Gå til innhold
Hundesonen.no

Hemmelig venn gjettetråd


Krilo
 Share

Recommended Posts

  • Svar 337
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Åååh, nå er jeg helt varm om hjertet - her dumpa det ned en pakke i posten. Og vi er ikke en gang med på leken! Tuva våknet av mareritt i det øyeblikket jeg satt med bamsen i hånda og så ut som et lev

BACON!!! DET ER MAAAARI!!!!!! hahahahahahahah!

Jaaa

Posted Images

En liten fugl hvisket i mitt øre at det kan hende det er motivet på stoffet og ikke hva man kan bruke stoffet til, og ikke nødvendigvis hvem som bruker stoffet som er hintet på hvem din venn er..

Ble ikke så veldig klokere helt enda, men skal gruble på det :P

edit: er det stripene fuglen regerer til? eller at det er strikk i og at den dermed krøller seg? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEG SKJØNTE DET! JEG VET HVEM SOM ER VENNEN TIL ENITS!! :jump: :jump: :jump:

Hahaha, jeg skjønner også!

See på stoffbiten da :D

tror jeg må være stokk dum for jeg skjønner virkelig ikke :P jeg har sett på alle profilbildene i påmeldingstråden og i denne tråden og jeg finner ingenting med striper jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror jeg må være stokk dum for jeg skjønner virkelig ikke :P jeg har sett på alle profilbildene i påmeldingstråden og i denne tråden og jeg finner ingenting med striper jeg :P

wait a minute, er det en A? ...

Come oooon a :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omg! Jeg er den dårligste til å hinte e v e r! Endelig sier jeg bare, og sorry for at det ble så vanskelig. Det var ikke meningen!

Håper skjorta passer og at du får brukt den! Neglelakken er neglelekker skal jeg si deg. :P

Strøssel, hvordan skjønte du det uten hintet?

Puh! Det har vært så vanskelig å ikke åpne kjeften! :frantics:

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: Helt seriøst, hææææ. :lol:

Jeg tenkte også bacon! Men så skjønte jeg virkelig ikke hvordan det hadde noe med MARI å gjøre?!

Sjekk avataren til Mari - i love bacon står det på den :D

Omg! Jeg er den dårligste til å hinte e v e r! Endelig sier jeg bare, og sorry for at det ble så vanskelig. Det var ikke meningen!

Håper skjorta passer og at du får brukt den! Neglelakken er neglelekker skal jeg si deg. :P

Strøssel, hvordan skjønte du det uten hintet?

Puh! Det har vært så vanskelig å ikke åpne kjeften! :frantics:

Det er det mest geniale hintet jeg har vært borti! så enkelt, men såååå vanskelig da :D hehehe

Tskjorten passer nok, og om ikke går jeg snart ned i vekt ;) Og ja, neglelakken var neglelekker! :D

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...