Gå til innhold
Hundesonen.no

Serier/filmer/aktiviteter *tips og råd*


Kaja
 Share

Recommended Posts

jeg hadde en aldri så liten ulykke i helga, som gjorde at et ledd i skuldern forflyttet seg en hel del. Pga dette er jeg "krøpling" i minimum to uker hvor jeg ikke får bruke armen/hånda i det hele tatt så lenge det gjør vondt/at jeg kjenner det på stedet. dvs sitte mest mulig, jeg får dermed ikke redigert alle de hundrevisa bildene jeg tok i helga eller gått tur med hunder, husarbeid er no go og ja. Det blir to kjedelige uker. Etter det begynner jeg opptrening, og da får jeg sikkert lov til litt mer, lov å håpe :P

Så jeg trenger tips til serier og filmer jeg kan se. Jeg er ikke så veldig kresen, men har sett veldig mye. Jeg foretrekker serier framfor filmer.

Jeg er veldig glad i typisk hverdagsdrama, vet ikke hvorfor. Liker også"psykologisk" spenning, der man må tenke litt, bruke gode. Typiske Csi serier liker jeg IKKE.

Serier jeg har sett og forssatt ser og ikke minst liker:

Pretty Little Liars

Bunheads

Hart of dixie

The lying game

Mcleods sister

Heartland

Wildfire

Big Bang Theory

American horror story

2 broke girls

Desperate Housewives

One tree hill

the hills

the city

Cougartown

Sikkert fler også :P

Av film liker jeg horror, men mer på den psykologiske siden. Slasher og tortur er ikke greia. Jeg liker å være redd.

Liker også psykologiske trillere, men er ikke så glad film generelt.

Andre aktiviteter som ikke involverer bruk av en arm tas også mot med takk :P

Sikkert fler, men kommer ikke på alle :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glee

The New Normal

How I Met Your Mother

Gilmore Girls

Coupling

The Secret Lives of Us

Ellers får du jo slått ihjel noen timer om du tar en real maraton med Star Wars, Matrix, Pirates og andre trilogier+++.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som ser på MacGyver da? :lol:

Jeg ser på/liker & anbefaler:
- MacGyver

- 7th Heaven

- Pokémon

- Super Mario TV-series

- Greven av Monte Cristo (NRK-slageren med Gérard Depardieu)

- Simpsons

Meget blandet, men de er slik jeg liker det :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke satse på noe som Glamour eller andre med flere tusen episoder, så har du noe å gjøre sånn ca resten av året og noen år framover? :lol:

Men sånn bortsett fra serier, så regner jeg med at du har muligheten til å dusje, kle på deg og bruke beina. Så se hva kommunen du bor i har av kulturtilbud? Det er ofte noe man aldri setter av tid til i egen by. Ikke trenger du armen til å ta en tur på café, standup show, teater, kino etc.

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke satse på noe som Glamour eller andre med flere tusen episoder, så har du noe å gjøre sånn ca resten av året og noen år framover? :lol:

Men sånn bortsett fra serier, så regner jeg med at du har muligheten til å dusje, kle på deg og bruke beina. Så se hva kommunen du bor i har av kulturtilbud? Det er ofte noe man aldri setter av tid til i egen by. Ikke trenger du armen til å ta en tur på café, standup show, teater, kino etc.

klarer ikke kle på meg faktisk :P men det blir nok lettere med tiden. desverre bor jeg slik til at jeg må kjøre plasser og kjøre er ikke lett :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo nevne mine personlige favoritter som har meg glanende time etter time :ahappy:

- Charmed
- Grey's Anatomy :heart: :heart:
- Friends
- Dirt
- Beverly Hills 90210 (NOTE: ORIGINALSERIEN!! ikke spin-off!)
og AHS og BBT (som du alt har på lista di :) good girl!)

Filmer. Jeg er personlig skrekkfanatiker, og heller også gjerne mot det psykologiske. En av de bedre psykologiske whattheactualfuck-filmene vil jeg gjerne anbefale 1408! Shutter Island er også temmelig bra. Dog mer thriller enn horror.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hemlock Grove er en bra serie, virker det som! Er bare på episode 3 da. Ellers så har du jo arrow, viking, american dad, true blood, The mindy projecy, rupauls drag race, The walking dead, og som andre sier, Game og Thrones

Filmer; star wars, star trek, lawless, se7en, apartment 143, exorcist filmene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gilmore girls maraton en gang i året (har gjort det de siste fire årene tror jeg-herregud, så mange timer når jeg tenker meg om!). Men det er min absolutt favorittserie. 8 sesonger, 40 minutters episoder, så da har du jo litt å se på. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omg! Kan den streames noe sted? Netflix typ? Fikk akutt lyst til å se :-)

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Aner ikke, jeg opererer lovlig og har begge sesongene på DVD. :) Er lite aktiv på hundetreningsfronten for tiden men om du kjører forbi så skal du vel alltids få låne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke, jeg opererer lovlig og har begge sesongene på DVD. :) Er lite aktiv på hundetreningsfronten for tiden men om du kjører forbi så skal du vel alltids få låne.

Netflix er da lovlig? Og det er vel streaming generelt.

Edit:

Da tenker jeg på streaming der man faktisk betaler for tjenesten altså. Der distributør har sitt på det tørre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke, jeg opererer lovlig og har begge sesongene på DVD. :) Er lite aktiv på hundetreningsfronten for tiden men om du kjører forbi så skal du vel alltids få låne.

Streaming som i betaltjeneste ja; man driver da ikke med ulovligheter. Og i nittitallsinspirasjon plukket jeg just fram Angela (my so called life) på DVD her. Ååååh, jeg er i himmelen. Fortsatt et crush på både henne og Jordan Catalano ♡

Og takk for tilbud om å låne! :-)

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...