjempegodt :lol:

1151019_10153120559765147_2047181108_n.j

Et søtt lite dørskilt, et bånd i sånn fin farge som jeg liker (og jeg trengte faktisk nytt bånd!!), melkesjokolade og et søtt lite smykke/armbånd!! :D Og de bokstavene som jeg skulle sette sammen for å finne ut nicket!

Jeg er litt usikker - orker ikke bla gjennom hele tråden for å se hvem som har blitt avslørt og ikke :P Men den bokstaven øverst til høyre er jeg litt usikker på om er en liten L eller stor I. Hvis det er I, Kanskje Ia?

Jeg ble hvertfall glad for alt :) Skiltet er veldig meg, og båndet var akkurat sånn lengde jeg liker :) Og sjokolade er selvsagt alltid godt... :lol: Og søtt smykke/armbånd!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt usikker - orker ikke bla gjennom hele tråden for å se hvem som har blitt avslørt og ikke :P Men den bokstaven øverst til høyre er jeg litt usikker på om er en liten L eller stor I. Hvis det er I, Kanskje Ia?

Nop, ikke meg :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...